Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Mies raivostui, hänen mukaansa olin kulutettu puhki” – kuinka monta seksikumppania on sopivasti?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikineitsyet ja muut kelvottomat miehet kadehtivat täällä miehiä, ei muuta.

Sittenhän me sovitaan yhteen. kelvottomat naiset ja kelvottomat miehet:-)

mies52v

Kelvoton mihin? Tuskin ainakaan harrastamaan seksiä jos sen harrastamisesta on paljon todistusaineistoa.

Kelvoton ainakin löytämään hyvän suhteen. Näin se tyttö elämässä käy. Sen minkä taakseen jättää, niin sen edestään löytää..kukaan ei voi säätää ja tuhlata samaan aikaan.

mies52v

Vierailija
82/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies ei ollut kulunut puhki kun oli 6 vuotta harrastanut seksiä joka päivä? Eli yli 2000 kertaa. Nainen oli harrastanut seksiä 9 kertaa.

Eivätkö naiset ymmärrä eroa?

On eri asia panna rakastaan kuin panna tuntematonta.

En väitä että tässä olisi niin. Mutta voisi olla.

Suomalainen nainen ei ymmärrä. Sen takia popsivat sitten lääkkeitään kun yrittävät kopioida mistä heikossa itsetunnossaan. Kyllä minäkin..

mies52v

Kannattaisi miestenkin syödä lääkkeitä, eikä ajella päin rekkoja.

Se onkin miehen teko ottaa vastuu elämästään ja päättää se kun aika on. Nainen epäonnistuu tilastojen mukaan tuossakin.

mies52v

No jos ei sulla muuta pätemisen aihetta ole niin teepä sitten onnistunut exitus. Me naiset jatkamme elämää, koska se on antoisaa.

Ps. Oikeasti sun pitäisi varata lääkäriaika.

Lääkärissä on käyty ihan työnpuolesta, muiden mukana ja terveeksi todettu.

mies52v

Itsemurha-ajatus ei ole terveyden merkki vaan oire psyykkisestä häiriöstä.

Niin? Minut testattiin aikaan ihan työtä varten ja se piisaa. Itsemurha ajatuksiakaan ei ole ilmassa. päinvastoin..

mies52v

Tästä jankkaajasta tulee mieleen Sheldon. I'm not crazy. Mom had me tested.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi raivostunut? Ei kukaan normaali mies halua olla aisuri

Aisuri= vieraan lapsen elättäjä.

Mieti, 9 seksikumppania, ihminen ollut pitkään sinkku Aika nuorihan tuo on, mutta osa noista voi olla poikakavereita. Itse 49 ja 11 kumppania, suurin osa elämästä vuosikausia selibaatissa ja noista 4 vakituisia kumppaneita, 2 muuten tuttua. En ymmärrä miten muutama yhdenyönjuttu lähes 30 v. sitten vaikuttaa mihinkään.

Aisuri=aisankannattaja=mies, joka on sitoutuneessa suhteessa esim. Avioliitossa ja hänen kumppaninsa on uskoton.

Onko sinulla pakkomielteitä?

Tuo on myös monen miehen salainen fetissi ja roolileikki, että "lainataan vaimoa" toiselle.

Jossain (me naiset? Anna?) Oli pitkä keskustelu nimenomaan siitä.

Jos omaajattelusi on ahdasta, oakkomielteistä ja seksuaalihäpeäö täynnä, älä oleta muita samanlaisiksi. Useimmille seksi kaikkineen on hienoa, myönteistä ja normaalia ja elämän suuri voimavara.

Nautinnolliseen seksuaalisuuteen liittyy aina hyvä itsetunto ja terve tunne-elämä.

Asia ei ole minulle mitenkään pakkomielle. Kunhan nyt korjasin oikean sanakirjaselityksen sanalle aisuri. Yllättävän moni käyttää sanoja tietämättä mitä ne tarkoittaa. Yleissivistystä näkyy puuttuvan.

Niin näkyy. Vaikea tajuta sitä kun on nelivuotiaasta lähtien lukenut kaiken, minkä on käsiinsä saanut.

Mutta keskustelun pointti taisi olla surkimusten naisviha. Sehän on absurdi ja yleinen väärinkäsitys, että solvaamalla ja halventamalla naisia miehen oma seksuaalinen arvo ja menestys jotenkin mystisesti paranisi.

Ehei, nyt on menossa trendi, että mänteille ei lempeä suoda lainkaan.

Vierailija
84/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Raivostuminen olisi aika lievä ilmaisu mun reaktiosta tuohon. Parisuhde olisi kyllä kuiten sitten siinä.

Jahas, vetäisitkö akkaa ihan turpaan kun on perkule elänyt elämäänsä ennen sinun tapaamista?

Vierailija
85/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kelvoton mihin? Tuskin ainakaan harrastamaan seksiä jos sen harrastamisesta on paljon todistusaineistoa.

Kelvoton ainakin löytämään hyvän suhteen. Näin se tyttö elämässä käy. Sen minkä taakseen jättää, niin sen edestään löytää..kukaan ei voi säätää ja tuhlata samaan aikaan.

mies52v

Eli sun mielestä vain neitsytnaiset voivat saada hyvän parisuhteen?

Ohis

Vierailija
86/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Seniori saunatonttu antaa jälleen parastaan. Kuulkaas tonttu ukot, kertokaa meille miksi olette täällä kiukuttelemassa syntisten naisten keskellä ettekä siellä paljon puhutussa Puolassa? Moni varmasti arvostaisi sitä, jos tekisitte asioiden eteen jotakin merkittävää.

Vierailija
87/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Hyvä suhde kaiketi riippuu lähinnä siitä ihmisestä mitä hän haluaa. Joillekin se hyvä suhde voi olla seksisuhde.

En kuitenkaan itse usko että parisuhde olisi kovin hyvä kumppanin kanssa joka raivostuu myös tuosta asiasta.

Vierailija
88/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsisi joku yliaktiivinen lääninsonni tai tunnettu naistenmies mutta 9 on ihan normaalimenoa. Ei niitä nyt ihan useita kymmeniä tarvitsisi olla mutta ratkaisevampaa on elämäntilanne, ikä, seurustelukumppanien määrä tms.

Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Toisaalta ei se kokemus iän myötä ainakaan naisen mahdollisuutta löytää miestä paranna. Tuskin ikisinkku miehenkään joka matkustaa paljon jos tiedät mitä tarkoitan.

mies52v

Mahdollisuuttta kaikilla ei ole parisuhteeseen vaikka aikaisempia seksikumppaneita ei olisi yhtään. Miksi pitäisi?

Kaikilla ei myöskään ole tavoitteena saada parisuhdetta lainkaan. Yhä suurempi osa ihmisistä valitsee sinkkuuden ja oman henkilökohtaisen vapauden.

Vierailija
89/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

1. Miksi pitäisi haluta suhde? (Koska sinä haluat)

2. Rakkaus, jonka yksi ulottuvuus on seksuaalinen rakkaus, ei säästy. Se päinvastoin kertautuu jakamalla. (Olet hyvä esimerkki päinvastaisesta).

3. Jotka pitävät seksistä ja muista ihmisistä, ovat miellyttäviä ja taitavia ja heillä on paljon hyvää seksiä ja hyviä ihmissuhteita. (Ihmisvihaajilla ei ole)

Vierailija
90/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Raivostuminen olisi aika lievä ilmaisu mun reaktiosta tuohon. Parisuhde olisi kyllä kuiten sitten siinä.

Jahas, vetäisitkö akkaa ihan turpaan kun on perkule elänyt elämäänsä ennen sinun tapaamista?

Raivostuminen sinulle tarkoittaa samaa kuin väkivalta. Ihan hyvä että parisuhde loppuisi saman tien.

Vierailija
91/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

En ryhtyisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka pätee onnistuneella itsemurhallaan.

Miksi kränäät naisten kanssa jos olet läheisyyttä vailla? Se on vähän kuin menisit hirvestämään ja mesoisit metsässä niin, että 5 km säteellä eläimet kaikkoavat.

En ole vailla läheisyyttä. Saan sitä ihan jos haluan. Tykkään vaan kiusata teitä ja näyttäisi aika moneen osuneenkin. Toisaalta ihan totta tuo on. Kokenutta naista ei kukaan ns. fiksu mies arvosta ja tämä on fakta. Ei kaikki naiset ole kauniitakaan, vaikka näin mies saattaa sanoa jostain syystä. Tiedän aisurinkin ja hänen luonteesta sen verran, että jos nainen jäisi auton alle, niin hänen ainoa murheensa olisi löytää yhtä..nainen.

mies52v

Vierailija
92/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi! Me ollaan luultu elävämme onnellisessa avioliitossa, mutta onneksi selvisi että suhteemme on huono koska olin ehtinyt harrastaa seksiä ennen kuin tapasin mieheni 😂 Palstalta se totuus aina löytyy 👌

Vierailija
93/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, miehet ovat jämähtäneet evoluutiossa johonkin 1800-luvulle.

Vierailija
94/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Miksi kränäät naisten kanssa jos olet läheisyyttä vailla? Se on vähän kuin menisit hirvestämään ja mesoisit metsässä niin, että 5 km säteellä eläimet kaikkoavat.

En ole vailla läheisyyttä. Saan sitä ihan jos haluan. Tykkään vaan kiusata teitä ja näyttäisi aika moneen osuneenkin. Toisaalta ihan totta tuo on. Kokenutta naista ei kukaan ns. fiksu mies arvosta ja tämä on fakta. Ei kaikki naiset ole kauniitakaan, vaikka näin mies saattaa sanoa jostain syystä. Tiedän aisurinkin ja hänen luonteesta sen verran, että jos nainen jäisi auton alle, niin hänen ainoa murheensa olisi löytää yhtä..nainen.

mies52v

Muistaakseni eksäsi käy sun luona siivoamassa. En ainakaan itse ylpeilisi sillä jos oma ex-ukko kävisi täällä ilmaiseksi siivoamassa.

Vierailija
95/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

1. Miksi pitäisi haluta suhde? (Koska sinä haluat)

2. Rakkaus, jonka yksi ulottuvuus on seksuaalinen rakkaus, ei säästy. Se päinvastoin kertautuu jakamalla. (Olet hyvä esimerkki päinvastaisesta).

3. Jotka pitävät seksistä ja muista ihmisistä, ovat miellyttäviä ja taitavia ja heillä on paljon hyvää seksiä ja hyviä ihmissuhteita. (Ihmisvihaajilla ei ole)

1) Väitän, että valehtelet tai et ole normaali

2) Ei ole olemassa kuin yksi rakkaus ja siihen toki kuuluu seksi, mutta ei ole olemassa mitään seksirakkautta. Tuo on pelkkää himoa ja joillekin perversiota

3) Vihreissä ( ei oteta tätä vakavasti, vaikka ripaus tottakin tässä:-))tuota seksiä harrastetaan ihan yleisestikin porukalla ja samoin löytyy ihan omat piirit tuolle systeemille..Ihmissuhteista ja noista muista olen eri mieltä.

mies52v

Vierailija
96/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on totta, että lähes kaikilla ihmisillä on naisia alistavia ajatusmalleja. Missäs tässä keskustelussa on tuplastandarti huutelija? Miehelle aktiivinen seksielämä on meriitti ja sama halutaan naisilta kieltää.

https://yle.fi/uutiset/3-11244436

Vierailija
97/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Seniori saunatonttu antaa jälleen parastaan. Kuulkaas tonttu ukot, kertokaa meille miksi olette täällä kiukuttelemassa syntisten naisten keskellä ettekä siellä paljon puhutussa Puolassa? Moni varmasti arvostaisi sitä, jos tekisitte asioiden eteen jotakin merkittävää.

Lyhyesti:- teitä pitää ojentaa säännöllisesti

mies52v

Vierailija
98/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Mistä sinulle sellainen käsitys on tullut että naiset kaipaisi sinunlaisten miesten arvostusta?

Vierailija
99/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivostuminen sinulle tarkoittaa samaa kuin väkivalta. Ihan hyvä että parisuhde loppuisi saman tien.

No eihän tarkoita. Ja nyt puhuttiinkin sinusta, mikä sinulla olisi ollut reaktio naisen aiempaan seksielämään jos kerta raivostuminen olisi sanojesi mukaan lievä ilmaisu.

Vierailija
100/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Muistaakseni eksäsi käy sun luona siivoamassa. En ainakaan itse ylpeilisi sillä jos oma ex-ukko kävisi täällä ilmaiseksi siivoamassa.

Saahan sitä muualtakin. En usko, että ukkosi kävisi sinulle siivoamassa, mutta varmasti olisit tomerana naisena iloinen ja voimaantunut, wink

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan