Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen estää toisen somessa, whatsappissa jne sen sijaan että keskustelisi asiat selviksi?

Vierailija
07.03.2020 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että AP on mikään häirikkö tai piinaaja mutta kappas kummaa, mammalaisten mielestä tottakai ap ansaitsee sen eikä saisi edes ihmetellä. Parempi ettei tällä palstalla kysy mitään, saa vaan vastaukseksi nenäkästä vittuilua ja alapeukutusta oli aihe mikä tahansa. Lyön vetoa että suurin osa tässäkin ovat niitä vittumaisia blokkaajia(he,jotka blokkaavat ilman mitään syytä)

Monet vain ovat vähän vaikeita, puuttuu kommunikointikyky, vähän ehkä draamailuakin tuossa blokkaamisessa "katsoppas,minulla on valta" Moni saa jotain ihme tyydytystä siitä että pääsee blokkailemaan viattomia ihmisiä. Kaikkein vittumaisimpia ovat ne jotka aiheuttavat riidan itse ja sitten blokkaavat sut ettet pääse puolustautumaan. 

Taidatpa olla samanlainen häirikkö ja piinaaja kuin ap.

Sinä älykäs mammulihan sen tiedät, niin kuin aina tällä palstalla. Missä ap on antanut vihjeitä olevansa häirikkö? Ihan aidosti ihmettelee käytöstä joka kuuluu paskaan suomalaiseen keskustelukulttuuriin. 

Vierailija
62/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka loukkaantuu ihan joka asiasta. Jos et pidä esim. samantyylisistä vaatteista kuin hän, niin ottaa henkilökohtaisesti eikä puhu sulle kuukauteeen. Ja on blokkaillut muita kavereita ihan yhtä lapsellisista syistä eikä kukaan saisi olla eri mieltä asioista hänen kanssaan. On jossain vaiheessa blokannut aika lailla jokaikisin deittiehdokkaansa kun kaikki kuulemma ovat aina niin loukkaavia ja ajattelemattomia ja sitten valittaa kun ei löydä miestä ja ollut koko elämänsä sinnkkuna. Enää en jaksa vaan olla tekemisissä tuon ihmisen kanssa, aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan kumpikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että AP on mikään häirikkö tai piinaaja mutta kappas kummaa, mammalaisten mielestä tottakai ap ansaitsee sen eikä saisi edes ihmetellä. Parempi ettei tällä palstalla kysy mitään, saa vaan vastaukseksi nenäkästä vittuilua ja alapeukutusta oli aihe mikä tahansa. Lyön vetoa että suurin osa tässäkin ovat niitä vittumaisia blokkaajia(he,jotka blokkaavat ilman mitään syytä)

Monet vain ovat vähän vaikeita, puuttuu kommunikointikyky, vähän ehkä draamailuakin tuossa blokkaamisessa "katsoppas,minulla on valta" Moni saa jotain ihme tyydytystä siitä että pääsee blokkailemaan viattomia ihmisiä. Kaikkein vittumaisimpia ovat ne jotka aiheuttavat riidan itse ja sitten blokkaavat sut ettet pääse puolustautumaan. 

Sinä älykäs mammulihan sen tiedät, niin kuin aina tällä palstalla. Missä ap on antanut vihjeitä olevansa häirikkö? Ihan aidosti ihmettelee käytöstä joka kuuluu paskaan suomalaiseen keskustelukulttuuriin. 

Huh, lopeta jo jankkaaminen 🤪

Vierailija
64/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, lopeta jo jankkaaminen 🤪

Aika vaikeaa on nykyään kommunikointi. Keskustelupalstallakaan ei saisi kysyä yhtään mitään , kaikki on vaan jankkaamista.

Vierailija
65/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaveri soittaa tuntemattomasta muutaman kuukauden välein niin ota uus puhelinnumero ja määrittele se salaiseksi. Eipähän soittele enää. Blokkaat sen myös somessa. Annat maistaa omaa lääkettään!

Vierailija
66/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä kyllästyneiltä ja katkeroituneilta mammoilta ei kannata kysyä mitään.

Vierailija
67/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä, että tämä henkilö ottaa aina kuitenkin kuukausien päästä yhteyttä ja sitten voisi keskustella kun hänelle sopii. Onko teidän mielestä ok?

Tiedän tuon tyyppisen ihmisen. On impulsiivinen ja äkkipikainen, ei ihan tasapainoinen. Ymmärrä tämä, jos haluat vielä olla tekemisissä.

Vierailija
68/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin vuosien ajan päästä sekopäisestä, muita ihmisiä hyväksikäyttävästä "kaverista" eroon. Oli niin saatanan rasittava juttuineen. Moneen otteeseen ilmaisin, että hänen asiansa eivät kiinnosta mua, ja sitten alkoivat ne ainaiset kitinät "no kun oot mun ainoa kaveri, yhyy" jne. Joten säälistä jatkoin hänen kanssa kaveruutta. Lopulta sain sanottua viimeisen kerran, että nyt anna olla jo, ja pistin blokit päälle kaikkialla somessa ym. Jotkut eivät vaan ymmärrä hyvällä...

Vierailija
69/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kaveri soittaa tuntemattomasta muutaman kuukauden välein niin ota uus puhelinnumero ja määrittele se salaiseksi. Eipähän soittele enää. Blokkaat sen myös somessa. Annat maistaa omaa lääkettään!

Tulee mieleen, että eikös tuollainen tuntemattomasta soittelu ole jonkinlaista vallankäyttöä. Tuosta ei ikään kuin jää mitään jälkeä jos toinen ei sattuisikaan vastaamaan, ei voi olla varma kuka on yrittänyt soittaa.

Vierailija
70/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kyllästyi roikottamiseen. Kärsimätönkin, odotti viikkotolkulla, ennen kuin ymmärsi että toinen vain leikkii ja pitää löysässä hirressä. Rakastumaan huijattu riuhtaisi ja katkaisi yhteyden. Loppui se ahdistus.

Vierailija
71/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. koen itse liian vaikeaksi sanoa suoraan, että en halua enää olla missään tekemisissä jonkun ihmisen kanssa, erit. jos olen joskus aiemmin ollut ihan hyvä kaveri ko. ihmisen kanssa. Silloin vain blokkaan hänet. Asiaan varmasti vaikuttaa se, että minulla on äärimmäisen huono itsetunto 😔.

Vierailija
72/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blokannut yhden ainoan ihmisen. Hän tuli vuosikymmenien ystäväpiiriin poikakaverin kautta, oli mukana pari vuotta ja sitten tuli ero. Edelleen hän halusi kutsuja saman porukan tilaisuuksiin ja loukkaantui perusteellisesti & haukkui perinpohjaisesti, jos me oltiin viikonloppu samalla paikkakunnalla kuin hän ilman että oltais kutsuttu häntä kylään. Mikään vastaus ei kelvannut. Mielestään hän oli edelleen osa meidän perusporukkaa, koska on FB:n kautta kaveerannut parin ihmisen kanssa.  Jatkuva painostus ja tivaus ja syyttely ja haukkuminen kävi yli sietokyvyn ja blokkasin hänet. Enkä kadu.

Vierailija
73/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä