Mies, kuka on mielestäsi seksikkäin ja kaunein Suomijulkkisnainen?
Kerro ja miksi. Katsellaan millaisia tuloksia saadaan. Naisetkin toki voi vastata :)
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
No vaikka olen ite nainen niin veikkaan että monia miehiä viehättää Kulmunin pehmeä olemus (sekä muodoissa että koko olemuksessa, hymy jne.) koska se on naisellista. En tajua miksi tästä pitää katkeroitua.
Ja alapeukkuja vaikka totuushan tämä on...
Varmasti jo mainittu, mutta Lola Odusoga on kyllä kuuma, ellei kuumin Suomen naisista.
Joanna Kuvaja. Mikä katse, hymy ja vartalo. Lisäksi puhuu intensiivisesti ja muutenkin eleet ja kaikki tihkuu seksiä.
Kyllä Sara Sieppi on nykylookissaan eli muodokkaana brunettina ihan kärkipäässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taas osoittaa, että kuka tahansa tavisnaama on kovan tason hottis kun vaan tissiä löytyy ja pesee maailmanluokan kaunottaretkin mennen tullen. Surullista.
-no ei kyllä. varmaa se katri itse täällä kirjottelee. jotkut perusjampat ehkä ottaa isotissisen mieluiten mutta kyl ne rikkaimmat yms nii ne ottaa sen kauniin.
Mutta rikkaat miehet sitten pettää sitä kaunista sen isotissin kanssa. Tuttu juttu, julkisuudesta nyt vaikkapa Koivu viimeisenä. Isot tissit nyt vaan kiihottaa enemmän kuin kärpäslätkät.
Malla Malmivaara tuli ensimmäisenä mieleen. Aivan uskomattoman kaunis nainen.
Mietin tarkkaan ja vertasin vaihtoehtoja; mielestäni ylivoimaisesti kaunein ja seksikkäin tällä hetkellä on ex-miss Suomi Pia Lamberg!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja nyt on pakko kysyä, että mikä tämä Kulmuni-buumi on? Miehet selittäkää, mikä Katrissa viehättää? :D
Minä ymmärrän täysin.
Katri on tavallisen näköinen, mutta kuitenkin nätti ja vielä söpöllä tavalla, söpöydestään huolimatta itsevarma, rintava, naisellisesti pukeutuva, seksikäs katse, nuori muttei liian nuori jne.
Tottakai tuollainen vetoaa tavalliseen mieheen siinä missä tavalliset naiset täällä kuolaavat jotain Antti Luusuaniemeä tai muuta vastaavaa oikeasti vähemmän komeaa miestä.
Ei tavikset oikeasti viehäty mistään virheettömistä valioyksilöistä.
Lusu on maailman komein mies🖤
Vierailija kirjoitti:
Sofia Immonen - OMNOMNOMNOMNOM-NOM!!!
M 28
Sehän on mies
Vierailija kirjoitti:
Kakola crista uhah täykky
Hyi!
Faktahan on, että se miltä Janina Frostell näytti 90- luvulla on ihan ylivertainen kautta aikain.
Kirsi RAnto ja Jenni pääskysaari
Ehdottomasti Taru Valkeapää. Voi mahoton. Aivan täydellinen.
Siiri Angerkoski