Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Mies raivostui, hänen mukaansa olin kulutettu puhki” – kuinka monta seksikumppania on sopivasti?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä pitävänä ja itsetunnoltaan kunnossa olevana miehenä soisin potentiaalisen kumppanini olevan seksuaalisesti aktiivinen hänenkin. Koska tässä iässä ei enää teinineitsyitä tavoitella vaan kumppaniehdokkaalla on väkisinkin takanaan oma elämänsä ja seksuaalihistoriansa, niin oletusarvo on, että entisiä kumppaneita ja seksikertoja on olemassa, eikä asia edes kiinnosta. Mitään mustasukkaisuutta tai kateutta en osaa kuvitellakaan tuntevani toisen historiaa kohtaan. Mieluiten kumppani joka nauttii seksistä ja omaa siitä kokemusta, minulle, kiitos.

Itselläni miehenä ei häiritse naisen kumppaneiden määrä, mutta kylläkin se että jos olen itse yrittänyt saada häntä jo aiemmin, siis ennen niitä muita kumppaneita ja epäonnistunut siinä.

Väkistenkin tulee mieleen että mikä minussa on (ollut) vikana, ja tavallaan vertaa itseään sitten niihin muihin, varsinkin jos (jotkut) ovat jotenkin tuttuja kuten pienessä kaupungissa yleensä käy.

M44

Vierailija
122/125 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies narisee, kun minulla on ollut tasan yksi petikumppani ennen häntä. No hän on aloittanut seksielämä sä teininä ja siitä saakka ollut aina parisuhteessa, kuukauttakaan ei ole kymmeneen vuoteen ollut seksitön. Minä sitten mukamas olen liian kevytkenkäinen ollut, vaikka menetin neitsyyteni 24 vuotiaana, muutama kuukausi ennen kuin tapasimme ja toki olisin ihan iloinen, jos olisi neitsyys säilynyt hänelle. Se nyt on vaan voi voi, en ala itseäni soimaamaan tuosta asiasta, etenkin kun eka kerta oli niin surkea räpellys.

Urpo äijä. Minua ei haittaisi seurustella vaikka entisen seksityöntekijän kanssa. Jos on kiva ihminen, niin ei seksuaalihistoria ihmistä sen huonommaksi tee. Menneet ovat menneitä, mitä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju vahvistaa päätöstäni, että jos alan taas deittailla, niin valehtelen kumppanien määrän reilusti yläkanttiin. olisikohan 30 tarpeeksi karkottamaan urpot miehet. tai no, ehkä fiksu mies ei edes kysy tuota, mutta voin kuitenkin hienovaraisesti antaa vaikutelman villeistä sinkkuvuosista.

pitäisi varmaan myös leikata tukka lyhyeksi - pidän siitä itse enemmän pitkänä, mutta jos pitkä tukka vetää puoleensa näitä "kyllä naisen pitää olla semmoinen ja tämmöinen" -miehiä, niin se on deittaillessa pahaksi.

Vierailija
124/125 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Ei mies siitä suuttunut montako niitä kappalemääräisesti oli, vaan siitä että sinulla on ollut enemmän seksipartnereita kuin hänellä. Veikkaan miehellä olevan/olleen Max kolme. Joten "voitit" hänen 2 - 4krt. Sekös sapetti.

Se käy niin monen luonnolle, jos nainen on huomattavasti miestä kokeneempi. Yhdeksän ole luku eikä mikään. 

Älä esitä kysymyksiä, joihin et halua totuudenmukaisia vastauksia. Miten ketään ylipäätään voi häiritä nykyisen exät tai seksikerrat ( jos niitä ei enää jatka ). Eikö kokeneempi nainen ole paljon parempi sängyssä, kuin ekakertalainen, johon se ehkä sattuu. Kokemus tuo liikkeet, varmuuden ja yleensä oppii tietämään mistä nauttii ja mistä ei. 

Jos pitää kärjistää, niin ennemmin hupakko kuin neitsyt.

M50

Vierailija
125/125 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä parisuhteen ihan alussa saatoin kysyistä ulkomaalaiselta mieheltäni; onko hän aikaisemmin seurustellut suomalaisen- tai jonkun muun ulkomaalaisen naisen kanssa. Mies esitti vastaavanlaisen kysymyksen sitten minulle. Koskaan emme ole kuitenkaan kyselleet toistemme aikaisemmista seksisuhteista/ petikumppaneista, saatikka niiden määrästä ja "laadusta." Kummallakin meistä on ollut omat juttumme ennen yhteisen taipaleemme alkua; nyt elämme tässä hetkessä; toiv. yhteistä tulevaisuuttakin on vielä pitkälti edessäpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä