Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ei saa nykyään lähestyä missään!

Vierailija
07.03.2020 |

Missään ei saa lähestyä naista, paitsi 2 promillen kännissä kello 00:27 lauantaina yöklubilla, ja silloinkin puolivahingossa!
Kaikki muu on epämääräisen hyypiön outoutta, eikä lainkaan hyväksyttävää näin #metoo-aikana!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin naiset lähestyvät itse jos on tarpeeksi kiinnostava tyyppi. ja jos on liian innokas niin naiset perääntyy. välinpitämättömyys toimii paremmin tai olla asiallinen niin nainen ei koe tilannetta ahdistavana. homot tulevat hyvin ystävinä toimeen naisten kanssa koska heitä ei koeta seksuaalisesti ahdistavina.

Vierailija
22/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naisia pitäisi lähestyä? Ei siitä voi seurata mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä naisen äidinvaistot. Kysyt kaupassa, tietysti avuttoman  näköisenä, Uncle Ben-paketti kourassa, että pitääkö nää jotenkin ensin keittää. Harva nainen malttaa olla antamatta neuvoja.

Vierailija
24/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ostaa pakasteherneeni rauhassa, en todellakaan kaipaa seuraa ruokaostoksilla.

Niin.

Kaupassa nainen on vain ostoksilla, eikä halua että siellä häntä lähestytään.

Salilla nainen on treenaamassa, eikä hän kaipaa treeniinsä keskeytystä.

Juoksulenkinkin hän haluaa myös juosta keskeyksettä.

Koiraa ulkoiluttaessa ei saa tulla juttelemaan, koska koira ei pidä kun vieraat lähestyvät.

Bussissa/junassa nainen on suojamuurinsa takana, koska julkisissa kulkuvälineissä on niin paljon hörhöjä. Siellä siis ehdottomasti ei saa lähestyä.

Kansanopiston kurssilla nainen haluaa keskittyä opiskeluun, joten tämäkin on pois laskuista.

Työpaikoilla ei missään nimessä saa lähestyä, koska kuormasta ei saa syödä.

Baarissa nainen on pitämässä hauskaa, ja viettämässä laatuaikaa kavereidensa kanssa. Hän ei kaipaa häiriötekijöitä.

Just näin on asiat nykyään.

Kommentoin aikaisemmin toiseen ketjuun ja kerroin että minua on lähestytty metrossa, kadulla, kauppakeskuksessa ja tietenkin yöelämässä ja minusta se tuntuu ihan kivalta ja jään aina juttelemaan pokaajan kanssa niitä näitä vaikka mukaan en lähde.

Ja tästä syntyi sitten keskustelua että ”normaali” nainen ei missään nimessä juttele vieraille miehille keskellä kirkasta päivää, minulla täytyy olla huono itsetunto kun sillä tavalla toimin enkä nakkele niskojani. Lisäksi minun täytyy olla vähemmän kaunis nainen kun minua sillä lailla yritetään pokailla, oikeasti kauniita ei miehet uskaltaisi lähestyä.

Tässä siis pieni katsaus nykynaisen mieleen, olen varmaan poikkeus koska minusta tuntuu että normaali kanssakäyminen on unohdettu juttu.

25/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ostaa pakasteherneeni rauhassa, en todellakaan kaipaa seuraa ruokaostoksilla.

Niin.

Kaupassa nainen on vain ostoksilla, eikä halua että siellä häntä lähestytään.

Salilla nainen on treenaamassa, eikä hän kaipaa treeniinsä keskeytystä.

Juoksulenkinkin hän haluaa myös juosta keskeyksettä.

Koiraa ulkoiluttaessa ei saa tulla juttelemaan, koska koira ei pidä kun vieraat lähestyvät.

Bussissa/junassa nainen on suojamuurinsa takana, koska julkisissa kulkuvälineissä on niin paljon hörhöjä. Siellä siis ehdottomasti ei saa lähestyä.

Kansanopiston kurssilla nainen haluaa keskittyä opiskeluun, joten tämäkin on pois laskuista.

Työpaikoilla ei missään nimessä saa lähestyä, koska kuormasta ei saa syödä.

Baarissa nainen on pitämässä hauskaa, ja viettämässä laatuaikaa kavereidensa kanssa. Hän ei kaipaa häiriötekijöitä.

Just näin on asiat nykyään.

Kommentoin aikaisemmin toiseen ketjuun ja kerroin että minua on lähestytty metrossa, kadulla, kauppakeskuksessa ja tietenkin yöelämässä ja minusta se tuntuu ihan kivalta ja jään aina juttelemaan pokaajan kanssa niitä näitä vaikka mukaan en lähde.

Ja tästä syntyi sitten keskustelua että ”normaali” nainen ei missään nimessä juttele vieraille miehille keskellä kirkasta päivää, minulla täytyy olla huono itsetunto kun sillä tavalla toimin enkä nakkele niskojani. Lisäksi minun täytyy olla vähemmän kaunis nainen kun minua sillä lailla yritetään pokailla, oikeasti kauniita ei miehet uskaltaisi lähestyä.

Tässä siis pieni katsaus nykynaisen mieleen, olen varmaan poikkeus koska minusta tuntuu että normaali kanssakäyminen on unohdettu juttu.

Olet ihana!

Minä olen sen verran sosiaalinen, että juttelen ihmisille ympärilläni. Tunnustan, flirttailen myös. En silti ole iskemässä ketään. Enkä ole koskaan kokenut, etteikö suomalaista naista saisi lähestyä.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
26/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun lähestymisyritykset on sellaisia että sua pidetään outona hyypiönä, niin vika ei ole naisissa.

Itse lähestyn naisia usein, koskaan ei ole kukaan kieltänyt lähestymästä. En ole pakkien jälkeen huoritellut tai haukkunut, vaan hymyillyt ja toivottanut hyvää iltaa.

Toki mä kunnioitan naisia enkä koskaan ahdistelisi, sekä ymmärrän normaalin lähestymisen ja ahdistelun eron.

Sinun sijassasi aloittaisin peiliin katsomisella.

M30

Naisen kirjoittama.

Vierailija
27/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole huomannut sellaista. Ihan hyvin on voinut lähestyä naisia lähes missä vain. Ehkä vika onkin sinussa? Oletko miettinyt asiaa?

M36

Vierailija
28/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: maailmassa on parhaillaan pandemia. Viisainta on välttää tarpeettomia ihmiskontakteja.

Näissä oloissa lähikaupan pakastekaapilla seuraan tuppautuva hiippari ilmaisee olevansa seinähullu ja saa aikaan pakoreaktion.

Vierailija
29/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava yhteensattuma, koska itse olin tänään aikaisemmin kaupassa ja jäätelöallasta tonkiessani viereen ilmestyi nuorehko mies joka mutisi jotain mistä en oikein saanut selvää. Toivottavasti kyseinen tyyppi vain ihmetteli reilusti alennettujen Ben & Jerry's jäätelöiden hintoja eikä kyseessä ollut mikään iskuyritys enkä näin ollen käyttäytynyt törkeästi kun vain poistuin paikalta ostosteni kanssa.

Vierailija
30/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun lähestymisyritykset on sellaisia että sua pidetään outona hyypiönä, niin vika ei ole naisissa.

Itse lähestyn naisia usein, koskaan ei ole kukaan kieltänyt lähestymästä. En ole pakkien jälkeen huoritellut tai haukkunut, vaan hymyillyt ja toivottanut hyvää iltaa.

Toki mä kunnioitan naisia enkä koskaan ahdistelisi, sekä ymmärrän normaalin lähestymisen ja ahdistelun eron.

Sinun sijassasi aloittaisin peiliin katsomisella.

M30

Ja nyt vähän detaileja, missä lähestyt naisia? Esim. 3 viimeisintä lähestymiskertaa?

Vierailija
31/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä minua on lähetytty niin kahvilassa, kirjastossa, kaupassa, mäenlaskussa, lenkillä, leikkipuistossa... Fyysisestihän kukaan näistä ei ole lähestynyt, vaan keskustellen.

Eli keskusteltiin niitä näitä ja kyseessä oli tietenkin iskuyritys? Kyllä minullakin on välillä tapana intoutua juttelemaan kassaneidille, jos on erityisen hiljaista, mutten minä nyt iskemässä sitä ole.

Vierailija
32/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, ettei miehet voi tulla minulle juttelemaan olen sitten missä tahansa. Jos minulla on kiire tai en ole sellaisella tuulella, että haluan jutella niin yleisemmin ilmoitan tästä.

...mutta sitten on näitä miehiä, jotka lähestyvät ties missä, yleisemmin tuijottavat rintamustani vähän väliä (minulla on isot rinnat, joita yritän kyllä peittää mutta mikään ei peitä kokonaan rintojeni koon takia) ja sitten tulee sellaisia piilopervoja kommentteja. En usko, että kukaan nainen haluaa, että tälläiset miehet lähestyvät heitä ovat he sitten missä tahansa.

Eli jos naiset eivät todellakaan halua sinun tulevan juttelemaan heille, niin ehkä olisi hyvä miettiä miten oikein heitä lähestyt, mitä heille puhut tai miltä näytät.

Vierailija
33/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätä naisen äidinvaistot. Kysyt kaupassa, tietysti avuttoman  näköisenä, Uncle Ben-paketti kourassa, että pitääkö nää jotenkin ensin keittää. Harva nainen malttaa olla antamatta neuvoja.

Tuo esimerkki ei välttämättä ole paras mahdollinen. Siinä paketin kyljessä kun on hyvin seikkaperäiset keitto-ohjeet, niin tuollaista kyselevä aikuinen ihminen vaikuttaa lähinnä uusavuttomalta ja tyhmältä. Voi kai se jonkun iäkkäämmän emännän äidinvaistotkin herättää, mutta tuskin kovinkaan monessa naisessa juuri romanttisia väreitä aikaan saa. Tietysti jos oletkin äitiä vailla etkä parisuhdetta, niin saattaa tuolla konstilla toki muutaman äidillisen neuvon saada.

Vierailija
34/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyisin naiset lähestyvät itse jos on tarpeeksi kiinnostava tyyppi. ja jos on liian innokas niin naiset perääntyy. välinpitämättömyys toimii paremmin tai olla asiallinen niin nainen ei koe tilannetta ahdistavana. homot tulevat hyvin ystävinä toimeen naisten kanssa koska heitä ei koeta seksuaalisesti ahdistavina.

Tarpeeksi kiinnostavan tyypin pitää olla sitten TODELLA kiinnostava, että naiset laittaa tikkua ristiin ja kysyy esim. kahville tai tekee jotain muunlaista konkreettista ALOITETTA. Mutta ongelma on sitten siinä, että sen tyypin perässä on kaikki muutkin naiset.

Vierailija
35/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole 58v nainen eikä minua lähesty kuin joku pultsari rahaa pyytääkseen. ehkä te miehet lähestytte vääränlaista naista vaan , on meilläkin makumme!

Vierailija
36/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no naiset ei niinkään tee suoraa aloitetta vaan antavat ymmärtää että ovat kiinnostuneita. silloin kannattaa asiallisesti lähentyä. toki poikkeuksia on , ronskeja naisia nykyaikana!

Vierailija
37/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä pahaa siitä voisi sitten seurata? paitsi jotain kuvitteellisia asioita. pelkäätkö elämää?

Vierailija
38/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esimerkki ei välttämättä ole paras mahdollinen. Siinä paketin kyljessä kun on hyvin seikkaperäiset keitto-ohjeet, niin tuollaista kyselevä aikuinen ihminen vaikuttaa lähinnä uusavuttomalta ja tyhmältä. Voi kai se jonkun iäkkäämmän emännän äidinvaistotkin herättää, mutta tuskin kovinkaan monessa naisessa juuri romanttisia väreitä aikaan saa. Tietysti jos oletkin äitiä vailla etkä parisuhdetta, niin saattaa tuolla konstilla toki muutaman äidillisen neuvon saada.

Niinpä, kun ei ne nuoret emännät osaa itsekään ruokaa laittaa...kaupan salaattibaari on niin kätsy juttu...

Vierailija
39/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lähestyminen on kyllä herkkä taitolaji, jossa pitää ottaa huomioon monia seikkoja.

Vierailija
40/42 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin mitä pahaa siitä voisi sitten seurata? paitsi jotain kuvitteellisia asioita. pelkäätkö elämää?

Elämä on täysin yliarvostettua. Naisten kanssa on kuitenkin vaikeaa. Pyrkivät pomottamaan ja vaativat kaikenlaista kohtuutonta. Lisäksi ne riidat joutavista asioista. Liian kova hinta seksistä joka on ainoa syy lähestyä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi