Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ihan pas ka ja elämä mennyt ohi aikoja sitten joten mitä järkeä enää missään

Vierailija
07.03.2020 |

kun vaikka on ehkä elossa niin ei kumminkaan elä, pelkkä tyhjä kuori joka on sisäisesti täysin pas ka ja kuo llu, pelkkää vihaa katkeruutta ja itsensä vihaamista pää täynnä, minusta ei ole enää mihinkään työhön ja sosiaalisesti olen täysin vammanen ja kömpelö, fyysisesti olen rikki minulla ei ole mitään elämää vaan tuijotan kun elämä menee ohi ja kerään vihaa ja muuta itseeni siinä samalla.

Loppusanat on täysin vammanen jälkeenjäännyt luuseri jona pysyn koko tulevan hyvin lyhyen loppuelämän joka tuskin kestää vuoden loppuun, tai edes kesään asti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm Back!!!

Minusta ihmisille joilla ei enää pää toimi ja eläminen on tuskaa pitäisi saada mahdollisuus poistua täältä kivuttomasti mutta kummasti tällainen sivistysvaltio kuin Suomi viimeiseen asti pyrkii varmistamaan että näin ei missään tapauksessa käy vaan loppuun asti pitäisi kitua missä ei ole mitään järkeä, kai nämä päättäjät saavat jotain outoa tyydytystä ihmisten kärsimyksistä ,varsinkin kristillisdemokraatit. No näiltä se ei mikään yllätys ole tai ei muiltakaan. Aivan sama ei tällainen kasa pas kaa ole kenenkään poliitikon prioriteettilistalla korkealla paitsi kun on vaalit silloin luvataan vaikka mitä. ÄÄnestä en enää koskaan varsinkaan kun en edes elä ensi vaaleihin asti.

ap

Vierailija
2/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt! Et näe itseäsi oikeassa valossa koska olet ilmiselvästi masentunut. Tarvitset ehdottomasti apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelin päässä näkyy valoa,

Se on juna !!

Zinc

Vierailija
4/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kohdista viha eliittiin. He ovat vastuussa tästä dystopiasta nimeltä suomi.

Vierailija
5/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaahan se elämä on, en kiistä.

Vierailija
6/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä kuolet piakkoin?

Vierailija
7/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan.

Zinc

Vierailija
8/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alone With Everybody [by Charles Bukowski]

the flesh covers the bone

and they put a mind

in there and

sometimes a soul,

and the women break

vases against the walls

and the men drink too

much

and nobody finds the

one

but keep

looking

crawling in and out

of beds.

flesh covers

the bone and the

flesh searches

for more than

flesh.

there's no chance

at all:

we are all trapped

by a singular

fate.

nobody ever finds

the one.

the city dumps fill

the junkyards fill

the madhouses fill

the hospitals fill

the graveyards fill

nothing else

fills.

Vierailija
9/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänmaanvihaajat ry.

Vierailija
10/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiikilla menee oikeasti huonosti. Se näytttää vain kulisseissa että menisi hyvin. Pyyykkipojilla saa kestohymyn jos haluaa ja kalja autttaa aina.

Vierailija
11/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä kuolet piakkoin?

Jos sanon tämä ketju poistuisi niin siitä voi päätellä mihin.

ap

Vierailija
12/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt! Et näe itseäsi oikeassa valossa koska olet ilmiselvästi masentunut. Tarvitset ehdottomasti apua!

Ei minuun kannata mitään resursseja tai apua tuhlata koska ei minusta enää toimintakykyistä saa. Ja minä olen mielenterveyskeskuksen asiakkaana ollut kohta 15 vuotta mutta alamäkeä ollut koko jakso, ensin hyvin loivaa ja muutaman vuoden aikana vaan vauhti kiihtynyt ja rinne jyrkentynyt ja kohta tulee kieleke ja putous.

ap

Vierailija
13/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi_rissanen_viet…

Mitä ajatuksia tää herättää?

Ei mitään, luin jotenkin läpi mutta ei jaksa kiinnostaa miettiä siitä mitään kun kasa pas kaa(ent.aivot) on tyhjäkäynnillä tällä hetkellä eikä siellä liiku paljoa mitään muutakuin automaattinen tila joka ohjaa kirjoittamaan näitä viestejä tänne.

ap

Vierailija
15/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku miettii että minun pitäisi lääkitä itseni jotenkin niin ne ei enää toimi muuten kun aiheuttaen hirveitä sivuoireita paitsi opamox joka vajaa puoli vuotta ollut käytössä, se nyt toimii ilmeisesti jotenkin että pystyy jotenkin toimimaan mutta sekin taitaa olla äärirajoilla minun kanssa.

Hetkinen miksi minä edes kirjoitan tänne mitään??? No aivan sama, voisi vaikka koko nimen, sosiaalitunnuksen, kotiosoitteen ja kuvan laittaa niin näkisitte millainen luuseri olen ja koko elämänkerta niin jokainen saisi naurunaihetta loppuiäkseen.

ap

Vierailija
16/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss olet veloissa nuoruuuksien hölmöilyiden takia niiin etsi ystävä joka voii maksaa sullle pimeeenä ja perustakaa firma.

Vierailija
17/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi_rissanen_viet…

Mitä ajatuksia tää herättää?

Ei mitään, luin jotenkin läpi mutta ei jaksa kiinnostaa miettiä siitä mitään kun kasa pas kaa(ent.aivot) on tyhjäkäynnillä tällä hetkellä eikä siellä liiku paljoa mitään muutakuin automaattinen tila joka ohjaa kirjoittamaan näitä viestejä tänne.

ap

Ok, ymmärrän. :)

Tää oli siis juttu parantuneesta mielenterveyspotilaasta, joka oli sairaalakierteessä ja ns. ”toivoton tapaus”, mutta sai elämästä vielä uudestaan kiinni.

Pointti: aina on toivoa.

Vierailija
18/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvä elämä sinusta on?

Vierailija
19/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuun kannata mitään resursseja tai apua tuhlata koska ei minusta enää toimintakykyistä saa. Ja minä olen mielenterveyskeskuksen asiakkaana ollut kohta 15 vuotta mutta alamäkeä ollut koko jakso, ensin hyvin loivaa ja muutaman vuoden aikana vaan vauhti kiihtynyt ja rinne jyrkentynyt ja kohta tulee kieleke ja putous.

ap

Sun on saatava sun omia ajatuksia itsestäsi muutettua positiivisempaan suuntaan. Kun alat uskoa itseesi enemmän ja yrität ajatella positiivisemmin asiat alkavat vähitellen muuttua. Yritä löytää kaikesta aina edes jokin hyvä puoli mihin keskittyä. Kun sinun pitää tehdä jotain, tavata joku tai mennä jonnekin, älä ajattele mikä kaikki voi mennä pieleen ja miten voit epäonnistua. Ajattele mitä kaikkea hyvää voi seurata! Ajatukset alkavat vähitellen näin kääntymään, positiivisius alkaa näkyä ulospäinkin, alat saada rohkeutta ja itsevarmuutta, ja usko tai älä mutta asiat oikeasti alkavat onnistua! Siitä seuraa positiivinen kehä. Itseluottamus ja tyytyväisyys vaan kasvaa hyvien kokemusten myötä, ja muut ihmiset alkavat helpommin hakeutua seuraasi. Ymmärrät varmaan että muiden näkökulmasta omaan surkeuteensa käpertynyt, kiukkuinen, negatiivinen ja synkkä ihminen ei ole kovin puoleensa vetävää seuraa. Siihen siis on tultava muutos. Jos olet ollut jo noin pitkään ”avun” piirissä, mutta mikään ei ole muuttunut, on nyt aika ottaa ohjat omiin käsiin ja alkaa itse pienin askelin muuttaa asenteita ja elämää haluamaasi suuntaan. Helppoa se ei ole, eikä tapahdu hetkessä. Takaiskujakin luultavasti tulee, eikä kaikki suju suunnitelmien mukaan. Mutta jos sinnikkäästi yrität ja jaksat uskoa parempaan, se kyllä tapahtuu.

Vierailija
20/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvä elämä sinusta on?

Ei uskalla sanoa ettei ala nauraminen, ivailu tai alapeukutus tai muu niillä ajatuksille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi