Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Mies raivostui, hänen mukaansa olin kulutettu puhki” – kuinka monta seksikumppania on sopivasti?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Vierailija
2/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin-palkinnot taas jaossa, tule hakemaan omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi raivostunut? Ei kukaan normaali mies halua olla aisuri

Vierailija
4/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet eivät toimi loogisesti, kun on kyse naisten seksikumppaneista.

Vierailija
5/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poljettu kuin tulpatonta mopoa, ei vaimomatskua.

And the first nominee is ---- drumroll ---

Vierailija
6/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi raivostunut? Ei kukaan normaali mies halua olla aisuri

Et taida ymmärtää tuota termiä.

Vierailija
7/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kenenkään tilastoja korista jos sexkumppaneita alkaa olla yli 20...

Vierailija
8/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niin. Naisesta kertoo kyllä että ei osaa valita oikein.

Vierailija
9/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi seksielämä ei kuulu kenellekkään seuraavalle kumppanille jotenka heivaisin sellaisen niska perse otteella pihalle. 

Vierailija
10/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mulla on yli 20. Herra numero 22 jäi sitten viimeiseksi ja on ollut rinnalla kohta 30vuotta.

Noiden aiempien miesten kanssa lähes poikkeuksetta seurustelusuhteessa, pari yhden illan juttuakin piti teini-ikäisenä kokeilla. Ei tämä kumppanien määrä minua mitenkään määritä ihmisenä, olenko hyvä vaiko huono.

T. Mummi

Vierailija
11/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eräänä iltana mies kysyi, montako seksikumppania minulla on ollut. Vastasin totuudenmukaisesti 9. Hän raivostui ihan täysin ja suuttui, koska hänen mukaansa olin kulutettu puhki, koska olin harrastanut seksiä 9 kertaa elämäni aikana. Hän itse oli harrastanut seksiä 6 vuoden ajan melkeinpä päivittäin."

Siis vain kerran jokaisen kanssa?

Kuulostaa kertapanolta vieraan kanssa.

Vierailija
12/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poljettu kuin tulpatonta mopoa, ei vaimomatskua.

Otan osaa köyhien miesten osalta jotka eivät pääse noutamaan katolilaista neitsyttä. Siellä ne vaan odottaa kunnes joku näistä vinkujista pääsisi töihin tai voittaisi lotossa. Olisin ite nauranut tuollaiselle miehelle ja käskenyt kokeilemaan onneaan lotossa josko sitten saisi laadukkaamman naisen :D

Vierailija
13/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kuvittelevat, että näihin kysymyksiin vastataan totuudenmukaisesti? ei mies oikeasti odota kuulevansa sitä lukumäärää, hän haluaa valheen. Siksi se oikea määrä on max 3 eli nuoruudenrakkaus (olin ihan typerä, kun luulin, että se poika oli rakastunut...), opiskeluaikainen poikaystävä (olimme yhdessä 5 vuotta, vaikka emme asuneet samassa asunnossa) ja sitten se miestä edeltävä avomies/poikakaveri (jos mies on siitä ollut tietoinen, muussa tapauksessa ei edes mainita).

Ketään muita ei ole ollut.

Vierailija
14/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaiseeko iltalehdet tällä palstalla kirjoitettuja provoja uutisinaan? Kertoo paljon näiden vessapaperilehtien tasosta.

Vierailija
15/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies ei ollut kulunut puhki kun oli 6 vuotta harrastanut seksiä joka päivä? Eli yli 2000 kertaa. Nainen oli harrastanut seksiä 9 kertaa.

Vierailija
16/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kuvittelevat, että näihin kysymyksiin vastataan totuudenmukaisesti? ei mies oikeasti odota kuulevansa sitä lukumäärää, hän haluaa valheen. Siksi se oikea määrä on max 3 eli nuoruudenrakkaus (olin ihan typerä, kun luulin, että se poika oli rakastunut...), opiskeluaikainen poikaystävä (olimme yhdessä 5 vuotta, vaikka emme asuneet samassa asunnossa) ja sitten se miestä edeltävä avomies/poikakaveri (jos mies on siitä ollut tietoinen, muussa tapauksessa ei edes mainita).

Ketään muita ei ole ollut.

Jaa meillä on joku talebankin täällä.

Vierailija
17/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies narisee, kun minulla on ollut tasan yksi petikumppani ennen häntä. No hän on aloittanut seksielämä sä teininä ja siitä saakka ollut aina parisuhteessa, kuukauttakaan ei ole kymmeneen vuoteen ollut seksitön. Minä sitten mukamas olen liian kevytkenkäinen ollut, vaikka menetin neitsyyteni 24 vuotiaana, muutama kuukausi ennen kuin tapasimme ja toki olisin ihan iloinen, jos olisi neitsyys säilynyt hänelle. Se nyt on vaan voi voi, en ala itseäni soimaamaan tuosta asiasta, etenkin kun eka kerta oli niin surkea räpellys.

Vierailija
18/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisempi seksielämä ei kuulu kenellekkään seuraavalle kumppanille jotenka heivaisin sellaisen niska perse otteella pihalle. 

Tuo "seuraavalle kumppanille" kertoo sinusta paljon..huomenta muuten kaikille..

mies52v

Vierailija
19/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö avaamaan tätä? Mitä se, kuinka monta seksikumppania on ollut, kertoo ihmisestä? Miksi kumppaneista pitäisi pitää jotain tilastoa?

Nykyään on varsin tavallista elää sinkkuna, ja jos kuitenkin haluaa edes välillä seksiä, kertyy kumppaneita väistämättä useita. Jos on parisuhteiden välissä aikuisiällä yhteensä vaikka viisi vuotta sinkkuna, ei lukuun 20 tarvita kuin neljä kumppania vuodessa. Seksi kerran kolmessa kuukaudessa ei minusta ole mitään seksihurjastelua.

Vierailija
20/125 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "seuraavalle kumppanille" kertoo sinusta paljon..huomenta muuten kaikille..

mies52v

Niin mitä se kertoo?

Ohis