Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat jos pidätte herkkupäivän kerran viikossa!

Vierailija
07.03.2020 |

Niin mitä silloin syötte näinä herkkuina? Eli mikä tarkoittaa teille sitä herkuttelua kerran viikossa ja mitä määriä? Suklaapatukka? Kokonainen karkkipussi? Kokoinainen pitsa päivällisen tilalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja syön mitä haluan milloin haluan. Yleensä kerran viikossa burgeri, kerran viikossa pitsa, sen lisäksi ehkä kaksi riviä suklaata viikossa.

Vierailija
22/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha... ettekö älyä laihaläskistä huutelijat että jos urheilee paljon voi syödäkin paljon... terveisin 163/ 53 vyötärö 64cm.. ja syön lähes joka päivä jotain herkkua. Tykkään syödä ja yhtä paljon tykkään liikkua. Siinä sulle pömppistä...kannattais tehdä lankkua ja mennä vaikka lenkille ni ei tarttis kateellisena huudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä herkkuja menee. Ja paljon! Syön niin paljon viikonloppuisin että tulee paha olo ja oksettaa. Mutta kun viikolla syö n. 500 kaloria päivässä, niin tämä mulle suotakoon.

Mitat 176/60

Vierailija
24/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tyhjennän 140-grammaista karkkipussia, mutta siinä on vähän liikaa kerralla syötäväksi. Lauantaina ostan jotain tällaista, jos tekee mieli. Aina ei tee mieli. Viikolla voin kyllä ottaa leivoksen tms. jos joku vaikka tarjoaa ja mun tekee mieli. Kotiin en osta herkkuja. Nyrkkisääntöni on, että jos herkkuja haluat, tee itse. En viitsi tehdä ;-) .

Joskus harvoin herkuttelen valmissmoothiella tai maustetulla jugurtilla keskellä viikkoa.

Ennen söin kaikenlaista mielin määrin, mutta sairauden ja iän myötä on pitänyt ruveta tarkkailemaan mitä suuhunsa pistää ja kuinka paljon. Toisaalta en tykkää kaupan pitsoista, limusta, sipseistä, voitaikinaleivonnaisista, vaniljajäätelöstä (vaniljaa on useissa jätskeissä ja siksi jätskin syöntikin on jäänyt), majoneesista, yleensäkin rasvainen ruoka yököttää. Olenkohan vähän friikki, kun rakastan puuroa, näkkileipää, porkkanaa, retikkaa ja kalakeittoa?

Vähän turhaa näitä kunkin syömisiä on vertailla, koska jokainen on yksilö. Minä punnitsen itseni joka päivä, koska seuraan onko sairaus tasapainossa ja lääkeannos oikea. Jos ei ole, ruuansulatus hidastuu niin että paino nousee, vaikka söisin vähemmän. Ruuansulatuksen hidastumisesta on kaikenlaista muuta haittaa painonnousun lisäksi.

BMI 20,86

Vierailija
25/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy ja karkkipussi

Vierailija
26/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin n. 300g karkkipussin, mutta en sitten juuri muuta, kun tuli niin huono olo.

En syö karkkia enää ikinä. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän