Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMURMELIT 26.6 alkava viikko

26.06.2006 |

:)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tultiin just äsken, nyt sitten pyykinpesua ja siivoilua.

ONNEA plussanneille!!!!!!

Itsellä EI MITÄÄN oireita, eli tätiä odottelen saapuvaksi ke tai sit joskus. En kyllä usko mitenkään raskautumiseen, testin teen vasta vk-loppuna mikäli pirulainen ei vielä sillon ole löytänyt tietään tänne.

Toivottavasti moni muukin pääsee murmeloimaan tuonne odotuspuolelle.

-m-

Vierailija
2/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan näytä ennen torstaita mitään,näin veikkaan,mutta silti meinaan keskiviikko aamuna testata taas:)

Mitään oloa ei ole eikä oiretta ja ehkä hyvä niin niin sitten ei tarvii pettyä tai muutakaan.

Meillä vaan töissä niin sairaan kiiretta ettei tässä oikein kerkiä miettiä tuota raskautumista ja kotona sitten nämä meidän ihanat lapsemme 2v ovat järjestelemässä koko ajan jotain kiukuteltavaaa...huoh...taas tuntuu siltä ettei enään ikinä lapsia kun nämäkin ovat välillä niin...sanoinkuvaamattomia otuksia:) Mutta sitten jo heti perään ajattelen että nyt on tultava vain yksi ja yhden kanssa ei ole kaikki tuplaa niinkuin tähän asti on ollut....

martina 29/29-36.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus meni mukavasti työn merkeissä, eipä ehtinyt paljoa näitä asioita miettimään.

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!!

Joo, onnea vielä kaikille plussan saaneille.. Ja pahoittelut niille joille täti tuli käymään. Uutta yritystä vaan :)

Itsellä menossa kp 29/34, joten ens viikonloppuna pitäis jänskätä tuleeko täti käymään. Eipä mulla oo oikein ollu mitään oireita, toki jotain pientä alavatsan nippailua. Mutta jotenkin en oo yllättyny vaikka täti tulisikin. Jotenkin jo odotan sitä.. että pääsisi uuteen yritykseen.

Hyvää viikonalkua kaikille!

Vierailija
4/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä salaa kyhään viestiä avokonttorissamme. Kun pitää tän ikkunan pienenä ei kukaan näe mitä lueskelee ;)

Niin, juhannus tuli juhlittua - olin kipeänä! Kaik kolme päivää ja flunssan pahus jatkuu edelleen... toivottavasti loppuisi pian. Älytön yskiminen on kaikkein ärsyttävintä - lisäksi tuossa mietiskelin omassa pienessä päässäni, että mitäs jos yskäiseekin juuri silloin, kun kiinnittymisen pitäisi tapahtua, niin eiköhän se kohdun seinämäkin siinä tärise ja menee koko kiinnittyminen ketuilleen :D

Noh - tätiä kyllä täälläkin odotellaan. Tuskin plussaa tulee. Tänään aamulla testasin tilanteen, kun on lääkäri tänään ip:nä. Liian aikaisessa vaiheessahan tuo testi tuli tehtyä kp 23/n.28. Mutta seuraava testi sitten vasta reilusti menkkojen tulon jälkeen!!

Olipas tämä nyt omaa napaa. No - plussaonnea kovasti kaikille :) +++++++++++++ toivottavasti moni murmeli on pian o-puolella.

Vierailija
5/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]peipposka80:[/color] hih... mä mietiskelen kanssa aina tollasia... kiinnittyykö se nyt jos urheilen, yskäisen jne. :D Hassuksi tässä tulee...

ON: täällä ollaan edelleen oireettomia :( Ei edes rinnat ole kipeenä. Jotenkin vaan on sellainen tunne, että tätykkä tulee. Masu on turvoksissa samalla tavalla kuin yleensä ennen menkkoja. Finnejä on taas pukannut naamaan ja leukaan mahtava hormonifinni. Tuo hormonifinni on kyllä hiukan outo... viimeksi sellainen on ollut vuonna kivi ja miekka, kun oli ehkäisyrengas. Eli se nostattaa ihan pikkuisen toiveita. Tai sitten muuten vaan on hormoonit sekaisin :(

[B]Tietääkö kukaan lämmöistä????[/B] itsellä ei ole koholla kovinkaan paljoa. Mietiskelin tässä, että oliko se niin, että jos lämmöt ei kohoa,niin keltarauhanen ei toimi kunnolla??? Yleensä lämmöt on tässä vaiheessa yli 37, mutta nyt ne on 36.5-36.8 välillä.

Vielä pitäisi jaksaa muutama päivä odotella tätiä... Jos ke tai to testaisi ekan kerran. Onko muita loppuviikon testailijoita?

-Anzq 26/31

Vierailija
6/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anzq79: hauskaa, että joku muukin pohtii samoja seikkoja - ja joo, hassuksihan tässä on jo tultu :)

Mutta lämmöistä... itse en ole ollenkaan ostanut lämpömittaria, kun tietäisin, että sen hankinnan jälkeen olisi _varmasti_ kokoajan mittari kainalossa katsomassa lämmönvaihteluja. Kuitenkin lueskelin tuossa toisesta pinosta, että jos lämmöt ei nouse (n. 0,5 astetta) ei voi tulla ovulaatiota. Eli siis että ovulaation saa aikaiseksi tuo lämmönnousu. Jos on raskaana ei tuo lämpö laske, kuin hetkeksi aikaa silloin, kun pitäisi olla menkat. Jos lämmöt laskee heti ovulaation jälkeen ei ole raskaana.

Näin mä ymmärsin. Viisaampia? Täydentäkää ihmeessä, jos olen väärässä. Hieman itseäni epäilyttää tuliko tuo nyt tajuttua ihan oikein.

Vierailija
7/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin jostain syvältä. Mahaa juilii juuri niin kuin pitääkin juuri menkkoja edeltävänä aikakautena. Muuta ei sitten olekkaan, tissit ovat mukamas kipeet ja turvonneet,mutta pyh pyh sanon minä itselleni. Kuvittelen vaan...

No joo...Mä en tiiä mitään noista lämmöistä tai muustakaan. Muistan vaan et viime raskaudessa joskus ihan alussa palelin kovasti muutaman viikon,nyt ei ole tietoakaan sellaisesta. Väsyttää,mutta sekin johtuu tajuttomasta työmäärästä mitä ihminen joutuu päivän aikana tekemään:(

Täällä ollaan siis todellakin alamaissa,mutta jos nyt jostain kumman syystä ei täti kurvaa vielä aamullakaan paikalle niin teen testin,heti viiden aikaan aamulla kun herään...

martina 30/29-36

Vierailija
8/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime torstaina näytti testi plussaa ja tänään alko vuoto. Soitin päivystykseen ja meinasivat, että kesken taitaa mennä. Huomenna pitäis mennä näytille, mutta en tiedä jaksanko vielä huomenna mennä kun ainakaan vielä ei oo mitään kipuja.

Vitsi että masentaa, enkä oikeen keksi mitään kirjotettavaakaan:((

Plussaonnea muille!

Vierailija
9/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ihan runsasta vuotoa vai tiputtelua. Eikö se ole ihan mahdollista jos on raskaanakin. Joillain monta kuukauttakin menkka-aikaan.

Olen joka tapauksessa pahoillani, kun joudut murehtimaan. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin.

Laru

Vierailija
10/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Nellukk@, toivotaan ettei olisi mitään ikävää vaan tavallista tuhruvuotoa. Iso halaus sinne.

ON: Jos nyt jotain oireita pitäis hakea, niin rinnat tuntuu oudoille, ei kuitenkaan kipeät (paitsi ehkä tästä alinomaisesta painelusta). Tää on kuitenkin ihan normaalia menkkakipuilua. Edelleenkään en odota mitään plussa-aaltoa, ainakaan tänne päin. Kuulin kylläkin tänään, että yks tuttu odottaa pikkuista, plääh. Tietty olen iloinen heidän puolestaan, mutta kun..... tiiättehän te.

Täytyykin lähteä laittamaan kersoja nukkumaan, pikkasen venyy näin lomalla, hih.

-m-

Vierailija
11/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille vanhoille ja uusille tutuille!

Siirtyisin tuolta helmiksistä tänne, ikävä kyllä...

Nopeasti historiaa:

tammikuussa jätetty ehkäisy pois, mutta viime kuussa vasta todella rupesimme metsästämään ovista. Hetihän se tärppäsi, mutta kolme haaleaa viivaa ehdin testata ennen kuin alkoi vuoto ja keskenhän se sitten tuli. Vähän on ollut masis päällä, mutta kyllä tässä nyt yritetään taas hymyilläkin.

Nyt pidän täällä kesäsiirtolaa (sukulaislapsia 3 kylässä), joten menen laittamaan lapsukaiset yöpuulle.

Palailen astialle paremmalla ajalla.

Plussaunia kaikille :)

Vierailija
12/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih n@llukka (menikö nimi oikein????) *lähettää suuren halin sinne* Tosi ikävää tuollainen... Toivottavasti vuoto loppuu ja kaikki olisi kunnossa.

Iksu: tervehdys =)

ja sitää omaa napaa: meinasin tehdä äsken testin, mutta en sitten tehnykkään. Jotenkin tuli sellainen olo, että aivan turha tässä on vielä testilöitä tehä. Voitteko kuvitella... minä aamu ihminen olen jo nyt hereillä ja söin aamupalankin. Yleensä syön 11-12 aikaan ekan kerran. sekasin on elämä mennyt kun tähän aikaan pitää lomalla pystyssä olla.

palailen taas myöhemmin....

Vierailija
13/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten malttanutkaan olla testaamatta. todella himmeä punertava haamu/viivanpaikka tuli esille. Mutta niin ne on nuo aconit ennenkin sellaisia saanut aikaan, joten ei vielä juhlia pystyyn. Kp on nyt muistaakseni 27/31. Jos sitten perjantaina testailis uudelleen. IIIKS... joko nyt olisi 10 kuukauden yritys palkittu....

Vierailija
14/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käyny vähän väliä kattelemassa sitä haamua. Kyllä siinä vaan näkyy punertava viiva ilman kummosempia tihrusteluita. Kai mun on huomenna tehtävä uusi testi aamupissistä. Tänään kuitenkin olin jo juonut kahvia ja pissi ei kerinnyt olemaan rakossa kuin pari tuntia. Mun päivä varmaan pyörii nyt tuon haamun ympärillä...ei voi mitään :P anteeksi myös teille...tuskin osaan muusta nyt puhuakkaan. Jännä kyllä se et ei mitään oireita ole...ja lämmötkään ei pahemmin koholla ole. Ainoostaan suuri finni leuassa ja muutamana päivänä ollut turvotusta/ilmavaivoja.

Vierailija
15/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzq: ONNEA ja hirmuisesti tarraliimaa. Toivottavasti viiva tuosta vain vahvistuu.

Tuo oireettomuus saa mutkin positiivisemmalle mielelle, jospa sittenkin. Mullakin vaan mutama IIISOOO finni, mutta kuopuksen jälkeen sain hormonaalisen aknen, joten en uskalla niitä oireiksi laskea. Viime yönä tosin alavatsalla tuntui repivää kipua, kun yritin oikaista itseni suoraksi, mitähän sekin lienee ollut.

Miehelle sanoin eilen, että tissit on hieman kipeät ja hän kysyi heti että olenko tulossa(?) raskaaksi. Eiköhän sitä jo siinä vaiheessa olla raskaana kun oireetkin alkavat. Yhdessä sitten naurettiin tuolle raskaaksi " tulemiselle" .

Lähden tästä tätiä odottelemaan, tänään kp29/28-35

-m-

Vierailija
16/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,33/30-31 menossa.Tätiä ei ole näkynyt..vielä ainakaan.En testaa ,en.Kyl minäki testailin muutaman kerran,kun ekasta lapsesta haaveiltiin.Tokasta en ostanu testiä,vaan testasin neuvolassa.Ihmetyttää,kun täällä ollaan niin malttamattomia,et jotkut testailee etuajassa.Tekeekö täää palsta sellasen vaikutuksen:))

Vierailija
17/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että testaillaan nykyään sen takia aikaisemmin, kun on niin herkkiä testejä markkinoilla. Esikoisesta testasin vasta kun menkat oli 2.5 viikkoa myöhässä. Ihan hävettää nyt olla tällainen hätähousu. Toisaalta siinä testauksessa on oma jännityksensä ;)

Vierailija
18/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa osin olla palstallakin sellanen vaikutus, että mieli tekee testata. Itse en kummastakaan aikaisemmasta raskaudesta testannut etukäteen. Tokassa vielä kp28 näytti negaa ja vasta kp35 plussaa. Molemmat onkin ollut sellaista tjot -juttuja. Nyt on kyllä kuume niin kova, että kokoajan tekis mieli testata.

-m-

Vierailija
19/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itellä on tuonu jäitä hattuun yksi keskenmenokin(vkolla 10)yli kaksi vuotta sitten.Kun ei se plussan testaaminenkaan takaa vauvaa...Mut kyl se testailu on ymmärrettävää varsinkin,jos ekaa odottaa(kokemuksesta tiedän).Kaikki on uutta ja kuume kova!!

Oman navan tilanne:lisääntynyt valkovuoto,lievä kuvotus välillä,itkuherkkyys,vihlaisut alavatsalla...varsinaiset pahoinvoinnit kai alkaa myöhemmin...

Vierailija
20/56 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tosi iloinen puolestasi :) Kovasti ja paljon vauvaliimaa!!