Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMURMELIT 26.6 alkava viikko

26.06.2006 |

:)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan siis ovistestien tekemistä :) parina viime päivänä tullut ihan pieni haamu, mutta viivanhan pitää olla yhtä paksu kuin kontrolliviivan. Mietityttää vain se, kun viimeksi joskus joulukuussa tikutin ovista, niin kp 14 tikkuun tuli (mielestäni) 2 yhtävahvaa viivaa, mutta kp 20 kramppasi vatsaa ihan kunnolla ja täti tuli vasta kp 36. Olisi ehkä pitänyt tikuttaa ovista vielä kauemmin. Siinä kierrossa en tosin mitannut aamulämpöjä.

Anzq79:lle tädinkarkoitusloitsuja! Ja lopeta ihmeessä tupakanpoltto heti! :) Leikkaa loput tupakat saksilla palasiksi ja laita roskikseen, nyt justiinsa, jookos? ;)

Vierailija
42/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!!!

Eppa: mä join viime raskauden aikana verigreippimehua, en pidä siitä Valion tavallisesta. En vaan muista merkkiä, mutta se ei ollut kylmähyllyssä. Muistaakseni siihen ei ollut lisätty sokeria, esim R&D mehuissa on.

ON:

Ei vieläkään tätiä ja taas viime yönä sama juttu; en voi ojentautua täysin suoraksi muuten repii/vihloo alavatsaan. Ja aivastin makuulltani ja olin huutaa kivusta. Edelleen ihmetyttää mitä tuokin on.

Tässä sitä pirulaista odotellessa kp30.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältäkin plussanneille. Itse vasta piinaviikkoa alottelemassa... Toivois melkein, että täti tulis etuajassa niin ei tarvitsis miettia asiaa koko ajan.

Masuli: Minulla oli tuota samaa repivää kipua kun olin raskaana. (Tai siis en vielä silloin tiennyt olevani raskaana kun viikkoja liian vähän). Oli vain kerran ja kesti jotain tunnin ajan etten päässyt sängyltä ylös suoristumisesta puhettakaan. Kaippa se kuuluu niihin raskausoireisiin sekin...

Nyt mukelo suuttui, täytynee mennä laitamaan päikkäreille.

ja anteeksi kirjoitusvirheet...

Vierailija
44/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat piti alkaa tuossa sunnuntaina. TEin testin silloin ja hailakka plussa tuli, toinen testi eilen ja vahva plussa.

Mieheni sanoi minulle jo viime viikolla, että varmasti olet raskaana. En uskonut :)

Tämä nyt sitten olisi 4 lapsi tulossa.

Oireena oikeastaan vaan.: vatsan turvotus ja painon tunne, toisin viikotkin on vasta 4+4

Nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Elokuussa mennään vasta ultraan joten odottelen rauhassa siihen asti, ennenkuin menen kurkistelemaan onko siellä mitään eloa :)

Plussia kamalasti kaikille :)

Vierailija
45/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en tätä usko. Menkkojen piti alkaa eilen. Koska olen niin malttamaton, testasin eilen aamupissasta. Testiajan puitteissa tuli se toinenkin viiva. Tosin vaaleampana kuin kontrolli, mutta viiva kuitenkin. Täytynee testailla ensi viikon alussa tai viikonloppuna uudelleen.

Tuntuu aivan uskomattomalta, että olisi vihdoin tärpännyt. Takana on km 2/06.

~Tuuli~

Vierailija
46/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää plussanneita, onnea!!!!

Alcar: nyt kyllä alkoi taas mielikuvitus pyöriä, että raskausoire, voisko olla :))?????? Ja mun kun piti malttaa mieleni ja olla testaamaatta. Toisaalta ei ole kyllä sellasta fiilistä kun yleensö ennen tätiä; hillitön turvotus ja hikoilu. Ja nyt hassusti " kutittaa" toista rintaa. Taitaa taas joku pudota ja korkeelta.

Jospa kurvais lähiapteekkiin, niin sais huomenna mielenrauhan. Tosin viime raskaudsessa plussa vasta kp35.

-m-

Vierailija
47/56 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Tosi ihanaa että näin moni on onnistunut.

Ja pahoittelut niille joille täti tuli käymään.

Mulla tänään kp32/34 ja alkoi jo jonkinlaista vuotoa tulla, joten taitaa se täti täälläkin tulla käymään :(

joten tipahdin maalismurmeleista. Eipä muuta kuin uutta yritystä vaan..

Hyvää kesänjatkoa kaikille!!!

Vierailija
48/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille...ja paljon onnea ym hyvää plussan testiin saaneille!!!

Itse en kovinkaan ponnekkaasti ole tässä kierrossa ole ollu mukana, touhuttua tuli kyllä siinä hedelmällisen viikon aikana mut en oota kovinkaan suuria mullistuksia (yllättyy sitten todella kunnolla kun maalarit ei tulekkaan, sehän vasta mukavaa olisikin)...juhannuksenakin tuli jonkin verran alkoholia nautittua jne...

Mutta katellaan... miten käy kp 22/??? kai, enpä ole niitäkään niin kovin laskenut, vähentää stressin muodostusta...

Terkuin nyyssönen

Vierailija
49/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan haamu verrattavissa negaan. Pelkkä ns.viivanpaikka jäi esiin. Nyt haamukin oli paljon haamumpi kuin toissapäivänä. Aconissa näkyi tosi hyvin se haamu, mutta noissa mammaksin testeissä ei... Onko teillä kokemuksia noista mammaksin testeistä? kuitenkin niiden pitäisi olla samaa herkkyyttä acon 10 kanssa. Lähden tänään apteekkiin ostamaan apteekin oman testin...siihen voi kuitenkin luottaa. En vaan tiedä näkyisikö silläkään mitään...kerta ei noilla herkilläkään näe.

Vierailija
50/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi pihaan punaisella pirssillään,tänä aamuna!

kp oli 34/30-31.

Iloista odotusta plussanneille ja onnea plussaa odottaville!!

tavataan taas...velmu

Vierailija
51/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään tätiä....

Alaselkää juilii, taitaa pirulainen naureskella nurkan takana. Jos tänään hakis testin, niin sais mielenrauhan. Oireita ei edelleenkään minkäänlaisia. Taidan minäkin kohta palstailla tuolla huhtisissa Velmun ja Tupun kanssa.

Alcar: mikäs se sun kp on?

kp 31 -m-

Vierailija
52/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni nikit sekaisin, siis Anqz tarkoitettu tuo kysymys.

-m-

Vierailija
53/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi meikeläisen sisälukutaito näköjään mitä sattuu :))

-m-

Vierailija
54/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin raskaustestillä aamuvirtsasta tein ennen Jussia ja näytti 2 viivaa!! Tein varmuudeksi vielä iltapäivällä toisen testin - 2 viivaa!! Ukko ei oikein usko, niin tehdään tuossa vkon kulutta vielä 3.testi, siinähän sitten ihmettelee ;o)

Laskettuaika näyttäisi esikoisellamme olevan helmi-maaliskuun vaihteessa. Oireita ei ole kuin rinnat vähän aremmat, ehkä väsymystäkin. 6. rvko meneillään, tässä rauhassa seuraillaan mitä tuleman pitää, eka neuvola 1½ vkon kuluttua.

Tärppäsi toisella " yrittämisellä" .

Vierailija
55/56 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille, joita näytti olevan aika monta. Ihana lukea aina plussauutisia, tulee itsekin hyvälle mielelle ja antaa se toivoa, että ehkä täälläkin...

Voisiko joku selvittää, mitä tuo greippimehun juonti oikein hyödyttää?Täällä epätoivoisena mietin, että pitää minunkin alkaa litkiä inhoamaani mehua, josko siitä on apua. Viesteistä päätellen tässä kierrossa taitanee olla myöhäistä, kp15/28-35 menossa. Kovasti olen odotellut merkkiä oviksesta, mutta mitään ei ole kuulunut. Varuuksi on pupuiltu, mutta hukkaan luultavasti menevät simpat. Odotus kannalla siis, vaihteeksi.

Saakaahan lisää plussia ihmiset, että saadaan maaliskuulle oikea vauvaryntäys :)

Vierailija
56/56 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Onnea plussanneille...en nyt nimiä muista. Taitaa maaliskuussa syntyä ennätysmäärä vauvoja.[/color]

Iksu07: siitä mehusta... itse en kauheesti huomannut mitään eroa sitä juodessa. Kuulema limat bongaa paremmin, kun se paksuntaa limakalvoja. Itse olen sitä mieltä, että mulle tuli kivuliaamat ja runsaammat kuukautiset tuosta mehusta.En sitten tiedä liittyikö se siihen, mutta ainakin loppuivat kun lopetin mehun juonnin.

ON: Ei oikeestaan uutta... tein eilen illalla vielä yhden testin (biocard...tai joku tuollainen) niin siitäkin tuli haamu.Mieskin huomasi toisen viivan siinä. Huomenna taas uudelleen testattava. Alan mä pikkuhiljaa uskomaan et raskaushormoonia on kehossa... ei kai muuten tulisi 4 haamua (erimerkkiset testit). Vielä en kuitenkaan odotuspuolelle mene... odotan viivan vahvistumista täällä =)

Joku kysyi mun kp:tä... se ois nyt 32/31

-anzq-