Mies, kuka on mielestäsi seksikkäin ja kaunein Suomijulkkisnainen?
Kerro ja miksi. Katsellaan millaisia tuloksia saadaan. Naisetkin toki voi vastata :)
Kommentit (174)
Sanna Marin on sekä kaunis, upea, edustava että älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu Kotakorpi
Ei ei ei. Ei todellakaan ole seksikäs. Jos ketjun aiheena kerran on että ketä on seksikäs ja kaunis ja tollanen nimi tohon heitetty, niin pakko sanoa että ei ole. Isosti miinusta etenkin ankeutetusta tyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Marianne Heikkilä ja lakatut varpaankynnet.
Kyllä, ja nimenomaan punaiseksi lakatut varpaankynnet sandaaleissa, uuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianne Heikkilä ja lakatut varpaankynnet.
Kyllä, ja nimenomaan punaiseksi lakatut varpaankynnet sandaaleissa, uuh.
Haluan ottaa ne suuhuni.
On monta:
Pia Pasanen, katse
Jutta Urpilainen, kuuma
Katri Kulmuli, naapurintyttö ja rinnat
Nuori Maria Ohisalo
Kerttu Kotakorpi
Vappu Pimiä
Vierailija kirjoitti:
Pihla Viitasaari
Se on Viitala.
Noh tänään kun katsoo niin Marjo Rein vaikuttaa olevan ainakin mummomaisin
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että se miltä Janina Frostell näytti 90- luvulla on ihan ylivertainen kautta aikain.
Totta. Googletin juuri Janinan nuorena. Tuollehan kalpenee seksikkyydessä jopa Victoria’s secret enkelit. Sääret, rinnat, silmät, hiukset ja aika viekoitteleva Birgitta Bardot- katse. Upea naisellinen kroppa.
Ei ehkä ihan klassisesti Grace Kelly- kaunis, mutta silti kuuluu kaunotarten joukkoon ja kuumakin on. Huh.
No, mä oon kyllä hetero nainen, että viis mun mielipiteestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että se miltä Janina Frostell näytti 90- luvulla on ihan ylivertainen kautta aikain.
Totta. Googletin juuri Janinan nuorena. Tuollehan kalpenee seksikkyydessä jopa Victoria’s secret enkelit. Sääret, rinnat, silmät, hiukset ja aika viekoitteleva Birgitta Bardot- katse. Upea naisellinen kroppa.
Ei ehkä ihan klassisesti Grace Kelly- kaunis, mutta silti kuuluu kaunotarten joukkoon ja kuumakin on. Huh.No, mä oon kyllä hetero nainen, että viis mun mielipiteestä ;)
Minulla oli edellisessä työpaikassa työkaverina aivan Janina Frostelin näköinen nainen, hiuksia myöten. Asiallinen työsuhde tietysti mutta miehenä tuli huomattua tuo ulkonäköpuolikin.
Ehdottomasti Suomen Sabrina ja uusi Playboy-tyttö Johanna Kuvaja. Kauniit kasvot, uhkeat muodot, ja olemus tihkuu seksiä. Seksikäs ääni kruunaa koko paketin. Kansainvälinen tähti tulossa.
Oliskohan kellään mitään tietoa mistä vois löytyä kuva Pauliina Laitisen herkku munkeista aika hyvin säilyneet 50veellä
Se suomalaisvenäläinen isotissineito Pasha on todellinen kaunotar, koska hänellä on niin suuret rinnat!
Katri Kulmuni tietenkin, koska hän on suuririntainen maatalon emäntä.
Johanna Kuvaja on kaunis rintava neito myös!
Eli kaikki naisoliot, joilla on suuret luomurinnat ovat mielestäni upeimpia näkyjä maailmassa!
Miehet kuule määrittää teidän naisten muodinkin. Homomiehet nimittäin.