Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko sinkkunainen häissä istumaan nurkassa yksin vai tullaanko ahkerasti juttelemaan ja pyytämään tanssilattialle?

Vierailija
07.03.2020 |

En ole ikinä käynyt häissä, joten ei kokemusta. N30

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut häissä, jossa tanssiin erityisesti haettaisiin, varsinaisia häävalsseja lukuuun ottamatta. Bailubändi on aina soittanut ja ihmiset tanssineet porukalla ystävien ja läheisten kanssa. Paritansseja ei ole ollut.

Kuinka paljon tunnet muita vieraita? Jos tuttuja on, et joudu yksin nököttämään vaan päinvastoin tutustut varmasti heidän kauttaan muihinkin.

Jos et tunne ketään, ota ihmeessä avec mukaan, niin on paljon mukavampaa ja rennonpaa tutustua muihin. Pyydä morsiusparilta etukäteen, että plaseeraavat sinut mukavaan seuraan ja pyydä heitä esittelemään sinut ystävilleen.

Minulla ei ole ketään ketä pyytää aveciksi. Häävieraista en tunne muita kuin työkaverin.

Vierailija
22/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis samalla laillahan siellä tanssitaan kuin esim baarissakin? Ei kenenkään sua hakea tarvitse, mene ihan itse lattialle kun osuu hyvä biisi kohdalle.

Ja häiden laatu riippuu tietysti porukasta. Ne on ihan kuin mitkä tahansa muutkin bileet, joskus hyviä ja joskus jopa tylsiä.

Kiitos ohjeistuksesta. En juo eikä ole kokemusta baareista, niin en olisi voinut tietää kuinka toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvännäköinen, juttuseuraa riittää.

Olen hoikka ja tyylikäs, en täydellisen kaunis mutta luonnollinen.

Vierailija
24/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan naisesta. Minä jouduin istumaan yksin. Ainoa tanssiinhakija oli isäni.

Olet onnekas kun voit tanssia isäsi kanssa.