Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuka on mielestäsi seksikkäin ja kaunein Suomijulkkisnainen?

Vierailija
06.03.2020 |

Kerro ja miksi. Katsellaan millaisia tuloksia saadaan. Naisetkin toki voi vastata :)

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Satu Lappi. Jonnet ei muista.

Vierailija
142/174 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Riggs

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Sid

Näin n. 50-vuotoaan miehen mieleen komea nainen.

Vierailija
144/174 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallinaama-Kulmuni seksikäs? :DDD

Kyllä Kulmunissa ehkä aavistuksen on sellaista näköä josta naisessa pidän, mutta saattaisi tuosta löytyä kauniimpikin päivitys sellainen  3.0 versio tms...

Vierailija
145/174 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carola, Kirsti Wallasvaara, Elina Salo

Vierailija
146/174 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAU:n Heidi Nieminen. Uhkea kookas nelikymppinen hottis on siis seksikkäin.

Vierailija
147/174 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne Heikkilä ja lakatut varpaankynnet.

Vierailija
148/174 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi Pumpanen. On söpö ja seksikäs samaan aikaan.

Juu, Viivi on sekä kaunis että seksikäs ja osaa tuoda sen hyvin esiin olematta överi. Janina Frostell nuorempana oli myös kaunis ja seksikäs, samoin Tanja Karpela ja Tarja Smura.

Vierailija
149/174 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei hae seksikkäintä tai kauneinta - vaan omasta mielestään pantavinta

Eikö ne olekaan sama asia?

Vierailija
150/174 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Toivanen ja Pirjo Heikkilä. Siinäpä vasta...!

Vierailija
151/174 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi Pumpanen

Vierailija
152/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Siegfrids

Vierailija
153/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein on ehkäpä Anne Pohtamo, seksikkäin taas Satu Silvo. Toisin päin kumpikaan ei yllä top sataan.

Kuvittelen heidät tähän listaukseen nelikymppisinä jolloin olivat parhaimmillaan.

M

Vierailija
154/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Saarikivi. Meinasin vastata erään toisen, mutta ketjua luettuani googletin tuon Katrin ja Wau. Silmät loistavat, ihana kroppa ja aito hymy. Oi, tahtoisin hänet nähdä livenä.

Mulla tulee hänestä mieleen Virpi Kuitunen. Mutta eipä hänkään hassumpi tietysti ole.

Vierailija
155/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunein on ehkäpä Anne Pohtamo, seksikkäin taas Satu Silvo. Toisin päin kumpikaan ei yllä top sataan.

Kuvittelen heidät tähän listaukseen nelikymppisinä jolloin olivat parhaimmillaan.

M

Tässäpä onkin muuten oivat esimerkit mikä ero on kauniilla ja seksikkäällä. Molemmat ovat toki sekä kauniita että seksikkäitä, mutta huomattavasti enemmän jompaa kumpaa.

Vierailija
156/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Tässäpä onkin muuten oivat esimerkit mikä ero on kauniilla ja seksikkäällä. Molemmat ovat toki sekä kauniita että seksikkäitä, mutta huomattavasti enemmän jompaa kumpa

-aijaa, mä en ymmärtäny tosta mitään. Lisäks noita ei voi verrata keneenkään muuhun, joten on ihan mahdotonta sanoa kuka just sun mielestä on mitäkin. :DD

Esim mua on suurin osa miehistä kehunu tosi tosi seksikkääks, kuten myös todella kauniiks, ties mikskä kaikeks. Sit osa on sanonu että "oot kaunis mutta et kovin seksikäs"

... eli kai se on ihan maku-asia sit?! :DDD ei mua oo kiinnostanu paljoa noi kommentit, koska tiedän että löytyy miehiä jotka pitää mua sekä kauniina että seksikkäänä.

Vierailija
157/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eipä sen tarvii miesten mielipiteistä välittää, kun ei ole edes hetero.

Vierailija
158/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjailija Sara La Fountain varttuneemmasta osastosta (MILF), ja nuorista naisista (25v tai alle) varmaankin Erika Helin. Isot rinnat ovat ehdoton vaatimus seksikkyydelle.

Saralle ääni. Miten se voi säilyä noin hyvin. Tapasin aikanaan baarissa ja ei kulkenut nokka pystyssä samanlailla kuin muut sen ajan julkkisnaiset.

Vierailija
159/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta

Vierailija
160/174 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunein ja seksikkäin on satu silvo

30 vuotta sitten?

Ihan tänä päivänä on Satu seksikkäin suomalainen julkkisnainen ketä tiedän.

Nuoruudessaan oli toki kaunis, mutta jotenkin sieluton ja epävarma nössö (antoi miesten kohdella huonosti, masentui jonkun opettajan vuoksi yms.), kun taas nykyään on oman voimansa löytänyt, kaunis ja karismaattinen Nainen.

Olen Silvoa kymmeniä vuosia nuorempi, mutta jos pitäisi jonkun julkkiksen kanssa harrastaa seksiä niin Silvo olisi ykkönen ja Pauliina Laitinen-Littorin hyvä kakkonen.

Nuorissa julkkisnaisissa ei ole oikein ketään kiinnostavaa, mutta ehkä joku Erika Vikman sitten vetoaa vanhempaan väestöön kun ei ainakaan ikäisiinsä sitten ollenkaan.

Olen siis hänen ikäinen ja mun silmään Erika on suorastaan ällö, jotenkin likaisen näköinen. Ei karismaa ei seksiä saati kauneutta, varmaan vanhemmille sedille oiva lelu.

Uuh. Pauliina littorin, siinä on sellainen muija että oksat pois.

Satua tuli tuijotettua aikamies pekossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi