Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aviopiolisoaan pettävään henilöön luottaa muuten?

Vierailija
06.03.2020 |

Voiko henkilöön, joka pettää aviopuolisoaan, luottaa muissa asioissa?
Pettääkö tallainen henkilö helposti muissakin asioissa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Huono impulssikontrolli. Raha-asiat voi olla myös sössitty. Yleensä ongelmia alkoholin kanssa.

Vierailija
2/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee aika tapauskohtaista...

Kukaan ei ole kaikessa rehellinen. Se joka väittää vastaan ei ole rehellinen itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Moraali on hänellä poikkeava.

Vierailija
4/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun moraali on mikä on, niin en luottaisi. On valmis tekemään mitä tahansa oman edun tavoittelemiseksi.

Vierailija
5/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella ihmisellä on aina oma itse etusijalla loppupeleissä. Varmasti voi olla ihan ”mukava” ihmisenä, mutta luotettava ei ole millään mittarilla.

Vierailija
6/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Joillekin työ voi olla kunnia-asia, vaikka siviilissä moraalin rajoja venytetään.

Kai nyt hyvät ihmiset ymmärrätte ettei mikään ole joko tai.

Vierailija
7/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisella ihmisellä on aina oma itse etusijalla loppupeleissä. Varmasti voi olla ihan ”mukava” ihmisenä, mutta luotettava ei ole millään mittarilla.

Näytä minulle ihminen jolla ei ole oma itse etusijalla loppupeleissä, niin minä näytän sinulle ihmisen, joka on onnistuneesti pettänyt sinua.

Joka muuta kuvittelee, on saanut elää rauhallista ja suojattua elämää.

(Ei, en petä puolisoani)

Vierailija
8/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Joillekin työ voi olla kunnia-asia, vaikka siviilissä moraalin rajoja venytetään.

Ymmärrän että pettäjälle ihmiset ovat hyödykkeitä häntä itseään varten. Ainoastaan hänellä on merkitystä. Tätä samaa agendaa ajetaan myös työelämässä häikäilemättömästi.

Vierailija
9/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Monet alkoholistit ovat supertunnollisia työntekijöitä, koska huono omatunto piiskaa siihen. Tavallaan paikkaamaan toisella elämänalueella sen mikä toisella jää vajaaksi.

Vierailija
10/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä minulle ihminen jolla ei ole oma itse etusijalla loppupeleissä, niin minä näytän sinulle ihmisen, joka on onnistuneesti pettänyt sinua.

(Ei, en petä puolisoani)

Näitä on maailma täynnä. Harmillista ettet sinä heitä tunne.

Vierailija
11/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Minun tuntemani pettäjä on kaikissa, aivan kaikissa muissa asioissa erittäin luotettava, työteliäs ja nöyrä.

Vierailija
12/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainoatakaan "rehellistä ja luotettavaa" pettäjää. Näillä on aina muutakin häikkää elämässä ja ongelmia ihmissuhteissa. Aina yritetään vähän vedättää jostain päin ja venyttää moraalia sekä lakia. Olen karsinut sumeilematta kaikki tietämäni pettäjät pois lähipiiristäni.

Vierailija
13/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Miksi toiseen pitäisi luottaa 100% kaikissa asioissa? Luottaako joku itseensä kaikessa?

Vierailija
14/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Ei, en petä puolisoani)

Näitä on maailma täynnä. Harmillista ettet sinä heitä tunne.

Kuule, jos niitä hyviä ihmisiä olisi maailma täynnä, niin eipä olisi planeetan ja ihmiskunnan asiat siinä jamassa missä ne ovat.

Sinä olet itsesi huonosti tunteva ja muiden suhteen hyväuskoinen hölmö.

Vierailija
15/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että pettäjälle ihmiset ovat hyödykkeitä häntä itseään varten. Ainoastaan hänellä on merkitystä. Tätä samaa agendaa ajetaan myös työelämässä häikäilemättömästi.

Aika rajallinen on ymmärryksen määrä, mutta se on ihan tyypillistä. Monimutkaista maailmaa on helpompi sietää yksinkertaistamalla.

Vierailija
16/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Miksi toiseen pitäisi luottaa 100% kaikissa asioissa? Luottaako joku itseensä kaikessa?

Itseeni luotan 100%, pettäjään 0%. Pettäjäkö se siellä taas itseään puolustelee?

Vierailija
17/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Itseeni luotan 100%, pettäjään 0%. Pettäjäkö se siellä taas itseään puolustelee?

Kyllä, narsisti vääntää mustasta valkoista. Vaasassa.

Vierailija
18/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajallinen on ymmärryksen määrä, mutta se on ihan tyypillistä. Monimutkaista maailmaa on helpompi sietää yksinkertaistamalla.

Sano nyt vielä, että maailma on täynnä harmaan eri sävyjä, elämä ei ole niin yksinkertaista ja sellaista sattuu :D. Kyllä elämä on mustavalkoista, joko petät tai et. Valinta on sinun.

Vierailija
19/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari petti vaimoaan ja nyt hän hakee asemaa Suomen seuraavaksi pääministeriksi.

Vierailija
20/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestari petti vaimoaan ja nyt hän hakee asemaa Suomen seuraavaksi pääministeriksi.

Niin? Onko hän väittänyt olevansa luotettava? Ei kukaan poliitikko ole. Koskaan. Se on sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä