Mies, kuka on mielestäsi seksikkäin ja kaunein Suomijulkkisnainen?
Kerro ja miksi. Katsellaan millaisia tuloksia saadaan. Naisetkin toki voi vastata :)
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Aivotutkija Katri Saarikivi <3
Mitä helvettiä? Vastahan tuolla toisessa ketjussa haukuttiin alle nelikymppisiä naisia (herttuatar Meghan) "vanhaksi eukoksi".
Trolleilla taitaa olla fantasioita 35+ ikäisistä naisista, mutta fantasiat täytyy piilottaa ikärasismin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Joanna Kuvaja.
Tarkoitat kai Joanna Väre, syntynyt Mikkelissä. Oli muuten harvinaisen tyhjäpäinen blondi jo teini-ikäisenä. Sai lisänimen "Värekarva" enkä viitsi sanoa mistä syystä. Voisi tulla haaste käräjille julkkiksen menneisyyden paljastamisesta.
Sen muistan hyvin, että Joanna pyöri ahkerasti hevostallilla. Lieneekö vielä nykyäänkin sellainen heppatyttö, että haluaa puolisokseen hevosmiehiä. Siis ei mustalaisia (raviurheilun harrastajat) vaan rikkaita yläluokan miehiä, joilla on omat kartanot, hevostallit ja muut.
Miksi melkein kaikissa kommenteissa on enemmän alapeukkuja?
Riina-Maija Palander on kaunis. Kauniimpi oli ennen noita naamabotoxeja ja vaaleilla hiuksilla mutta kaunis yhä! On muitakin, mutta ekana tuli tämä. Vaikka vaikuttaakin luonteeltaan olevan ehkä vähän bitch, mutta en tunne eli en tiedä.
Ainiin olenkin nainen
Pariin kertaan mainittu Katri Kulmuni on kyllä ihana, täydellinen.
Tapailin kerran miestä, jonka mieleen oli Anna Abreu. Olen kyllä samaa mieltä, pidän Anna Abreusta ja sen lisäksi Viivi Pumpasesta. Niin ja tämän tapailemani miehen mielestä Erinillä on ihana ääni. Siitä en ollut samaa mieltä. :D
Olen nainen, ja nyt on pakko kysyä, että mikä tämä Kulmuni-buumi on? Miehet selittäkää, mikä Katrissa viehättää? :D
Jutta Urpilainen tihkuu kypsää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunein ja seksikkäin on satu silvo
30 vuotta sitten?
Ihan tänä päivänä on Satu seksikkäin suomalainen julkkisnainen ketä tiedän.
Nuoruudessaan oli toki kaunis, mutta jotenkin sieluton ja epävarma nössö (antoi miesten kohdella huonosti, masentui jonkun opettajan vuoksi yms.), kun taas nykyään on oman voimansa löytänyt, kaunis ja karismaattinen Nainen.
Olen Silvoa kymmeniä vuosia nuorempi, mutta jos pitäisi jonkun julkkiksen kanssa harrastaa seksiä niin Silvo olisi ykkönen ja Pauliina Laitinen-Littorin hyvä kakkonen.
Nuorissa julkkisnaisissa ei ole oikein ketään kiinnostavaa, mutta ehkä joku Erika Vikman sitten vetoaa vanhempaan väestöön kun ei ainakaan ikäisiinsä sitten ollenkaan.
Olen siis hänen ikäinen ja mun silmään Erika on suorastaan ällö, jotenkin likaisen näköinen. Ei karismaa ei seksiä saati kauneutta, varmaan vanhemmille sedille oiva lelu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja nyt on pakko kysyä, että mikä tämä Kulmuni-buumi on? Miehet selittäkää, mikä Katrissa viehättää? :D
Minä ymmärrän täysin.
Katri on tavallisen näköinen, mutta kuitenkin nätti ja vielä söpöllä tavalla, söpöydestään huolimatta itsevarma, rintava, naisellisesti pukeutuva, seksikäs katse, nuori muttei liian nuori jne.
Tottakai tuollainen vetoaa tavalliseen mieheen siinä missä tavalliset naiset täällä kuolaavat jotain Antti Luusuaniemeä tai muuta vastaavaa oikeasti vähemmän komeaa miestä.
Ei tavikset oikeasti viehäty mistään virheettömistä valioyksilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi melkein kaikissa kommenteissa on enemmän alapeukkuja?
Sitä itsekin ihmettelin. Mitä pahaa siinä on jos sanoo ketä pitää kuumana? Kai joillekin naisille tulisi parempi mieli jos näistä ei puhuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivotutkija Katri Saarikivi <3
Mitä helvettiä? Vastahan tuolla toisessa ketjussa haukuttiin alle nelikymppisiä naisia (herttuatar Meghan) "vanhaksi eukoksi".
Trolleilla taitaa olla fantasioita 35+ ikäisistä naisista, mutta fantasiat täytyy piilottaa ikärasismin taakse.
Jotkut naiset onnistuvat säilyttämään sellaisen viehättävän tyttömäisyyden myös vanhemmalla iällä, eivätkä muutu sellaisiksi muumimammoiksi niin kuin suurin osa.
Saarikivi ei ollut minulle tuttu, mutta erittäin viehättävältä näyttää ainakin kuvissa. Samaa näen myös esimerkiksi Hanna Brotheruksessa, joka on jo yli 50-vuotias.
Joanna Kuvaja.