Naisia ei saa nykyään lähestyä missään!
Missään ei saa lähestyä naista, paitsi 2 promillen kännissä kello 00:27 lauantaina yöklubilla, ja silloinkin puolivahingossa!
Kaikki muu on epämääräisen hyypiön outoutta, eikä lainkaan hyväksyttävää näin #metoo-aikana!
Kommentit (42)
Jos sun lähestymisyritykset on sellaisia että sua pidetään outona hyypiönä, niin vika ei ole naisissa.
Itse lähestyn naisia usein, koskaan ei ole kukaan kieltänyt lähestymästä. En ole pakkien jälkeen huoritellut tai haukkunut, vaan hymyillyt ja toivottanut hyvää iltaa.
Toki mä kunnioitan naisia enkä koskaan ahdistelisi, sekä ymmärrän normaalin lähestymisen ja ahdistelun eron.
Sinun sijassasi aloittaisin peiliin katsomisella.
M30
Huono.
Mutta jos olet tosissasi sulla on kummallinen käsitys asiasta "lähestyä naista." Eihän normaalia puhetta, keskustelua ja juttelua ole kukaan demonisoinut.
Mutta jos harmittaa ettei saa lääppiä, puristella tai olettaa että ystävällinen hymy tarkoittaa suostumista seksiin niin siinähän kierit harmituksessasi.
Kuka helvetti muka jaksaa pariutua työpäivän jälkeen jossain kaipan pakasteosastolla? Ei elämä ole mitään hömppäelokuvaa. Jättäkää ihmiset rauhaan.
Jaa. Kyllä minua on lähetytty niin kahvilassa, kirjastossa, kaupassa, mäenlaskussa, lenkillä, leikkipuistossa... Fyysisestihän kukaan näistä ei ole lähestynyt, vaan keskustellen.
Haluan ostaa pakasteherneeni rauhassa, en todellakaan kaipaa seuraa ruokaostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Yritin puhua naiselle kaupan pakasteosastolla, mutta hän vain katsoi kuin heikkopäistä, ja harppoi pois nopein askelin
m26
Voi harmi. Mutta sellaista sattuu. Eivät kaikki naiset tietenkään ilahdu randomeiden lähestymisyrityksistä. Tai saattoihan hän kokea tilanteen niin epätavallisena että häkeltyi ja lähti vaistonvaraisesti vaan pois.
Mitä sinä sanoit hänelle?
Kyllä missään voi, muuta ulkomaille.
Jaa, itse ainakin toivoisin että minua lähestyttäisi. Hämmentää pelkkä tuijottelu.
Vierailija kirjoitti:
Yritin puhua naiselle kaupan pakasteosastolla, mutta hän vain katsoi kuin heikkopäistä, ja harppoi pois nopein askelin
m26
Mistä yritit puhua hänelle? Kysyitkö jotain pakasteosaston valikoimasta? Yleensä ihmiset neuvovat ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m26
Voi harmi. Mutta sellaista sattuu. Eivät kaikki naiset tietenkään ilahdu randomeiden lähestymisyrityksistä. Tai saattoihan hän kokea tilanteen niin epätavallisena että häkeltyi ja lähti vaistonvaraisesti vaan pois.
Mitä sinä sanoit hänelle?
Itsekin kerran katsoin minulle juttelemaan tullutta tuntematonta miestä silmät pyöreenä kun säikähdin enkä saanut sanaa suustani, hän lähti sitten pois, tuntui pahalta. :(
Lavatansseissa voi. Siellä naiset odottaa rivissä että joku mies pyytäisi tanssimaan kanssaan. Loppupelit on sitten kiinni omista kyvyistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan ostaa pakasteherneeni rauhassa, en todellakaan kaipaa seuraa ruokaostoksilla.
Niin.
Kaupassa nainen on vain ostoksilla, eikä halua että siellä häntä lähestytään.
Salilla nainen on treenaamassa, eikä hän kaipaa treeniinsä keskeytystä.
Juoksulenkinkin hän haluaa myös juosta keskeyksettä.
Koiraa ulkoiluttaessa ei saa tulla juttelemaan, koska koira ei pidä kun vieraat lähestyvät.
Bussissa/junassa nainen on suojamuurinsa takana, koska julkisissa kulkuvälineissä on niin paljon hörhöjä. Siellä siis ehdottomasti ei saa lähestyä.
Kansanopiston kurssilla nainen haluaa keskittyä opiskeluun, joten tämäkin on pois laskuista.
Työpaikoilla ei missään nimessä saa lähestyä, koska kuormasta ei saa syödä.
Baarissa nainen on pitämässä hauskaa, ja viettämässä laatuaikaa kavereidensa kanssa. Hän ei kaipaa häiriötekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa voi. Siellä naiset odottaa rivissä että joku mies pyytäisi tanssimaan kanssaan. Loppupelit on sitten kiinni omista kyvyistä.
Missä noita on? Olen luullut että nuo ovat vanhempien ihmisten juttuja.
En jos ap on epämääräinen outo hyypiö? Ainakin aloituksen perusteella on.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa nainen on vain tanssimassa, joten ei sielläkään saa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävästi: tanssilavoilla.
Käy niissä nuorempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Kaupassa nainen on vain ostoksilla, eikä halua että siellä häntä lähestytään.
Salilla nainen on treenaamassa, eikä hän kaipaa treeniinsä keskeytystä.
Juoksulenkinkin hän haluaa myös juosta keskeyksettä.Koiraa ulkoiluttaessa ei saa tulla juttelemaan, koska koira ei pidä kun vieraat lähestyvät.
Bussissa/junassa nainen on suojamuurinsa takana, koska julkisissa kulkuvälineissä on niin paljon hörhöjä. Siellä siis ehdottomasti ei saa lähestyä.
Kansanopiston kurssilla nainen haluaa keskittyä opiskeluun, joten tämäkin on pois laskuista.
Työpaikoilla ei missään nimessä saa lähestyä, koska kuormasta ei saa syödä.
Baarissa nainen on pitämässä hauskaa, ja viettämässä laatuaikaa kavereidensa kanssa. Hän ei kaipaa häiriötekijöitä.
Siksi tarvisit ystäviä ja toimintaa jossa tapaat luontevasti ihmisiä. Mut ei käy missään tapauksessa. Just katselin kaupassa käydessäni ison yleisötapahtuman julistetta ilmoitustaululla, näihin tarvitaan ja haetaan yleensä vapaaehtoisia talkooväeksi. Mene johonkin tuollaiseen mukaan.
Olet varmaan sosiaalisesti kömpelö. Ymmärrän sinua, olen nainen ja olen itsekin sosiaalisesti kömpelö. Kadehdin ihmisiä kuten oma mieheni ja monet muut tutut ja kaverit, miehet ja naiset, jotka juttelevat luontevasti tuntemattomille, sukupuoleen katsomatta, ilman että heistä saa creepyä vaikutelmaa.
Jos et ole sosiaalisesti kömpelö niin todennäköisesti lähestyt sellaisia naisia joita lähestytään kyllästymiseen asti, tai sitten ne pakoon lähtevät naiset ovat ujoja ja häkeltyvät lähestymisyrityksistäsi.
Kannattaa opetella tilannetajua, eikä väijyä hyvännäköisiä naisia kaupassa ja kadulla. Ja kannattaa olla ystävällinen kaikille. Itsevarmuus ja kiva luonne tekevät ihmisestä puoleensavetävän. Jos menet tunnelikatseella ja juttelet vain niille joiden kanssa haluaisit paritella, niin se kyllä näkyy. Yritä kehittää luonnettasi ja karismaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävästi: tanssilavoilla.
Käy niissä nuorempiakin.
No en tiedä missä nekään ovat.
m26