Mies, kuka on mielestäsi seksikkäin ja kaunein Suomijulkkisnainen?
Kerro ja miksi. Katsellaan millaisia tuloksia saadaan. Naisetkin toki voi vastata :)
Kommentit (174)
Katri Saarikivi. Meinasin vastata erään toisen, mutta ketjua luettuani googletin tuon Katrin ja Wau. Silmät loistavat, ihana kroppa ja aito hymy. Oi, tahtoisin hänet nähdä livenä.
Anneli Sauli Sillä oli kurvit kohallaan.
Sanna Marin♤ mistä löytäisin Sannan kaltaisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivotutkija Katri Saarikivi <3
M43
Pakko oli googlata. Ihanan näköinen nainen kieltämättä.
Vaikka olenkin itse heteronainen.
Ei ole seksikäs, söpö naapurintyttö.
Suurinta osaa ehdotuksista on alapeukutettu, ne joita miehet pitävät seksikkäinä naiset vihaavat ja siksi alapeukku. Naisten ehdotukset keräävät taas miesten alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Vaikka olenkin itse heteronainen.Ei ole seksikäs, söpö naapurintyttö.
Ei oo! Mä tiedän mikä on ja mikä ei ja se ei oo. Ihme ääliö olet; eikö tuo ole ihan sama kun väittäisit, että jokin ruoka ei ole hyvää, koska se ei sun mielestä ole hyvää? Valot päälle, seksikkyys on mielipideasia. Urpo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Suurinta osaa ehdotuksista on alapeukutettu, ne joita miehet pitävät seksikkäinä naiset vihaavat ja siksi alapeukku. Naisten ehdotukset keräävät taas miesten alapeukut.
Olen mies ja voin kertoa että tää on ihan sun omaa propagandaa tehdä noin kategorisia väitteitä. Sä et voi tietää v*ttuakaan siitä mistä jokin toinen mies pitää kunhan yrität yleistää omia mielipiteitäs kaikkia koskevaks. On siis ihan v*tun härskiä väittää että sä tiedät miten kukakin on peukuttanut ja miksi ja yleistää vielä noin tökeröllä tavalla. Pistää rankasti v*tuttamaan tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Siis V.TTU MIKÄ TYYPPI!
Aira Samulin - mahtava, naisellinen nauru. ikäisekseen erittäin viehättävä, energinen.
Tarja Halonen - Suomen politiikan viimeisiä suuria humanisiteja. Erittäin älykäs nainen.
Sofia Belorof - hyvä perse.
Vetäkää johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja nyt on pakko kysyä, että mikä tämä Kulmuni-buumi on? Miehet selittäkää, mikä Katrissa viehättää? :D
Kyllä jos katsotaan esim. hallituksen nuoria naisia, niin onhan Kulmuni ylivoimaisesti pantavimman näköinen. Ei hän varsinaisesti kaunotar ole, mutta on sellainen lämmin ja naisellinen, toisin kuin Marin tai (huh!) Ohisalo.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Viivi Avellan 😍
https://im.mtv.fi/image/1714316/portrait/240/400/6d544d0318317c5bf7d412… Todella hot ❤
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun ne rintakehän rasvapussit on joillekin niin tärkeät.
On se kumma kun se biologia on niin vaikeaa joillekin sisäistää. Eihän kukaan mies omalla päätöksellään ole rinnoistakiinnostunut! Sisäänrakennetusta, suvunjatkamiselle tärkeästä kiihottumisesta syyttäminen on yhtä älykästä kuin ihonvärin tai synnyinmaan perusteella tuomitseminen, näihin mihinkään kun ei pysty itse vaikuttamaan. Ja rumastipas puhu oletettavasti omista ja kanssasisariesi rinnoista, rintakehän rasvapussit. :(
Olikin jo kerran mainittu, mutta Laura Huhtasaari
Marika Fingerroos. Varsinkin näin vanhemmalla iällä.
Mies ei hae seksikkäintä tai kauneinta - vaan omasta mielestään pantavinta.
Mies ei hae seksikkäintä tai kauneinta - vaan omasta mielestään pantavinta.
- niin, eli sitä naista joka vaikuttaa helpoimmalta just sinä iltana ;'DDD
Pihla Viitasaari