Tutkijat: ihminen houkuttelee vastakkaista sukupuolta suolistobakteereilla
Useimmat eläimet käyttävät käyttävät houkutteluun feromoneja, mutta ihmisten fromonit ovat ihon bakteerien takia kuvottavan hajuisia ja luoltaan työntäviä. Siksi ihmisten on ollut pakko ajan myötä kehittää toinen keino lisääntymiskumppanin houkuttelemiseksi. Nyt tutkijat ovat löytäneet vastauksen suolistosta.
Suoliston bakteerikanta viestii kasvojen iholla. Henkilö jolla on paras bakteerikombo suolistossa omistaa myös terveemmän kasvojen iho. Suoliston hyvinvoinnilla onkin tiedetty jo pitkään olevan vahva yhteys kasvojen iho-omgelmiin. Ihon kunto vaikuttaa taas vastakkaisen sukupuolen kiinnostukseen tyrkyllä olevasta yksilöstä.
Mitä ajattelette?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen selitys.
Ihastumiskokeissa on todettu että varsinkin poskipään iho vaikuttaa paljonkin siihen rakastuuko toiseen ihmiseen vai ei.
Onhan se toki helpompaa kuin miesten kai aloiden nuuskiminen jota jotkut tutkijat suosittelee tekemään parinvalinnassa.
Eipä näytä omalla kohdalla pitävän paikkansa, vaikka naama onkin nuorekas niin kaikenmaailman mahasuolivaivat vaivaa ja tähystysaikaa odotellaan.
Hmm. Mulla on hirveä suolisto, aivan yliherkkä ja kipuileva. Sen sijaan kasvojen iho on tosi hyvä. Aika ristiriitaista ton tutkimustuloksen valossa. Oon kyllä aina ollut suosittu. Hmm.
Eli päästämällä pitkän naukuvan pierun naisia on kimpussa riesaksi asti.
Kokeilen tätä prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mulla on hirveä suolisto, aivan yliherkkä ja kipuileva. Sen sijaan kasvojen iho on tosi hyvä. Aika ristiriitaista ton tutkimustuloksen valossa. Oon kyllä aina ollut suosittu. Hmm.
Monilla on oikeasti turhan optimistiset ja suuret kuvitelmat omien kasvojensa ihon laadusta. Todennäköisemmin se on huonompi kuin osaat kuvitella mutta siitä ei kannata stressata vaan pyri jatkossa pitämään suolisto kunnossa ja hyvässä tasapainossa niin iho ei huonone entisestään. Ja ota tämä hyvänä äidillisenä terveysneuvona.
Vierailija kirjoitti:
Eli päästämällä pitkän naukuvan pierun naisia on kimpussa riesaksi asti.
Kokeilen tätä prismassa.
Kaasun kertyminen suolistoon on oire ruuansulatusongelmista eli jo yksi ilmiselvä merkki huonosta suolistosta.
Kyllä vanha kansa tietää, tie miehen/naisen sydämeen vie vatsan kautta.
Lähde olisi kiva, voisi vähän arvioida minkälainen otanta tässäkin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on oikeasti turhan optimistiset ja suuret kuvitelmat omien kasvojensa ihon laadusta. Todennäköisemmin se on huonompi kuin osaat kuvitella mutta siitä ei kannata stressata vaan pyri jatkossa pitämään suolisto kunnossa ja hyvässä tasapainossa niin iho ei huonone entisestään. Ja ota tämä hyvänä äidillisenä terveysneuvona.
Niin niin, pelkkää valetta ne muiden kehut aina ja nuorekkaat hyväihoiset ihmiset on pelkkä myytti.
Perceen ja pilun nuuhkuttelut olisi AINA paikallaan, ja varsinkin näin koronan aikaan kun pitää kättelyt unohtaa. Joten naiset ! käyttäkää hameita ja aina miehiä tavatessanne nostatte hameen korviin ja tiputatte pikkarit suosiolla nilkoihin ja annatte miesten esteettä nuuhkia paikat läpi.
Suolistossa on paljon latentteja infektioita jotka voivat aiheuttaa mm. korkeaa verenpainetta. Suosittelen pitkiä antibioottikuureja ja esim. ulostuslääkkeitä. Esim. kananmunanpieruja aiheuttavat sulfaattia redusoivat bakteerit aiheuttavat korkeaa tulehdusta suolistossa.
Aikamoinen selitys.