Oon nelikymppinen ja lähipiirissä on alkanut vanhempia kuolemaan ihan urakalla.
Niin luonnollinen asia kuin se onkin että vanhat ihmiset kuolee, niin onhan tää kamalaa. 4 kk sisällä on 3 tuttua mennyt ja lähipäivinä on ex-appiukon vuoro. Eksä ilmoitti että ukko on finaalissa sairaalassa.
Mun oma isä menee yhteen leikkaukseen parin viikon kuluttua, ja sen perussairauksien takia nukutuksessa on kohonnut riski. Ääh...
Kommentit (10)
No aika monella varmaan jo alle nelikymppisenä on ainakin toinen vanhempi kuollut, itsellänikin.
Ja tulevaisuudessa vielä useammalla kun nykyään lapsia tehdään vasta tuossa iässä miettimättä tulevaa.
Minä olen 51 v, ja ympäriltä kuolee ihmisiä solkenaan. Myös oman ikäisiä. Saatika ne kaikki rintasyövät, joista kuulee joka puolella.
En ikinä nuorempana arvannut, että elämästä tulee tällaista...
Valtaosa 40-50-luvuilla syntyneistä ei huolehdi terveydestään. Eivät mene lääkäriin, ennekuin on kuolemantuomio edessä. Kannattaisi syödä vitamiineja ja hivenaineita, käydä lääkärissä peruskontrolleissa ja huolehtia itsestään oikeasti. Vichyn ja puuron nauttiminen vesijumpan ohella vie lähinnä ennenaikaiseen hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä se valitettavasti alkaa mennä niin että ympäriltä alkaa tipahtaa porukkaa...
Koulu.kavereitakin men.nyt jo mel.koisen mo.nta.
Ka.ksi on vie.nyt sai.raus, muu.tama lop.etti its.ensä, lop.ut on men.neet tav.alla tai toi.sella alko.holin vuo.ksi,
kuka joi itsensä hen.giltä, ja kelle sattui jonk.inlainen tapa.turma juo.vuksissa.
Aika surullista.
Viides yritys tämän viestin kanssa.
Saa nähdä tuleeko tämä läpi.
Pelleilyksi on mennyt homma täällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa 40-50-luvuilla syntyneistä ei huolehdi terveydestään. Eivät mene lääkäriin, ennekuin on kuolemantuomio edessä. Kannattaisi syödä vitamiineja ja hivenaineita, käydä lääkärissä peruskontrolleissa ja huolehtia itsestään oikeasti. Vichyn ja puuron nauttiminen vesijumpan ohella vie lähinnä ennenaikaiseen hautaan.
Jos on 40-luvulla syntynyt ja edelleen elää, on jo yliajalla.
Ihan normaalia, eihän tänne kukaan jää ikuisesti. Olen 50 v. ihan ok että esm 40 luvulla syntyneet lähtee, ovat siintä vanhimmasta päästä. Luonnollista. Pahempi kun lähtee nuori tai lapsi.
Kaikki me kuollaan joskus, parhaa ensin ja paha ei piruttaankaan
No, eiköhän AP kykene tuonkin asian käsittelemään kuin ikäisensä kuuluukin. Sanoisin, että vanhempansa jo lapsena menettäneillä saattaa olla hieman vaikeampaa.
Tässä iässä se valitettavasti alkaa mennä niin että ympäriltä alkaa tipahtaa porukkaa...