Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen estää toisen somessa, whatsappissa jne sen sijaan että keskustelisi asiat selviksi?

Vierailija
07.03.2020 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä estin, koska toinen ihminen ei vaan ymmärrä asioita ja väänsi kaiken päälaelleen. Esimerkki, aurinko n keltainen ja hänen mielestä se on vihreä. Joten miksi jatkaa turhaa sontaa, kun se ei muutu ikinä.

Vierailija
42/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vika on minussa? Olisin halunnut keskustella ja selvittää ongelmat, toinen päätti blokata. Kuitenkin kuukausien päästä soittelee tuntemattomasta ja haluaisi jutella. Tuntuu kuisaamiselta.

Mistä me täällä voisimme tietää onko vika sinussa vai ei, kun et viitsinyt aloitusviestissäsi mitään tilanteestasi kertoa? Mä luulin että kyselit ihan yleisellä tasolla, että mikä voisi olla syy toisen estämiseen.

Tarina on lyhykäisyydessään tämä. Pari vuotta sitten ystäväni petti luottamukseni aika pahasti ja sen jälkeen en itsekään käyttäynyt kauhean kivasti häntä kohtaan. Esti minut somessa jne silloinkin. Melkein vuoden päästä otti taas yhteyttä ja halusi olla ystäviä. Ystäväni käytös kuitenkin kertoi muuta. Ei enää esim hyväksynyt minua somekaveriksi, vaikka kaikki tutut ja puolitut ovat kavereitaan. Asiasta kysyttäessä keksi jotain ihme tekosyitä.

Koskaan hänellä ei tuntunut olevan minulle aikaa saatikka mitään asiaa jos otin yhteyttä. Ja en siis ota yhteyttä koko ajan, vaan esim muutaman viikon väkein. Aikaa hänellä oli tasan silloin kun itse olisi tarvinut jotain. Lopulta otin tietenkin etäyttä. Tämän jälkeen aloinkin taas yhtäkkiä kiinnostaa. Hetken oli minulle mukava, sitten olin taas kuin ilmaa.

Tuntuu että tämä ihminen ei oikein koskaan antanut minulle anteeksi. Pyysin että jutellaan asioista kunnolla, ystävä oli samaa mieltä, mutta koskaan häneltä ei kuitenkaan löytynyt aikaa. Lopulta minulla meni hermot hänen käytökseen ja sanoin ihan suoraan että en pidä hänen käytöksestä. Lopuksi taas esti minut.

Eli teillä oli jo historiaa siitä, että ystävyys ei oikein sujunut, ja sitten hän päätti taas estää sinut.

Jos hän loukkasi sinua niin pahasti, miksi haluat olla hänen ystävänsä enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua selvittää sun kanssa enää mitään, haluaa päästä eroon.

Tämä! Haluaa deletoida sinut elämästään kokonaan. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Haluaa deletoida, mutta kuitenkin muutaman kuukauden päästä ottaa taas yhteyttä ja soittelee piilotetusta numerosta? Just.

Vierailija
44/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vika on minussa? Olisin halunnut keskustella ja selvittää ongelmat, toinen päätti blokata. Kuitenkin kuukausien päästä soittelee tuntemattomasta ja haluaisi jutella. Tuntuu kuisaamiselta.

Mistä me täällä voisimme tietää onko vika sinussa vai ei, kun et viitsinyt aloitusviestissäsi mitään tilanteestasi kertoa? Mä luulin että kyselit ihan yleisellä tasolla, että mikä voisi olla syy toisen estämiseen.

Tarina on lyhykäisyydessään tämä. Pari vuotta sitten ystäväni petti luottamukseni aika pahasti ja sen jälkeen en itsekään käyttäynyt kauhean kivasti häntä kohtaan. Esti minut somessa jne silloinkin. Melkein vuoden päästä otti taas yhteyttä ja halusi olla ystäviä. Ystäväni käytös kuitenkin kertoi muuta. Ei enää esim hyväksynyt minua somekaveriksi, vaikka kaikki tutut ja puolitut ovat kavereitaan. Asiasta kysyttäessä keksi jotain ihme tekosyitä.

Koskaan hänellä ei tuntunut olevan minulle aikaa saatikka mitään asiaa jos otin yhteyttä. Ja en siis ota yhteyttä koko ajan, vaan esim muutaman viikon väkein. Aikaa hänellä oli tasan silloin kun itse olisi tarvinut jotain. Lopulta otin tietenkin etäyttä. Tämän jälkeen aloinkin taas yhtäkkiä kiinnostaa. Hetken oli minulle mukava, sitten olin taas kuin ilmaa.

Tuntuu että tämä ihminen ei oikein koskaan antanut minulle anteeksi. Pyysin että jutellaan asioista kunnolla, ystävä oli samaa mieltä, mutta koskaan häneltä ei kuitenkaan löytynyt aikaa. Lopulta minulla meni hermot hänen käytökseen ja sanoin ihan suoraan että en pidä hänen käytöksestä. Lopuksi taas esti minut.

Eli teillä oli jo historiaa siitä, että ystävyys ei oikein sujunut, ja sitten hän päätti taas estää sinut.

Jos hän loukkasi sinua niin pahasti, miksi haluat olla hänen ystävänsä enää?

Koska hän on minulle tärkeä ja olisin ollut valmis selvittämään asiat. Enkä halua olla katkera ihminen ja muistella pahalla. En tiennyt että hänen aikomuksenaan oli ilmeisesti vaan leikkiä kanssani.

Vierailija
45/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kanssa asiat vaan eivät keskustelemalla ratkea. Jossakin vaiheessa palaa käämi, jos ei millään mene nätisti tai kovemminkaan sanottuna asia jakeluun.

Vierailija
46/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko tyyppi. Ja tosiaan jos soittaa vielä tuntemattomasta numerosta, mikä jonitsessään on urpoa, sano ettet ehdi tai halua puhua ja katkaise puhelu. Vaikka teillä olisikin ollut ystävyys, niin rintoihin ole mitään ystävyyttä enää. Valitettavasti.

Vierailija
47/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten kanssa ei pysty keskustelemaan. Jankutetaan jankuttamistaan.

Jos se sama tyyppi on vuosikausia kertonut samanlaista palturia, niin jossain vaiheessa se mitta vain tulee täyteen eikä jaksa enää kuunnella niitä höpöhöpöjuttuja. Tyypillisesti lyhytjänniteinen ihminen, jonka sanomiset ja tekemiset eivät vastaa toisiaan ja "varmat suunnitelmat" muuttuvat kahdessa päivässä.

48/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköt menee suoraan estoon, se on ensimmäisen viestin laittajan vastuulla että mitä tulee tapahtumaan.

Jos haluaa kunnioitusta, niin osoittakoot sitä myös itse.

Vierailija
49/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko tyyppi. Ja tosiaan jos soittaa vielä tuntemattomasta numerosta, mikä jonitsessään on urpoa, sano ettet ehdi tai halua puhua ja katkaise puhelu. Vaikka teillä olisikin ollut ystävyys, niin rintoihin ole mitään ystävyyttä enää. Valitettavasti.

Näin täytyy tehdä. Tuntuu että olin vaan joku ovimatto ja salakaveri kun en edes facekaveriksi kelvannut. Harmittaa todella paljon.

Vierailija
50/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vähän tarkemmin tilanteesta?

Ehkä olet sanonut jotain mikä on loukannut häntä, vaikka et itse kokenut sitä loukkaavana. Jos hänelle joku asia on arka ja vaikka pilkkasit sitä? Vai onko hän äkkipikainen tyyppi, joka saattaa yhtäkkiä suuttua lähes tyhjästä?

Jos hän kerran nyt haluaa puhua asiasta, mikset suostu siihen? Sinua jää kuitenkin muuten kaivelemaan tämä asia.

"Ystävä" on nyt tehnyt tämän saman tempun useamman kerran. Estää minut, ja juuri kun olen selvittänyt asiat mielessäni ja hyväksynyt, että emme enää ole kavereita, niin sitten hän soittaa, ja kaiken lisäksi piilotetusta numerosta.

Vierailija
51/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat ihmiset on vaan parempi blokata. Vaikutat muuten todella ärsyttävältä tyypiltä, ja pakkomielteiseltä ex-kamuasi kohtaan, kun jankkaat täällä hänestä. Ei ihme, että blokkasi sinut.

Vierailija
52/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaat ihmiset on vaan parempi blokata. Vaikutat muuten todella ärsyttävältä tyypiltä, ja pakkomielteiseltä ex-kamuasi kohtaan, kun jankkaat täällä hänestä. Ei ihme, että blokkasi sinut.

Kiitos. Ajattelin jos jolla kulla olisi hyviä neuvoja.

Vierailija
53/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaisi aina olla oikeassa/voittaa ja tajuaa, että ei tule tapahtumaan.

Vierailija
54/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä esimerkiksi. En jaksa antaa ja tuhlata rajallista aikaani ihmisiin, jotka ovat käyttäytyneet idiootisti, loukanneet minua tai läheisiäni tai joiden kanssa on joitain muita konflikteja, jotka eivät selvittämällä siistiydy. Kiinnostaa enemmän oma hyvinvointi kuin muiden miellyttäminen.

Vierailija
55/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että AP on mikään häirikkö tai piinaaja mutta kappas kummaa, mammalaisten mielestä tottakai ap ansaitsee sen eikä saisi edes ihmetellä. Parempi ettei tällä palstalla kysy mitään, saa vaan vastaukseksi nenäkästä vittuilua ja alapeukutusta oli aihe mikä tahansa. Lyön vetoa että suurin osa tässäkin ovat niitä vittumaisia blokkaajia(he,jotka blokkaavat ilman mitään syytä)

Monet vain ovat vähän vaikeita, puuttuu kommunikointikyky, vähän ehkä draamailuakin tuossa blokkaamisessa "katsoppas,minulla on valta" Moni saa jotain ihme tyydytystä siitä että pääsee blokkailemaan viattomia ihmisiä. Kaikkein vittumaisimpia ovat ne jotka aiheuttavat riidan itse ja sitten blokkaavat sut ettet pääse puolustautumaan. 

Vierailija
56/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua nyt pitäisi neuvoa? Jos toinen ei halua olla tekemisissä, ja joutuu jopa blokkaamaan sinut, niin anna olla, luovuta jo.

Vierailija
57/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti myös ex-ystäväni ajatteli näin. Tosin ystävyyteni jostain kumman syystä kelpasi hänelle silloin kun hän itse olisi tarvinut jotain.

Kiitos kuitenkin kommentistasi. En ole pakkomielteinen, mutta asia harmittaa tällä hetkellä todella paljon.

Vierailija
58/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että AP on mikään häirikkö tai piinaaja mutta kappas kummaa, mammalaisten mielestä tottakai ap ansaitsee sen eikä saisi edes ihmetellä. Parempi ettei tällä palstalla kysy mitään, saa vaan vastaukseksi nenäkästä vittuilua ja alapeukutusta oli aihe mikä tahansa. Lyön vetoa että suurin osa tässäkin ovat niitä vittumaisia blokkaajia(he,jotka blokkaavat ilman mitään syytä)

Monet vain ovat vähän vaikeita, puuttuu kommunikointikyky, vähän ehkä draamailuakin tuossa blokkaamisessa "katsoppas,minulla on valta" Moni saa jotain ihme tyydytystä siitä että pääsee blokkailemaan viattomia ihmisiä. Kaikkein vittumaisimpia ovat ne jotka aiheuttavat riidan itse ja sitten blokkaavat sut ettet pääse puolustautumaan. 

Taidatpa olla samanlainen häirikkö ja piinaaja kuin ap.

Vierailija
59/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua nyt pitäisi neuvoa? Jos toinen ei halua olla tekemisissä, ja joutuu jopa blokkaamaan sinut, niin anna olla, luovuta jo.

Lähinnä mietin, että onko muilla kokemusta samanlaisesta. Kaveri ensin blokkaa ja sitten ottaa yhteyttä taas kun hänelle sopii, soittelee tuntemattomasta vaikka aamu neljältä. Mutta juu, nyt lienee aika antaa tämän ihmisen mennä.

Halusin johonkin anonyymisti avautua, kiitos vastanneille.

Vierailija
60/73 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan tosissaan ihmiset on sitä mieltä, että ex-kaverin käytös oli ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan