Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 17+4 Häpykummun kohdalla "värisee", kuin mahan kurina mut väärässä paikassa

Vierailija
06.03.2020 |

Mikä tällainen juttu voi olla

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut päristimen sisälle?

Vierailija
2/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lapsi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Oletko tuntenut potkuja aiemmin? Muistelisin, että ensimmäiset liikkeet tuntui juuri tuolta. Myöhemmin sitten tulee selviä potkuja.

Vierailija
4/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä kohdussa pikkuinen potkiskelee ja tuntuu joskus ihan alhaalla.

Vierailija
5/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä tyttövauva, voiko esim tyttövauvan pissi tuntua tällaiselta?

Tuntuu aina vähän väliä muutaman sekuntin kerrallaan

Vierailija
6/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ensi liikkeet. Minä tunsin öbaut noilla viikoilla tosi tosi alhaalla kummia elohiiren tuntuisia värinöitä. Sitten kun ne nousivat ylemmäs ja vahvistuivat myöhemmin, tajusin että vauvelihan se siellä möyri :).

Vierailija
7/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Oletko tuntenut potkuja aiemmin? Muistelisin, että ensimmäiset liikkeet tuntui juuri tuolta. Myöhemmin sitten tulee selviä potkuja.

On tuntunut liikkeet jo useamman viikon, tää tuntuu erilaiselta. Häpykummussa, liikkeet tuntuu jo ylempänä

Vierailija
8/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää tuntuu kuin ilmakupla pärisisi, vauvan liikkeet tuntuu kyllä erilaisilta, jopa ne ensimmäiset.

Vierailija
9/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo värinä on niin nopeaakin, ettei vauva osaa niin nopeasti liikkua.

Voiko vauvan pissaamisen tuntea? Vaikka tuskin hän kokoajan siellä vähänväliä pissais

Vierailija
10/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mistä johtuu, mutta olen tuntenut samanlaista molemmissa raskauksissani. Tuota värinää tuntui minulla ihan loppuun asti.

Vierailija
11/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri toosassa? Kai siinäkin jotain pieniä lihaksia on.

Vierailija
12/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla se sikiö kyllä on vasta häpykummun kohdallaa. Voisiko ne ylempänä olla ilman liikkeitä suolistossa? Ne tuntuu usein oikeilta vauvan potkuilta, ja taas noin varhaisilla liikkeillä ne harvemmin on vielä sellaisia selkeitä, napakoita, ei vauvan liikkeiltä tuntuvia.

Vierailija
13/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selvästi ylempänä häpykummusta tuntuu jo liikkeet. Jos painaa häpykumpua niin värinää ei tunne.

Neljäs raskaus, eikä ole tällaista kyllä ikinä tuntunut. Tänään ekaa kertaa tässä sohvalla maatessa.

Tuli mieleen että voiko häpyliitokseen jotenkin liittyä? Ensimmäinen raskaus jossa liitoskipuja

Vierailija
14/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elohiiri toosassa? Kai siinäkin jotain pieniä lihaksia on.

Voi olla 🤔

Vierailija
15/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa tuntemusta ja neljäs näin pitkälle edennyt raskaus myös menossa ja täysin samat viikot. :) En muista et olisin aiemmissa tällaista tuntunut, mut tunne on ihan eri kuin perus potkut jne.

Vierailija
16/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui jo 😅 mitä lie mahtoi olla.

En tiedä voisikos pissahätäänkin jotenkin liittyä, vessareissun jälkeen meinaa loppui.

Vierailija
17/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap enkä ole edes raskaana, mitä nyt muuten vain paksu, ja minulla tuntuu samantapaista joskus. Kuin nopeutettu elohiiri.

Vierailija
18/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaikissa raskauksissa tuota ja se EI tullut kohdusta vaan enemmän vaginasta tms (en tarkkaan osaa paikantaa tärinän kohtaa).

Naureskelin aina että ”emätin hurisee”, kun tärinä tuntui. Kesti 5-15 min ja meni ohi. Hassun tuntuista, tuskin vaarallista.

En tiedä onko aplla tää sama vai joku muu :)

Vierailija
19/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää tuntu lähinnä tuossa häpykummussa, ei sen päällä mahassa vaan itse häpykummussa, just hurina ehkä kuvaa hyvin.

No ehkei ole mitään vaarallista, tänään viimeksi ultrattu ja masussa ainakin kaikki hyvin, ehkä neitonen siellä pissii vain 😅 pojista tuntunut vähän vastaavalta pissaaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan