Saatiin taas hyvät naurut miehen kanssa kun luettiin teidän koronapelkojanne
Ymmärrättekö että ihmisiä kuolee koko ajan. Suomessakin on kuollut tänä talvena peruskausi-influenssaan jo useita ihmisiä. Koronaan ei vielä ketään. Kuolleet ovat kaiken lisäksi suurimmalta osalta vanhoja käppänöitä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat hysteerikkoja.
Sanoisin, että keskustelupalstat vääristävät mielikuvaa suomalaisista.
Olette ko elämän kova koululaisia ?
Tunnen myötähäpeää hysteerisistä kotivaran hamstraajista ja käsidesin metsästäjistä. Suomalaiset on niin noloja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Emme ole.Koulutuksemme lisäksi olemme myös älykkäitä, toisin kuin sinä ja kaltaisesi panikoijat.
Mitä nauramista jonkun ikääntyneen tai terveydeltään heikomman kuolemisessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole.Koulutuksemme lisäksi olemme myös älykkäitä, toisin kuin sinä ja kaltaisesi panikoijat.
Itse asiassa, saamistasi alapeukuista huolimatta, olet yleistäen oikeassa siinä mitä sanot. Matalasti koulutetut pelkäävät elämässä korkeasti koulutettuja enemmän ja siksi mm seuraavat vaihtoehtomedioitakin näitä enemmän. Tämä on ihan krimon tutkimaa juttua.
Mä kikatin vedet silmissä otsikolle: Saatiin taas hyvät naurut miehen kanssa kun luettiin teidän koronapelkojanne.
Tulee mieleen kaljaa kiskova läski pariskunta ruskealla 70-luvun sohvalla. Pariskunta höröttää ruoka suusta tippuen "Röhö, höhö, Tuleppa Irmeli kattomaan, kun täällä on hysteerisiä. Hö hö hö kröööh" ja siten vedetään se lenkkimakkara väärään kurkkuun.
On olemassa sanonta: se parhaiten nauraa, joka...
Miten se jatkuikaan?
Toivottavasti sairastutte koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kikatin vedet silmissä otsikolle: Saatiin taas hyvät naurut miehen kanssa kun luettiin teidän koronapelkojanne.
Tulee mieleen kaljaa kiskova läski pariskunta ruskealla 70-luvun sohvalla. Pariskunta höröttää ruoka suusta tippuen "Röhö, höhö, Tuleppa Irmeli kattomaan, kun täällä on hysteerisiä. Hö hö hö kröööh" ja siten vedetään se lenkkimakkara väärään kurkkuun.
Tämä. Piereskellään ruokapöydässä samalla kun ruskeaa kastiketta lapataan kitaan. Käsiä tai hampaita ei pestä. Kaksi sikaa yhtyy toisiinsa illalla ennen nukkumaan menoa saunan jälkeen humalan pöhnässä.
Lapset siitettiin tietysti kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvasi kertookin sinusta kaiken olellisen. Jos saat koronan niin et ole suuri menetys yhteiskunnalle.
"Olemme älykkäitä ja koulutettuja". Ei ole kummoisenkaan älykkyyden merkki aloittaa näin infantiilia ketjua. Idiootteja löytyy kyllä kaikilta koulutustasoilta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sairastutte koronaan.
Ditto.
Sairashan tällaisen aloituksen tehnyt kirjoittaja on. Paha vaan, että hänellä ei ilmeisesti ole koronaa vaivoinaan, vaan paljon jotain pahempaa: latvapäästä heittää.
Koronakeskusteluissa on tullut esille vahvasti myös suomalaisten itsekkyys. Kunhan itse selviän jotenkin (kun uskotaan selviävän), ei muilla ole väliä. Ei ole väliä, jos terveydeltään heikommat sairastuvat. Ei välitetä, vaikka joku perussairas pikkulapsi menehtyisi, kun luotetaan omaan terveyteen. Matkustellaan, kuten ennenkin, räitään, yskitään ja levitetään viruksia.
Aloittajalle ja hänen miehelleen antaisin kuitenkin ohjeeksi, että kannattaisi hakeutua mielenterveystoimiston palvelujen piiriin. Ehkä siellä pystyttäisiin edes jotenkin auttamaan, tosin pahalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen osaa kirjoittaa äidinkieltään.
Älykäs ei myöskään naureskele tai pilkkaa muita. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Unohdit tatuoinnit, lävistykset ja suomikorut.
Kikatitteko vedet silmissä?