Onko ihminen outo jos ei halua olla "seksikäs?"
Haluaisin tähän vastauksia onko luonnollista etten halua olla "seksikäs" Tarkoitan seksikkäällä sellaista että esim yritetään vietellä vastakkaista sukupuolta näyttämällä viehättävämmältä. Minua oksettaa kaikki paljastelu ja en tiedä miksi? En tiedä pystyisinkö olla seksikäs edes parisuhteissa. Varmaan oksettaisi myös silloin
Kommentit (26)
No et, en minäkään halua, tai olla ns kaunis muiden silmissä. Minulle on merkityksellistä, että kun olen parisuhteessa niin kumppanini näkee minut kauniina ja seksikkäänä, muiden mielipiteet ei kiinnosta. Enkä edes pidä siitä, että joku vieras kehuu kauniiksi tai jopa seksikkääksi.
Miksi pitäisi tyrkyttää tai korostaa seksuaalisuuttaan jokaiselle vastaantulijalle? On ihan normaalia ettei halua jakaa sitä puolta kaikkien kanssa. Jotkut haluavat sitä korostaa, jotkut taas kaipaavat huomiota tai tuntevat riittämättömyyttä jos eivät alleviivaa ulkonäöllään seksuaalisuutta.
Jos ihastuu tai rakastuu on seksuaalisuus tunteiden kohteen kanssa ihan eri asia kuin paljastava vaatetus julkisilla paikoilla.
Ihan normaalia! Enemmän ihmetystä ne herättää, keillä jatkuva tarve siihen. Toki sehän kertoo niistä tosi paljon.. Huomion tarve ym. Itse oon onnellinen, että en oo riippuvainen miesten huomiosta.
Ei, vaan normaali. Nuo itsensäpaljastelijat ne outoja ovat. Miksi ihmeessä kukaan haluaa olla seksikäs?? En millään voi tajuta. Normaalia on pukeutua kivasti, meikata sopivasti, laittaa hiukset yms., jos haluaa ja yhtä normaalia on vaan käydä suihkussa, laittaa päälle puhtaat vaattet ja kammata hiukset. Mutta nuo seksityrkyt on kyllä pelkästään typeryksennäköisiä.
On outoa, jos ei edes parisuhteessa halua olla seksikäs tai haluttava, vaan se oksettaa.
Satunnaisten vastaatuliiden kohdalla sen sijaan on aika normaalia, ettei kiinnosta yhtään. Oksettaminen on kyllä silloinkin vähän ylireagointia, ja voi kertoa siitä!että taustalla on joku ongelma. normaalia kun olisi nimenomaan se, ettei välitä.
Vierailija kirjoitti:
No et, en minäkään halua, tai olla ns kaunis muiden silmissä. Minulle on merkityksellistä, että kun olen parisuhteessa niin kumppanini näkee minut kauniina ja seksikkäänä, muiden mielipiteet ei kiinnosta. Enkä edes pidä siitä, että joku vieras kehuu kauniiksi tai jopa seksikkääksi.
Tämä!
Mielestäni kenenkään ei tarvitse yrittää ola enemmän kuin on. Kyseessä on meidan ba populaarikulttuurin luoma ulkonäkö paine että pitää olla mahdollisimman seksikäs. Yliseksikkäitä naisia aökaa olemaan pilvi pimein ja mielestäni he ovat notox huulineen, peppuineen, silikonirintoineen ja anorektikon varatlpineen sairaanloisen rumia. Ja ottakaa huomioon että tämä on miehen mielipide asiasta. Oikeasti nainen riittää sellaisena kuin on, ainoastaan se millainen on sisältä ratkaisee sen kauanko suhde ja rakkaus kestää. Tai oikeastaan jaksaa kestää ilman että jompi kumpi väsyy toiseen.
Vierailija kirjoitti:
On outoa, jos ei edes parisuhteessa halua olla seksikäs tai haluttava, vaan se oksettaa.
Satunnaisten vastaatuliiden kohdalla sen sijaan on aika normaalia, ettei kiinnosta yhtään. Oksettaminen on kyllä silloinkin vähän ylireagointia, ja voi kertoa siitä!että taustalla on joku ongelma. normaalia kun olisi nimenomaan se, ettei välitä.
Ei niinkään outoa mutta kertoo ehkä ongelmista oman kehon hyväksymisessä. Toisaalta joillekin on tärkeämpää henkinen yhteys ja hankalaa pitää itseään ”seksipbjektina” katseen kohteena.
Itse kuljen avomaankurkku lahkeessa (mulkkuni on valitettavan pieni) ollakseni seksikäs.
Miksi minun pitäisi viehättää vastakkaista sukupuolta seksuaalisesti?
Ei ole outoa. Sen sijaan pidän outona kaikenlaisia itsensä paljastelijoita. On sitten olemassa joku tyyliin huomionhakuinen persoonallisuushäiriökin, mitä epäilen, että moni paljastelija sairastaa. Mielestäni on ihmeellistä kaikenlainen ankkahuuli, peffansuurennus jne. -kulttuuri. Sitäkin ihmettelen, jos parisuhteessa täytyy oikein joutua viettelemään kumppani erilaisin viritelmin. Rakastan kyllä seksiä parisuhteessa, mutta sellainen epäluonnollinen tyrkytys on uskomatonta, ja silti sitä sataa joka tuutista. Tämä kulttuuri on häiriintynyt.
Ei tarvitse keikistellä ja olla seksikäs kaikkia varten, mutta jos jopa omassa parisuhteessa oksettaa seksikkyys, niin silloin on varmasti jokseenkin vihamielinen omaa kehoaan kohtaan. Mikset haluaisi olla seksikäs oman miehesi silmissä, jos parisuhteessa olisit? Mistä päättelet, että suhtautuisit myös omaan kumppaniisi noin? Inhoatko myös seksiä? Vai koetko, että sinun täytyy olla haluttava ja kuuma yhtä lailla verkkareissa?
Tuoreessa parisuhteessa on yleensä halukkuutta, vaikka toinen olisi tukka räjähtäneenä ja kulahtaneet verkkarit päällä. Mutta aika moni tykkää, jos toinen panostaa välillä siihen seksikkyyteenkin. Se kiihottaa varsinkin miehiä, koska he ovat usein hyvin visuaalisia.
Mua ei okseta, mutta koen olevani jo ns. normaalitilassa niin seksikäs, etten ymmärrä miks pitäis kamalasti vielä lisätä sitä, jos jo luonnostaan on seksikäs :DD
i tarvitse keikistellä ja olla seksikäs kaikkia varten, mutta jos jopa omassa parisuhteessa oksettaa seksikkyys, niin silloin on varmasti jokseenkin vihamielinen omaa kehoaan kohtaan
-seksikkyys on kuule muutaki ku omaa kehoa, ja esim. joillain voi olla vaikka traumoja, jotka ei ole mitenkään omasta kehosta kiinni, vaan tapahtumista esimerkiksi. Jos joku on vaikka raiskattu, niin ei se viha ole omaa kehoaan kohtaan vaan tullut niistä tapahtumista, ei sillon välttämättä oo päällimmäisenä mielessä seksikkäältä näyttäminen. Ja seksikäs ja seksikäs pukeutuminen on kaks eri asiaa. :D
Outoa on, naisen pitää olla seksikäs, mutta häntä ei saa sen vuoksi kukaan katsoa, ainakaan kukaan tavismies.
Seksikkkyys perustuu mielikuvitukseeen, ei tyrkyttämiseeen. Tyrkyttäminen tekee ihmisestä epäseksikkäään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei okseta, mutta koen olevani jo ns. normaalitilassa niin seksikäs, etten ymmärrä miks pitäis kamalasti vielä lisätä sitä, jos jo luonnostaan on seksikäs :DD
Luonnostaan seksikkäät on seksikkäitä vaikka päällä olisi jätesäkki.
Vierailija kirjoitti:
i tarvitse keikistellä ja olla seksikäs kaikkia varten, mutta jos jopa omassa parisuhteessa oksettaa seksikkyys, niin silloin on varmasti jokseenkin vihamielinen omaa kehoaan kohtaan
-seksikkyys on kuule muutaki ku omaa kehoa, ja esim. joillain voi olla vaikka traumoja, jotka ei ole mitenkään omasta kehosta kiinni, vaan tapahtumista esimerkiksi. Jos joku on vaikka raiskattu, niin ei se viha ole omaa kehoaan kohtaan vaan tullut niistä tapahtumista, ei sillon välttämättä oo päällimmäisenä mielessä seksikkäältä näyttäminen. Ja seksikäs ja seksikäs pukeutuminen on kaks eri asiaa. :D
No sieltähän se traumateoria taas tuli. Ap olisi varmaan nimettömänä voinut kertoa, jos hän olisi kokenut seksuaalista väkivaltaa tai hyväksikäyttöä. Oletin tietenkin, ettei näin ole tapahtunut ja vastasin sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan seksikkäät on seksikkäitä vaikka päällä olisi jätesäkki.
Joo, mun kaveri kerran tokas mulle ku ostin pitkähihaisen löysän pyjaman itelleni, että "mä ainakin haluun jotain vähän Seksikkäämpää!!!" ----- Hei haloo - mulla ei ollut edes mmiestä tolloin, mä ostin ton tasan mukavuuden ja lämpimyyden takia talvella ja kaveri sano mulle noin. :''DDDDDD Miksköhän?? aattelin just tota että joo sori, mä koen kyl olevani muutenki seksikäs ku yliyrittämällä. :'''DD
No ei siinä mitään ihmeellistä ole.