Tapailukumppanin ikävät huomauttelut
Mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu, joka kommentoi negatiiviseen sävyyn milloin mistäkin. Saattaa kommentoida jopa jotain minun ulkonäköön liittyvää tai vaatetukseen. On hyvin tarkka omasta lookistaan, alkanut vaikuttaa hyvin itseriittoiselle henkilölle. Koskaan ei ole pahoitellut sanomisiaan tai pyyttänyt missään asiassa anteeksi, hän on aina oikeassa. Jotenkin kömpelö sosiaalisesti, olen miettinyt voisiko olla lievää "aspergeria" taustalla, suorittaa arkeaan hyvinkin rutiininomaisesti, joskus tuntuu että kaikki tunteet puuttuu kokonaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet löytänyt jän.nämiehen!! Onneksi olkoon, siskot on kateellisia vaikka muuta täällä ulisevatkin.
Ööö.., ei. Tuohan on nimenomaan kilttikseen kuuluva ominaisuus eikä sitä kukaan kyllä halua.
Älä aloittaja huoli sinäkään.
Totta. Jän.nämies vetää suoraa turpaan kyselemättä eli paljon parempi kuin kilttis!
Vierailija kirjoitti:
Palstan luusereille tuli niin kiire länkyttää jnnnästä etteivät loppuun asti ehtineet lukea.
"Mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu, joka kommentoi negatiiviseen sävyyn milloin mistäkin. Saattaa kommentoida jopa jotain minun ulkonäköön liittyvää tai vaatetukseen. On hyvin tarkka omasta lookistaan, alkanut vaikuttaa hyvin itseriittoiselle henkilölle. Koskaan ei ole pahoitellut sanomisiaan tai pyyttänyt missään asiassa anteeksi, hän on aina oikeassa. Jotenkin kömpelö sosiaalisesti, olen miettinyt voisiko olla lievää "aspergeria" taustalla, suorittaa arkeaan hyvinkin rutiininomaisesti, joskus tuntuu että kaikki tunteet puuttuu kokonaan."
Palstan ulinaisille tuli hoppu tulla puolustemaan sohvalla kaljaa kittaavaa jän.nämiestään. Elä huoli, miehesi kyllä lyö sinua ja antaa opetuksen kun ei tykkää siitä jälkiruoasta, jota tällä hetkellä keittiössä olet kännykkä kädessä väsäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Heitä pellolle.
Hän on vapaa tulemaan ja menemään. Miettinyt vaan miksi hän ei etsi itselleen naista joka täyttäisi kaikki hänen kriteerit? Jos minusta kerta löytyy noin paljon vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan luusereille tuli niin kiire länkyttää jnnnästä etteivät loppuun asti ehtineet lukea.
"Mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu, joka kommentoi negatiiviseen sävyyn milloin mistäkin. Saattaa kommentoida jopa jotain minun ulkonäköön liittyvää tai vaatetukseen. On hyvin tarkka omasta lookistaan, alkanut vaikuttaa hyvin itseriittoiselle henkilölle. Koskaan ei ole pahoitellut sanomisiaan tai pyyttänyt missään asiassa anteeksi, hän on aina oikeassa. Jotenkin kömpelö sosiaalisesti, olen miettinyt voisiko olla lievää "aspergeria" taustalla, suorittaa arkeaan hyvinkin rutiininomaisesti, joskus tuntuu että kaikki tunteet puuttuu kokonaan."
Palstan ulinaisille tuli hoppu tulla puolustemaan sohvalla kaljaa kittaavaa jän.nämiestään. Elä huoli, miehesi kyllä lyö sinua ja antaa opetuksen kun ei tykkää siitä jälkiruoasta, jota tällä hetkellä keittiössä olet kännykkä kädessä väsäämässä.
Omalla sohvallani muuten istuu helvetin hyvännäköinen dilpomi-insinööri, mun sormustamana. Mitenkäs omalla sohvallas? Ei ketään?? Sitä minäkin.
Eri
Tapailin miestä, joka varmaankin oli jonkin sortin narsisti. Joka tokilla treffeillä sai ekan raivarin ja kivatkin tapaamiset loppuivat aina samaan. Hän raivostui silmittömästi joko jostain mitä hyvällä sanoin (Minä: ”Mistä sä tykkäät?”Hän: Miksi sä kysyt!!!!). Haukkui ääneni, kun kerroin, että joku toinen oli sitä kehunut. Sanoi hyvän seksin jälkeen, että ”teknisestihän et ollut hyvä suoritus, mutta onneksi olen susta kiinnostunut muutenkin kuin seksin takia.” Kehut kääntyivät aina haukuiksi: ”Joo, olet kuuma ja sulla on hyvä perse. Mutta tietääkö sitä kukaan muu? Ei tiedä! Luulevat vain, että sulla on läski perse kun et käytä kireitä vaatteita!” ” Olet kaunis, mutta kohta sun markkina-arvo laskee.” ”Sulla on liian laihat pohkeet.” ”Miksi käytät tollaisia rintsikoita, jotka nostaa sun rinnat noin?” Kun kerroin hankkineeni PT:n: ”Et sä mitään liikuntaa tarvitse vaan rasvanpoistoa”. Jonain yönä pyytämällä pyysi jäämään yöksi. Seuraavalla kerralla heitti seksin jälkeen ulos: ”Näistä yökyläilyistä pitää sopia etukäteen!” Joku yö jätin kylppäriin valon, ja raivokohtaushan tuli kun mies siihen havahtui”.
Täysin sairas ihminen. Tämä kaikki 5 tapaamisen aikana. Olin hänen kanssaan vain, koska tarvitsin jonkun hetkellisesti avioeron jälkeen.
Mies oli itse 10 v vanhempi, asui yksin (ei lastensa huoltajuutta), työpaikka oli kai vain paperilla. Päivät lenkkeili, kalasti, joi ja ilmeisesti pani useampaa naista. Kämpässä oli aina paskaista ja tunkkainen haju. Valot aina poissa, ettei totuus näkyisi.
Onneksi havahduin nopeasti. Myöhemmin olen kuullut, että henkisesti ja fyysisesti pahoinpiteli ex-naisystäväänsä, joka on avoimesti asiasta puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla sohvallani muuten istuu helvetin hyvännäköinen dilpomi-insinööri, mun sormustamana. Mitenkäs omalla sohvallas? Ei ketään?? Sitä minäkin.
Eri
Onko DI joku erityisen iso meriitti? Tästä sivusta vaan kommentoi akateeminen nainen, jolle DI on just se tavismies. Hyvännäköisen miehen kyllä huolisin, mutta noloahan se olisi jollain DI-miehellä lähteä kerskailemaan. Ja useampi ex on ollut DI, tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet löytänyt jän.nämiehen!! Onneksi olkoon, siskot on kateellisia vaikka muuta täällä ulisevatkin.
Ööö.., ei. Tuohan on nimenomaan kilttikseen kuuluva ominaisuus eikä sitä kukaan kyllä halua.
Totta. Jän.nämies vetää suoraa turpaan kyselemättä eli paljon parempi kuin kilttis!
Minä en näitä termejä niin tunne vaikka monenlaisia miehiä olenkin tavannut. Mikä ero on jännällä ja pelimiehellä?
Apn kuvaamalla tavalla käyttäytyvät ovat huonoitsetuntoisia reppanoita ja/tai itseään täynnä olevia narsisteja.
Miksi tapailet ikävästi huomauttelevaa ihmistä?
Lopeta tapailu, sillä siitä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Onko DI joku erityisen iso meriitti? Tästä sivusta vaan kommentoi akateeminen nainen, jolle DI on just se tavismies. Hyvännäköisen miehen kyllä huolisin, mutta noloahan se olisi jollain DI-miehellä lähteä kerskailemaan. Ja useampi ex on ollut DI, tiedän mistä puhun.
Omalla sohvallani ei lymyä ketään, joskus jonkun viihdyttäjäksi huolin. Inssit ei ole ollut niitä parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näitä termejä niin tunne vaikka monenlaisia miehiä olenkin tavannut. Mikä ero on jännällä ja pelimiehellä?
Apn kuvaamalla tavalla käyttäytyvät ovat huonoitsetuntoisia reppanoita ja/tai itseään täynnä olevia narsisteja.
Jotain siltä väliltä varmaan. Esimerkkejä olisi laittaa vaikka kuinka paljon, mutta tunnistettavuuden vuoksi en viitsi niitä laittaa. Ja mykkäkoulua saattaa pitää ilman että tietäisin mikä on vialla. Keskustelutaidoissa on puutteita, ei saa sellaista syvällistä keskustelua aikaiseksi, mikä olisi mielestäni hyvän parisuhteen kivijalka.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia miehiä on tullut tavattua liikaakin, tosin nämä ei ole varsinaisesti olleet kiinnostuneita omasta lookistaan juuri ollenkaan.
Noita tölväisyjä olen kuullut niin ulkonäöstä, tekemisistä kuin sanomisistakin ja aina ne on tullut ihan yhtä puskista. Tiedän toki etten mikään missi ole, enkä siksi mitään imarteluja/kehuja ole koskaan odottanutkaan mutta kyllä se silti pahalta tuntuu kun toinen tokaisee, että näytät ihan idiootilta pipo päässä tai että käveletpä sä huvittavan näköisesti.
"Sinä itse olet hauskannäköinen,suorastaan naurettava." Suora kuitti joka kerta. Sinulle sanotaan,jos annat sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ootko uusi palstalla? Dilpomi-insinööri (kirjoitusasu tarkoituksellinen) on noille jännisjankuttajille puolijumalan asemassa. Itse toki pidän miestäni taviksena, olenhan di itsekin.
Sama
Miksi pyrit ymmärtämään ja selittämään hänen huonoa käytöstään sen sijaan, että miettisit, kannattaako hänen kanssaan tuhlata enää enempää aikaa vai olisiko parempi siirtyä elämässä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyrit ymmärtämään ja selittämään hänen huonoa käytöstään sen sijaan, että miettisit, kannattaako hänen kanssaan tuhlata enää enempää aikaa vai olisiko parempi siirtyä elämässä eteenpäin?
Niin, olen siirtymässä eteenpäin elämässäni, pakko on tehdä joku ratkaisu, kun aina tulee huono-olo noista kohtaamisista. Noita kommentteja on kertynyt niin iso liuta, ei niitä oikein pysty enää unohtamaan. Ihminen voi muuttaa vain itseään, enkä usko hänen tapuksessa muutokseen, kun ei ole edes mikään teinipoika kyseessä. Hänellä on ollut aiemmin paljonkin lyhyitä juttuja, luulen että ne kaatuneet "tunnepuolen" köyhyyteen tai sitten ovat olleet pelkkiä seksisuhteita tms.
Olen pyöritellyt asiaa ja on mielestäni henkistäväkivaltaa tuollanen tökerö kommentointi etenkin jos se koskettaa ulkonäköä!! Kauhea myötähäpeä iski, kun oltiin ulkona maksoin rahalla juomat, hän tuli viereen esittelemään tämä on nykyaikaa, näin maksetaan ja käytti kortin lähimaksua. Nolotti niin hänen puolesta, eiköhän nuo ole kaikilla meillä käytössä siitä asti kun se tuli.
Vierailija kirjoitti:
No tulihan se narsistikin taas kyläilemään taas palstalle.
Ei sitä keskustelua miehestä täällä ole, ettei narsistikorttia vilauteta.
Eivät kaikki miehet ole narsisteja, vaikkakin tämän palstan mukaan tietenkin ovat.
Puhuttiin yhdestä miehestä, joka et välttämättä ollut sinä.
Oletko jokin mieskollektiivi, kun kaikki jostakusta muusta sanottu noin menee herneenä nenääsi? Etkä nähnyt noita kehuja ollenkaan?
Kuule, jos aiot käydä normaalista jatkossa, älä reagoi kuin tyypillinen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää toksisesta isästäsi ja siitä, miten täydellisesti tunnet epäonnistuneesi miehenä ja ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen siirtymässä eteenpäin elämässäni, pakko on tehdä joku ratkaisu, kun aina tulee huono-olo noista kohtaamisista. Noita kommentteja on kertynyt niin iso liuta, ei niitä oikein pysty enää unohtamaan. Ihminen voi muuttaa vain itseään, enkä usko hänen tapuksessa muutokseen, kun ei ole edes mikään teinipoika kyseessä. Hänellä on ollut aiemmin paljonkin lyhyitä juttuja, luulen että ne kaatuneet "tunnepuolen" köyhyyteen tai sitten ovat olleet pelkkiä seksisuhteita tms.
Hänen "suhteensa" ovat olleet samaa nälvimistä ja näpäyttelyä kuin sinua kohtaan. Ei normaali, ei opi eikä ole koulutettavissa, heivaa ukko.
Inhottava olo tulee sinun puolestasi. Siitä muuten narsistin tunnistaakin: sen lähellä on ahdistavaa, niljakasta, epämiellyttävää.
Se jotenkin säteilee sisäistä tyhjyyttään ympärilleen ja imee muista energiat.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia miehiä on tullut tavattua liikaakin, tosin nämä ei ole varsinaisesti olleet kiinnostuneita omasta lookistaan juuri ollenkaan.
Noita tölväisyjä olen kuullut niin ulkonäöstä, tekemisistä kuin sanomisistakin ja aina ne on tullut ihan yhtä puskista. Tiedän toki etten mikään missi ole, enkä siksi mitään imarteluja/kehuja ole koskaan odottanutkaan mutta kyllä se silti pahalta tuntuu kun toinen tokaisee, että näytät ihan idiootilta pipo päässä tai että käveletpä sä huvittavan näköisesti.
Tietysti vaikea sanoa, kun ei ole ollut mukana tilanteessa, mutta tuollainen kielenkäyttö on ainakin mun äijäporukoissani tavallista. Toki siihen kuuluu se, että kaikki voivat sanoa noin toisilleen eikä ystävällisestä naljailusta loukkaannuta.
Heitä pellolle.