Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihminen outo jos ei halua olla "seksikäs?"

Vierailija
07.03.2020 |

Haluaisin tähän vastauksia onko luonnollista etten halua olla "seksikäs" Tarkoitan seksikkäällä sellaista että esim yritetään vietellä vastakkaista sukupuolta näyttämällä viehättävämmältä. Minua oksettaa kaikki paljastelu ja en tiedä miksi? En tiedä pystyisinkö olla seksikäs edes parisuhteissa. Varmaan oksettaisi myös silloin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän se traumateoria taas tuli. Ap olisi varmaan nimettömänä voinut kertoa, jos hän olisi kokenut seksuaalista väkivaltaa tai hyväksikäyttöä. Oletin tietenkin, ettei näin ole tapahtunut ja vastasin sen mukaisesti.

-mä en väittäny että just ap:lla on tämä, mutta jollain voi olla!

Vierailija
22/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On outoa, jos ei edes parisuhteessa halua olla seksikäs tai haluttava, vaan se oksettaa.

Satunnaisten vastaatuliiden kohdalla sen sijaan on aika normaalia, ettei kiinnosta yhtään. Oksettaminen on kyllä silloinkin vähän ylireagointia, ja voi kertoa siitä!että taustalla on joku ongelma. normaalia kun olisi nimenomaan se, ettei välitä.

Ei niinkään outoa mutta kertoo ehkä ongelmista oman kehon hyväksymisessä. Toisaalta joillekin on tärkeämpää henkinen yhteys ja hankalaa pitää itseään ”seksipbjektina” katseen kohteena.

En tiedä, onko siinä kyse oikein oman kehon hyväksymisestäkään. Itselläni on luonnostaan ns. "seksikäs" kroppa (hoikka, huomiotaherättävän suuret rinnat) ja peittelen sitä, koska kiusaannun huomiosta. En pidä kroppaani mitenkään rumana, itse asiassa tiedostan sen olevan tosi kiva. Mutta jos pukeutuisin johonkin tiukkaan ja paljastavaan, kokemuksesta tiedän että huomio olisi sellaista, että oksettaisi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei okseta, mutta koen olevani jo ns. normaalitilassa niin seksikäs, etten ymmärrä miks pitäis kamalasti vielä lisätä sitä, jos jo luonnostaan on seksikäs :DD

Just näin! Ja seksikkyys ei ole paljastelevaa pukeutumista vaan tulee syvemmältä. Joillain toki on enemmän luontaista, useampiin vetoavaa vetovoimaa kuin toisilla. Itse ajattelen että seksikkyys ei lähde minusta edes säkki ja tuhkaa päällä, ja varsinkin nuorena opin välttämään liikaa tarkoituksellista seksikkyyden korostamista epätoivotun huomion vuoksi. Missä sopivat seksuaaliset suuntautumiset ja vetovoima kohtaavat, siellä on seksuaalisuus läsnä oli paljastavaa pukeutumista tai lisäkkeitä tai ei.

Jos ihminen kokee tarvetta tehdä kaikkensa ollakseen mahdollisimman seksikäs hänellä on vakava itsetunto-ongelma.

Vierailija
24/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei okseta, mutta koen olevani jo ns. normaalitilassa niin seksikäs, etten ymmärrä miks pitäis kamalasti vielä lisätä sitä, jos jo luonnostaan on seksikäs :DD

Luonnostaan seksikkäät on seksikkäitä vaikka päällä olisi jätesäkki.

Miehet erityisesti.

Vierailija
25/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan seksikkäät on seksikkäitä vaikka päällä olisi jätesäkki.

Miehet erityisesti.

Yhtä lailla naiset.

Vierailija
26/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ainakaan voisi enää vähempää kiinnostaa, miltä näytän. Joskus nuorempana oli vielä tuota, että halusi jotenkin näyttää hyvältä, että toiset tykkäisi. Olen kai sitten jotenkin menettänyt toivoni tai jotain, koska en haaveile mistään parisuhteistakaan enää. Jokseenkin käsi kädessä ne meni ainakin omalla kohdallani.