Mies haluaa muuttaa maalle!
Olen asunut vuoden yhdessä unelmien miehen kanssa, nyt tuli yllätys :( Mies haluaa muuttaa kotitilalleen joka on 30min ajomatkan päässä täältä Tampereelta kun vanhempansa muuttavat hoivakotiin. Mies töissä teknologia-alalla joten ei ala mitään lehmiä hoitamaan, mutta hirvittää maalle muutto. en halua erota mutten halua maalle. olen itkenyt koko illan töiden jälkeen ja mies tulee pian kotiin. Anteeksi kirjoitusvirheistä. mitä teen ? :(
Kommentit (13)
Harvinaisen fiksu mies ja sinä et taida olla hänelle se oikea
Miksi et halua maaseudulle? Mitä ajattelet menettäväsi?
Tampere on junttien maaseutua. Etsit sieltä kaupungiksi kuvittelemastasi paikasta ns. soijalattemiehen ja päästät tulevan eksäsi mennä harrastamaan nykyisiä töitä ja tekemään fyysistä työtä josta saa tyydytystä.
No ei ole pitkä matka Tampereelle. Hankitte kaksi autoa. On varmasti hyvä päätös!
Voin muuttaa miehesi kanssa maalle, minulle riittää betonihelvetti.
M25
Mies ansaitsee puolison, joka nauttii nimenomaan fyysisistä ulkotöistä ja pimeistä, rauhallisista illoista. Annathan hänelle mahdollisuuden löytää kaltaisensa.
Missä se tila nyt on jos, se on30 min päässä Tampereelta vasta siinä vaiheessa, kun miehen vanhemmat muuttavat hoitokotiin?
No onhan siellä kaikenlaista puuhailua ja elämää enemmän kuin jossain kaupunkikodissa. Miehet viihtyy kun saavat toimia ja hommata pihahommissa ja muissa jutuissa, mitä nyt kaikkea puuhailua maaseutumaisissa kodeissa onkin.
Varmaan onnellinen, että pääsee asumaan noihin maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on junttien maaseutua. Etsit sieltä kaupungiksi kuvittelemastasi paikasta ns. soijalattemiehen ja päästät tulevan eksäsi mennä harrastamaan nykyisiä töitä ja tekemään fyysistä työtä josta saa tyydytystä.
Ei uskoisi että kirjoitin joskus laudaturin äikässä. Liikaa teinien seuraa. Anteeksi.
Haluaispa munkin mies, olis ihanaa! Ja hei, 30 min päähän. 😳 On sulla isot ongelmat.
Ai että, ihan unelma. 30 min kaupunkiin ja oma rauha ja piha. Fiksu mies sulla :)
No anna miehen muuttaa maalle.