Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatiin taas hyvät naurut miehen kanssa kun luettiin teidän koronapelkojanne

Vierailija
07.03.2020 |

Ymmärrättekö että ihmisiä kuolee koko ajan. Suomessakin on kuollut tänä talvena peruskausi-influenssaan jo useita ihmisiä. Koronaan ei vielä ketään. Kuolleet ovat kaiken lisäksi suurimmalta osalta vanhoja käppänöitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran myös, tai oikeastaan itken koronahysterialle.

Tyhmyyden huippu koko hysteria. Tautiriskejä pyörii ympärillä jatkuvasti, pahempiakin.

Tulkoon korona, ihan sama.

Vierailija
22/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette ko elämän kova koululaisia ?

Emme ole.Koulutuksemme lisäksi olemme myös älykkäitä, toisin kuin sinä ja kaltaisesi panikoijat.

Itse asiassa, saamistasi alapeukuista huolimatta, olet yleistäen oikeassa siinä mitä sanot. Matalasti koulutetut pelkäävät elämässä korkeasti koulutettuja enemmän ja siksi mm seuraavat vaihtoehtomedioitakin näitä enemmän. Tämä on ihan krimon tutkimaa juttua.

Yleistäen varmasti näin pelon suhteen.

Siinä ap taas on väärässä, että hän ja miehensä olisivat oletetun koulutuksensa lisäksi myös älykkäitä. Lällättävä huomionhaku AV:lla osoittaa päinvastoin typeryyttä ja pientä luonnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa minäkin ostin käsidesiä mitä olen nyt käyttänyt. Matkoilla tietenkin olen käyttännyt. Typerää silti nauraa ihmisten peloille. Itse olen sairastannut Denguekuumeen ja vaikka ei se tartu ihmisestä toiseen niin tottakai pelästyin kun näin nuo ns suojamaskit ym härpäkkeet. Silloin kun oli tuo dengue niin olin eristyksessä ekan vuorokauden ja lääkärit noissa maskeissa niin olihan pelottavaa.

Vierailija
24/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmasta kuullut?

Vierailija
25/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lehdessä:

"A doctor spearheading the search for a coronavirus vaccine today said it is the most frightening thing he has ever encountered and far more deadly than flu - as he revealed fighting it will be like a war."

https://www.dailymail.co.uk/health/article-8082855/PM-pledges-extra-46m…

Jos siis englantia kykynee lukemaan.

Vierailija
26/26 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ohjeistus töissä, että jos on nyt lomamatkalla, niin ennen töihin paluuta on käytävä lääkärissä testeissä.

Ulkosuomalainen