Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naimisiin meno on niin tärkeää naisille?

Vierailija
07.03.2020 |

Itse en ole koskaan haaveillut tai suunnitellut häitä/naimisiinmenoa tai muuta erityisemmin.. Olen 30 vuotias ja yllättäen miesystävä kosikin nyt kun oltu yhdessä vuosikausia. No olen kyllä sitoutunut mieheen ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan, joten vastasin myöntävästi. En ole ennen tätä edes suunnitellut häitä tai häämekkoa, vihkisormusta. Enkö vain ole hääintoilija vai mikä tässä on? En välttämättä olisi edes itse tarvinnut suhteelle papin aamenta tai virallistamista. Minulle riittää, että ollaan yhdessä ja sitoutuneita ja toisillemme vain siitä tilivelvollisia. Suurin osa tuntemistani naisista haaveilee häistä ja kaikesta ja jopa painostavat miehiään naimisiin. En ymmärrä. Onko muita ei häähulluja? Ja miksi häät ja naimisiinmeno on niin tärkeitä teille joille on?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan miehet on niitä jotka hinkuu naimisiin. Mua on kosittu viisi kertaa, siis viisi eri miestä. Nytkin roikkuu yli tonnin maksanut hääpuku kaapissa kun ei vaan kiinnosta. Mies toivoi, että hankin sen, kävin sitten moisen hakemassa.

Eikä se ollut mikään Oooo, haluan olla prinsessa, ihana sovitella hääpukuja! Kokeilin tasan yhtä ja otin sen.

Katotaan nyt saadaanko joskus hääpäivä aikaiseksi. Hyvin olis kelvannut maistraatti ja tavalliset vaatteet. Kirkkoon en onneksi edes kuulu.

Ps. En siis ole ollut ennen naimisissa, olen aina vastannut ei.

Vierailija
62/63 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu ettei mennä miehen kans. Kihlaus riittää :) Tietty siinä jos toiselle jotain sattus niin naimisiinmeno joskus vanhempana vois olla ihan järkevä. 

En oo uskonnollinen joten en tarvi kirkon siunausta liitolleni. Häihin menee rahaa ja minusta koko juhla on tosi korni. Stressaava. 

Rakastuneita ollaan, seitsemäs vuosi pyörähti ja yks lapsikin meillä. Yhteisymmärrys että yksi lapsi myös. 

Jostain syystä nykyään ne jotka menee naimisiin myös eroaa. Tiedän myös parisuhteita missä oltu naimisissa 30v. 

Minusta se on sama kuin yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin joskus naimisiin, jos löytyy "täydellinen" mies. Mielestäni se, mitä avioliitto tosiasiassa tarkoittaa on tärkeämpää kuin juhlat. En haaveile häistä sinänsä, eli hääjuhlista tai huomion keskipisteenä olemisesta. Omat hääni olisivat hyvin pienet, ehkä kirkkovihkiminen ja juhlaillallinen jossain tosi hienossa ravintolassa tai pienet juhlat jossain hienossa kohteessa ulkomailla. En edes tunne paljoa ihmisiä, ystäviä ei käytännössä ole enkä halua sinne ketään kaukaisia sukulaisiakaan jos en ole ollut heidän kanssaan tekemisissä tähänkään asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi