Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Mies raivostui, hänen mukaansa olin kulutettu puhki” – kuinka monta seksikumppania on sopivasti?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh. Jos puolisoni olisi esittänyt soimaavia kommentteja aikaisemmasta sukupuolielämästäni niin olisi tainnut jäädä avioliitto solmimatta. Jos haluaa minut, niin minut saa vain hyväksymällä minut itsenäni menneisyyteni kanssa.

Jokaisen eksäni muistan, kaikista nautin ja mitään en kadu. Puolisoni olisin mieluusti tavannut jo aikaksemmin elämässäni, mutta kun tavattiin vasta silloin kun tavattiin olin jo ehtinyt elää elämääni.

Vierailija
42/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies ei ollut kulunut puhki kun oli 6 vuotta harrastanut seksiä joka päivä? Eli yli 2000 kertaa. Nainen oli harrastanut seksiä 9 kertaa.

Eivätkö naiset ymmärrä eroa?

On eri asia panna rakastaan kuin panna tuntematonta.

En väitä että tässä olisi niin. Mutta voisi olla.

Suomalainen nainen ei ymmärrä. Sen takia popsivat sitten lääkkeitään kun yrittävät kopioida mistä heikossa itsetunnossaan. Kyllä minäkin..

mies52v

Kannattaisi miestenkin syödä lääkkeitä, eikä ajella päin rekkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies ei ollut kulunut puhki kun oli 6 vuotta harrastanut seksiä joka päivä? Eli yli 2000 kertaa. Nainen oli harrastanut seksiä 9 kertaa.

Suomalainen nainen ei ymmärrä. Sen takia popsivat sitten lääkkeitään kun yrittävät kopioida mistä heikossa itsetunnossaan. Kyllä minäkin..

mies52v

Kyllä se on jo huomattu, että sinä olet se heikkoitsetuntoinen ihan itse. Sitten pitää vauvapalstalla itkeä kun yhyy, jotkut naiset on saaneet seksiä muualtakin kuin omalta kädeltään, mutta sinä et.

Kun ei se oma itsetunto riitä, täytyy tulla tänne haukkumaan muita. Surkea peräkammarin poika, sääliksi käy.

Kiitos säälistä. Sinua tuntuu omatunto soimaavan kun noin kovin suutuit.:-)

mies52v

Vierailija
44/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisempi seksielämä ei kuulu kenellekkään seuraavalle kumppanille jotenka heivaisin sellaisen niska perse otteella pihalle. 

Tuo "seuraavalle kumppanille" kertoo sinusta paljon..huomenta muuten kaikille..

mies52v

Niin mitä se kertoo?

Ohis

Se kertoo sen, että ei ole aikomustakaan olla muuta kuin..

mies52v

Kuin mitä?

Ed

Hajosiko kristalli?

mies52v

Mitääh... ??

Vierailija
45/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on eri asia? Kuluuhan sitä siinäkin jos kerran kuluu.

Miehet ovat niin romanttisia, mystifioivat seksin. Kai se on sitä kun se on niille niin ihmeellinen asia. Hormonit tai jotain. Vanha vaimomatsku on kyllä puhkikulunut jos joku, on keretty puksuttelemaan.

Vierailija
46/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi raivostunut? Ei kukaan normaali mies halua olla aisuri

Aisuri= vieraan lapsen elättäjä.

Mieti, 9 seksikumppania, ihminen ollut pitkään sinkku Aika nuorihan tuo on, mutta osa noista voi olla poikakavereita. Itse 49 ja 11 kumppania, suurin osa elämästä vuosikausia selibaatissa ja noista 4 vakituisia kumppaneita, 2 muuten tuttua. En ymmärrä miten muutama yhdenyönjuttu lähes 30 v. sitten vaikuttaa mihinkään.

Vierailija
47/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö sanonut koko viime vuoden, ettei kannata antaa idiootille tilaisuutta.

Nämä i n c e l it palstalla ahdistuvat jo siitä, että random somettaja on saanut yli 20 heitä parempaa miestä. Miten hännillä i n c e l onkaan, jos lasketaan 2 700 000 naista x 20?

Itsetunto- ja käytöshäiriöisiähän nämä toksiset tyypit ovat, ja siksikin on tärkeää pitää heidät loitolla kaikesta sukua mahdollisesti jatkavasta.

#äläannaidiootille

Vierailija
48/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut joku 55.

53 tuli täyteen 23 vuotiaana.

N35

Vierailija
49/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt hyvä luoja. Neitsyys meni 17-vuotiaana. Sen jälkeen reilu parikymppisenä lukuisia yhden illan juttuja, kun oireilin jotain, mitä lie. Nyt sitten olen ollut nykyisen mieheni kanssa 4v. Hän tietää taustani, minä tiedän hänen. Ja ihan yhtä paljon toisiamme rakastamme, vaikka tiedämmekin kaikki nuoruuden hölmöilyt yms. Ja mulla on takana vain noita pikkujuttuja, miehellä taas kaksi pidempää suhdetta. En sitten tiedä, kumman pitäisi olla loukkaantuneempi.:D

Vierailija
50/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä pitävänä ja itsetunnoltaan kunnossa olevana miehenä soisin potentiaalisen kumppanini olevan seksuaalisesti aktiivinen hänenkin. Koska tässä iässä ei enää teinineitsyitä tavoitella vaan kumppaniehdokkaalla on väkisinkin takanaan oma elämänsä ja seksuaalihistoriansa, niin oletusarvo on, että entisiä kumppaneita ja seksikertoja on olemassa, eikä asia edes kiinnosta. Mitään mustasukkaisuutta tai kateutta en osaa kuvitellakaan tuntevani toisen historiaa kohtaan. Mieluiten kumppani joka nauttii seksistä ja omaa siitä kokemusta, minulle, kiitos.

Vierailija
51/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on eri asia? Kuluuhan sitä siinäkin jos kerran kuluu.

Miehet ovat niin romanttisia, mystifioivat seksin. Kai se on sitä kun se on niille niin ihmeellinen asia. Hormonit tai jotain. Vanha vaimomatsku on kyllä puhkikulunut jos joku, on keretty puksuttelemaan.

Eli lihaksiakin pitää lepuuttaa eikä käyttää, koska muuten ne kuluvat?

Vierailija
52/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kyllä se on jo huomattu, että sinä olet se heikkoitsetuntoinen ihan itse. Sitten pitää vauvapalstalla itkeä kun yhyy, jotkut naiset on saaneet seksiä muualtakin kuin omalta kädeltään, mutta sinä et.

Kun ei se oma itsetunto riitä, täytyy tulla tänne haukkumaan muita. Surkea peräkammarin poika, sääliksi käy.

Kiitos säälistä. Sinua tuntuu omatunto soimaavan kun noin kovin suutuit.:-)

mies52v

Sä oot kyllä varsinainen sääliö. 52v ja jutut kuin 12v klopilla ☹

Vierailija
53/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Raivostuminen olisi aika lievä ilmaisu mun reaktiosta tuohon. Parisuhde olisi kyllä kuiten sitten siinä.

Vierailija
54/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut joku 55.

53 tuli täyteen 23 vuotiaana.

N35

Niin, voit saada kokonaisen tuhat luvun täyteen elämäsi aikana.

Vierailija
55/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikka.

Vierailija
56/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poljettu kuin tulpatonta mopoa, ei vaimomatskua.

Jos henkilöllä on ollut vaikkapa kymmemen yhden illan juttua, joista kunkin kanssa hän on harrastanut kerran seksiä, millä logiikalla häntä on "poljettu" enemmän kuin sellaista henkilöä, joka on ollut viisi vuotta parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja harrastanut tämän kanssa seksiä viikottain?

Ohis, minun mielestäni huonompi puolisovaihtoehto on tuollainen, joka on harrastanut monta yhdenillanpanoa vs pitkissä suhteissa ollut.

Seksitautien riski yhdenillan kännipanoissa on suuri. Vaikka muistettaissiin ehkäisy itse seksissä suuseksi menee paljaalla.

Itselläni on 2 pitkää suhdetta (toinen menossa) ja kokemus myös muutamasta yhdenillanjutusta.

Vierailija
57/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikineitsyet ja muut kelvottomat miehet kadehtivat täällä miehiä, ei muuta.

Vierailija
58/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö sanonut koko viime vuoden, ettei kannata antaa idiootille tilaisuutta.

Nämä i n c e l it palstalla ahdistuvat jo siitä, että random somettaja on saanut yli 20 heitä parempaa miestä. Miten hännillä i n c e l onkaan, jos lasketaan 2 700 000 naista x 20?

Itsetunto- ja käytöshäiriöisiähän nämä toksiset tyypit ovat, ja siksikin on tärkeää pitää heidät loitolla kaikesta sukua mahdollisesti jatkavasta.

#äläannaidiootille

Puhusit suomea. Ei tuosta ymmärrä mitään.

Vierailija
59/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No mulla on yli 20. Herra numero 22 jäi sitten viimeiseksi ja on ollut rinnalla kohta 30vuotta.

Noiden aiempien miesten kanssa lähes poikkeuksetta seurustelusuhteessa, pari yhden illan juttuakin piti teini-ikäisenä kokeilla. Ei tämä kumppanien määrä minua mitenkään määritä ihmisenä, olenko hyvä vaiko huono.

T. Mummi

Minusta on huomattavasti huolestuttavampaa seurustella 20 kertaa kuin hankkia nuorena muutama irtokokemus. Ihmettelen muutenkin ihmisiä jotka alkavat seurustelemaan viikon tuttavuuden jälkeen lähes kenen kanssa vaan ja näissä suhteissa on muka jotenkin hyväksyttävämpää harrastaa seksiä kuin irtosuhteissa ja yleensä heti.

Vierailija
60/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kannattaisi miestenkin syödä lääkkeitä, eikä ajella päin rekkoja.

Se onkin miehen teko ottaa vastuu elämästään ja päättää se kun aika on. Nainen epäonnistuu tilastojen mukaan tuossakin.

mies52v

No jos ei sulla muuta pätemisen aihetta ole niin teepä sitten onnistunut exitus. Me naiset jatkamme elämää, koska se on antoisaa.

Ps. Oikeasti sun pitäisi varata lääkäriaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän