Haluan tinderiin vaikka olenkin parisuhteessa
Olen ollut mieheni kanssa jo niin kauan, etten ole ollut sinkkuna aikana, jolloin tinder on ollut olemassa. Itseäni lähinnä kiinnostaisi tietää millaiset miehet matchaisivat minut. Ja uskon, että flirttailemalla muille miehille myös oma parisuhteeni saisi piristysruiskeen. Tarkoituksena ei siis olisi ikinä tavata näitä miehiä, joille juttelisin tinderissä. Miehelleni olen asiasta puhunut, mutta hän ei jostain syystä ole asiasta kovin innostunut.
Mitä ajatuksia?
Kommentit (32)
MIllaiset miehet matchaa? Miehet swaippaa katsomatta profiileja, joten ei kannata paljon tulkita pelkän tykkäyksen perusteella, varsinkaan jos et pääset juttusille...
Vierailija kirjoitti:
Kai suot myös miehellesi saman? Eli hänkin voi mennä Tinderiin juttelemaan ja flirttailemaan kauniiden naisten kanssa? Mitäpä jos vaikka vähän ihastuukin? Ei kai haittaa?
Ei tietenkään haittaa niin kauan kun ei heitä tapaa.
Ap
Keskustele vielä miehesi kanssa. Koita saada hänet käsittämään, kuinka tärkeää se olisi itsetunnollesi ja parisuhteelle. Tinder on siitä parempi kuin baarit, että jos ei esimerkiksi ole kiinnostunut suomalaisista miehistä, niin voi keskittyä olennaiseen.
Mä ymmärrän ap'tä oikein hyvin. Olen itse ollut mieheni kanssa 18v ja silloin kun olin sinkku Tinderiä ei ollut vielä keksitty. Nykyään tuntuu että kaikki on sitä kokeillut ja siitä puhutaan niinkuin se olisi itsestäänselvä ja tuttu juttu kaikille. No ei ole meille jotka pitkissä parisuhteissa. Olisihan se kutkuttavaa päästä sitä joskus kokeilemaan, mutta en sitä tee koska mieheni ei missään nimessä sitä hyväksyisi.
Kokeile vaan, eihä se mitään maksa.
Mutta ota huomioon että miespuoliset työkaverisi, ystäväsi, tuttavasi, naapurisi, jne näkevät että olet Tinderissä vaikka tietävät sinun elävän parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaan, eihä se mitään maksa.
Mutta ota huomioon että miespuoliset työkaverisi, ystäväsi, tuttavasi, naapurisi, jne näkevät että olet Tinderissä vaikka tietävät sinun elävän parisuhteessa.
Ei ole yhtään miespuolista työkavereita, naapuritki on parisuhteissa joten tuskin ovat tinderissä, eikä ole myöskään alueella asuvia sinkkukavereita.
Ap
Tinderissä joka toinen on varattu tai poly joten sekaan vaan. Mutta laita tekstiin että olet varattu.
Huomaa että et ole kokeillut tinderiä. Se on sellaista että sulla on siellä jotain 2000 tykkäystä miehiltä, satoja matcheja niistä jos vaan haluat, mutta jotain aitoa sieltä on kovin vaikeaa löytää. Koska sitä oikeaa on oikeasti todella vaikeaa löytää pelkän kuvan perusteella ja suurin osa tinderin profiileista on pelkkiä kuvia ilman tekstiä.
Usein homma kaatuu jo siihen matchiin, kun kukaan ei vastaa mitään vaikka match tulisikin. Ja jos joku vastaisikin, se keskustelu tyrehtyy tyyliin viiden viestin jälkeen.
t. 13 vuoden suhteen jälkeen sinkuksi jäänyt ja tinderiäkin sitten kerran kokeillut
Oma tyttöystävä halusi myös vain kokeilla tinderiä, kun oli kuulemma vain utelias ja halusi leikkimielellä kokeilla kuka "matchaisi" hänen kanssaan. No annoin sitten luvan kokeilla ja tämä oli virhe, koska parin kuukauden jälkeen jäi kiinni pettämisestä ja meille tuli ero.
No jälkikäteen ei enää harmita tuo ero, kun nykyään olen jo tyytyväisenä uudessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttöystävä halusi myös vain kokeilla tinderiä, kun oli kuulemma vain utelias ja halusi leikkimielellä kokeilla kuka "matchaisi" hänen kanssaan. No annoin sitten luvan kokeilla ja tämä oli virhe, koska parin kuukauden jälkeen jäi kiinni pettämisestä ja meille tuli ero.
No jälkikäteen ei enää harmita tuo ero, kun nykyään olen jo tyytyväisenä uudessa suhteessa.
Kurja kuulla että sinulla on ollut tälläinen kokemus. Se ei kuitenkaan tarkoita että muut toimisivat samalla tavalla.
Ap
Höpö höpö. On tietenkin tarkoitus tavata, jos parempitasoinen mies vain AP:n huolii.