Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aviopiolisoaan pettävään henilöön luottaa muuten?

Vierailija
06.03.2020 |

Voiko henkilöön, joka pettää aviopuolisoaan, luottaa muissa asioissa?
Pettääkö tallainen henkilö helposti muissakin asioissa?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Miksi toiseen pitäisi luottaa 100% kaikissa asioissa? Luottaako joku itseensä kaikessa?

Itseeni luotan 100%, pettäjään 0%. Pettäjäkö se siellä taas itseään puolustelee?

Jos luotat itseesi, miksi olet kiinnostunut siitä mitä minä tee, olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? En ole kiinnostunut sinusta. Enkä voisi sinuun luottaa.

Minua ei sinun tekemisesi kiinnosta pätkääkään muuten kuin siinä mielessä, että et kuuluisi lähipiiriini jos olisit joku tuttuni. Ihan sama miten elämäsi perseilet ja mitä tuhoa ympärillesi aiheutat, ei koske minua.

Miksi sinun putäisi haluta minut lähipiiriisi? Tai miksi kuvittelet että minä haluaisin sinut lähipiiriini?

En minä ole sinusta kiinnostunut missään mielessä, oletko todellakin noin tyhmä? Ihmekös olet päätynyt pettäjäksi.

Vierailija
42/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Joillekin työ voi olla kunnia-asia, vaikka siviilissä moraalin rajoja venytetään.

Kai nyt hyvät ihmiset ymmärrätte ettei mikään ole joko tai.

Ymmärrän että pettäjälle ihmiset ovat hyödykkeitä häntä itseään varten. Ainoastaan hänellä on merkitystä. Tätä samaa agendaa ajetaan myös toyöelämässä häikäilemättömästi.

Aika rajallinen on ymmärryksen määrä, mutta se on ihan tyypillistä. Monimutkaista maailmaa on helpompi sietää yksinkertaistamalla.

Sano nyt vielä, että maailma on täynnä harmaan eri sävyjä, elämä ei ole niin yksinkertaista ja sellaista sattuu :D. Kyllä elämä on mustavalkoista, joko petät tai et. Valinta on sinun.

No minkä väristä se on sitten jos petät avioliitossa mutta olet luotettava työntekijä, pomo tai vuokralainen? Vai meneekö yli käsityskyvyn että tällainen kuvio voi olla mahdollinen?

Mustaa tietenkin, oletko tyhmä tai jotenkin vajaa? 

En ole tyhmä enkä vajaa. Mutta miten päädyit tähän värivalintaan kun esimerkkihenkilö osoittaa luotettavuutta joissain asioissa ja toisissa ei?

Koska yksi osa-alue on musta, se ei ole silloin kokonaan valkoinen. Olet epärehellinen ja epäluotettava tietyllä elämänalueella ja se väistämättä heijastuu muuhun elämään. Vai pitääkö puolisosi sinua valkoisena ja viattomana kun tartutat häneen sukupuolitaudin?

Et vastannut kysymykseen. "Koska yksi asia ei ole musta niin kokonaisuus ei ole kokonaan valkoinen vaan musta." Kuulostaa siltä ettet ole koskaan maalannut. En pidä puolisoa pettävää viattomana ja valkoisena, mikä kysymys tuo edes oli? Hän voi silti olla luotettava työssään ja maksaa vuokransa aina ajallaan ja ajaa liikennesääntöjen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Miksi toiseen pitäisi luottaa 100% kaikissa asioissa? Luottaako joku itseensä kaikessa?

Itseeni luotan 100%, pettäjään 0%. Pettäjäkö se siellä taas itseään puolustelee?

Jos luotat itseesi, miksi olet kiinnostunut siitä mitä minä tee, olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? En ole kiinnostunut sinusta. Enkä voisi sinuun luottaa.

Minua ei sinun tekemisesi kiinnosta pätkääkään muuten kuin siinä mielessä, että et kuuluisi lähipiiriini jos olisit joku tuttuni. Ihan sama miten elämäsi perseilet ja mitä tuhoa ympärillesi aiheutat, ei koske minua.

Miksi sinun putäisi haluta minut lähipiiriisi? Tai miksi kuvittelet että minä haluaisin sinut lähipiiriini?

En minä ole sinusta kiinnostunut missään mielessä, oletko todellakin noin tyhmä? Ihmekös olet päätynyt pettäjäksi.

Luottamus sinuun laskee edelleen vaikka ei sitä ei ole edes ollut.

Vierailija
44/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Joillekin työ voi olla kunnia-asia, vaikka siviilissä moraalin rajoja venytetään.

Ymmärrän että pettäjälle ihmiset ovat hyödykkeitä häntä itseään varten. Ainoastaan hänellä on merkitystä. Tätä samaa agendaa ajetaan myös toyöelämässä häikäilemättömästi.

Aika rajallinen on ymmärryksen määrä, mutta se on ihan tyypillistä. Monimutkaista maailmaa on helpompi sietää yksinkertaistamalla.

Sano nyt vielä, että maailma on täynnä harmaan eri sävyjä, elämä ei ole niin yksinkertaista ja sellaista sattuu :D. Kyllä elämä on mustavalkoista, joko petät tai et. Valinta on sinun.

No minkä väristä se on sitten jos petät avioliitossa mutta olet luotettava työntekijä, pomo tai vuokralainen? Vai meneekö yli käsityskyvyn että tällainen kuvio voi olla mahdollinen?

En ole tyhmä enkä vajaa. Mutta miten päädyit tähän värivalintaan kun esimerkkihenkilö osoittaa luotettavuutta joissain asioissa ja toisissa ei?

Koska yksi osa-alue on musta, se ei ole silloin kokonaan valkoinen. Olet epärehellinen ja epäluotettava tietyllä elämänalueella ja se väistämättä heijastuu muuhun elämään. Vai pitääkö puolisosi sinua valkoisena ja viattomana kun tartutat häneen sukupuolitaudin?

Et vastannut kysymykseen. "Koska yksi asia ei ole musta niin kokonaisuus ei ole kokonaan valkoinen vaan musta." Kuulostaa siltä ettet ole koskaan maalannut. En pidä puolisoa pettävää viattomana ja valkoisena, mikä kysymys tuo edes oli? Hän voi silti olla luotettava työssään ja maksaa vuokransa aina ajallaan ja ajaa liikennesääntöjen mukaan.

Mustan ja valkoisen sekoituksesta tulee tätä kuuluisaa pettäjien lanseeraamaa harmaata, johon vedotaan hyvin hanakasti.

Miksi tästä muutren jankataan? Jokaisella on mielipiteensä tästä ja minulla se on tämä eikä millään vakuutteluilla muuksi muutu. 

Vierailija
45/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Luottamus sinuun laskee edelleen vaikka ei sitä ei ole edes ollut.

Samat, tosin minua ei kiinnosta luottamuksesi paskan vertaa.

Vierailija
46/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten niin moni miespoliitikko pettää?

Vierailija
47/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustan ja valkoisen sekoituksesta tulee tätä kuuluisaa pettäjien lanseeraamaa harmaata, johon vedotaan hyvin hanakasti.

Miksi tästä muutren jankataan? Jokaisella on mielipiteensä tästä ja minulla se on tämä eikä millään vakuutteluilla muuksi muutu. 

Tästä jankataan siksi koska aloittaja halusi selkeästi keskustelua aiheesta. En minä yritä vakuutella ketään, näen vaan paljon epäloogisuutta tuossa ajattelussa ja siksi kyseenalaistan sitä. Jos et kestä mielipiteiden kyseenalaistamista tai jankkaamista niin ei ole pakko keskustella.  

Vierailija
48/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mutta itse ainakin suhtautuisin varauksella. Suhtaudun tosin varauksella yleensäkin ihmisiin joista en tiedä ovatko luotettavia vai eivät, kuten varmaan kaikki järkevät ihmiset tekee.

Vierailija
49/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Monet alkoholistit ovat supertunnollisia työntekijöitä, koska huono omatunto piiskaa siihen. Tavallaan paikkaamaan toisella elämänalueella sen mikä toisella jää vajaaksi.

Supertunnollisia? Pelkää kulissia. Eräskin supertunnollinen alkoholisti kavalsi kassasta 5 vuoden ajan. Oli supertunnollinen koska pelkäsi kiinni jäämistä.

Koska tunnet yhden, tunnet kaikki? Kukaan alkoholisti ei siis ole supertunnollinen työntekijä?

Vierailija
50/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettava ajatus että te tietäisitte kavereistanne, ja luotetuista ystävistänne edes ovatko he puolisolleen uskollisia. Nähtävästi läheisenne ovat tehneet oikein kun eivät tätä ole teille kertoneet. Ilmeisesti tuntevat teidät niin hyvin että tietävät teidän tekevän typeriä päätelmiä, ja tästä syystä uskoutuvat pettämisasioissaan jollekin toiselle mieluummin. 

Tottakai ihminen voi olla esimerkiksi töissään luotettava, vaikka puolisoaan olisi joskus pettänytkin. Ja muistutuksena, kannattaa tosiaan katsoa kenelle uskoutuu, ettei uskoudu vahingossa tällaiselle joka arvottaa ihmisen pelkästään sen perusteella miten tämä toimii omassa parisuhteessaan, siinä suhteessa joka ei tippaakaan kuulu muille kuin suhteen osapuolille.

Vierailija
51/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisella ihmisellä on aina oma itse etusijalla loppupeleissä. Varmasti voi olla ihan ”mukava” ihmisenä, mutta luotettava ei ole millään mittarilla.

Näytä minulle ihminen jolla ei ole oma itse etusijalla loppupeleissä, niin minä näytän sinulle ihmisen, joka on onnistuneesti pettänyt sinua.

Joka muuta kuvittelee, on saanut elää rauhallista ja suojattua elämää.

(Ei, en petä puolisoani)

Näitä on maailma täynnä. Harmillista ettet sinä heitä tunne.

Kuule, jos niitä hyviä ihmisiä olisi maailma täynnä, niin eipä olisi planeetan ja ihmiskunnan asiat siinä jamassa missä ne ovat.

Sinä olet itsesi huonosti tunteva ja muiden suhteen hyväuskoinen hölmö.

Tunnen itseni perin pohjin enkä ole yhtään hölmö. Olenhan sentään pistänyt pettäjän pihalle.

Jos kuvittelet itse olevasi täysin rehellinen kaikissa asioissa niin itsetuntemuksesi on hirvittävällä tavalla vajaa. Tai moraalinen standardisi erittäin matala. Etenkin kun käytät perusteena ”pettäjän heittämistä pihalle”. Naurettavaa.

Nytpäs kaivan raamatun esiin ja lyön sillä sinua päähän, näin sanoo Herra Jumala:

”Ei ole ketään, joka tekee hyvää - ei yhden yhtäkään. Kaikki ovat pois poikenneet, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet.”

Esittele siinä täydellistä rehellisyyttäsi, naamiaisissako luulet olevasi?

Vierailija
52/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella alkaa ainakaan seurustelemaan puolisoaan pettäneen kanssa.

Tilapäiseen panoon pettäjäkin kelpaa, koska silloin ei enää mene pilalle, mutta vakavaan parisuhteeseen ei koskaan.

Vierailija
53/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät monta kertaa vetävät lähipiirinsäkin mukaan. Tarvitsevat alibia, jne.

Vierailija
54/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pettäjä voi olla täysin luotettava jossakin toisessa asiassa ja itseasiassa pettäjä voi olla luotettava myös jossakin toisessa parisuhteessa.

Pettäminen ei määrittele ihmistä mitenkään.

Vierailija
55/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ainoatakaan "rehellistä ja luotettavaa" pettäjää. Näillä on aina muutakin häikkää elämässä ja ongelmia ihmissuhteissa. Aina yritetään vähän vedättää jostain päin ja venyttää moraalia sekä lakia. Olen karsinut sumeilematta kaikki tietämäni pettäjät pois lähipiiristäni.

Ei tämä johdu heidän pettämisestään, vaan yhdistävä tekijä näissä on se että sinä tiedät että he ovat pettäneet. Ympärilläsi voi olla useita pettäneitä ihmisiä, mutta sitäpä sinulle ei ole kerrottu, joten elät onnellisen tietämättömänä, ja siksi niin luottavaisena. Pitäisikö sinun nyt yrittää ottaa selville onko ihan varma että uskollisena pitämäsi henkilöt eivät kuitenkin olisi pettäneet? Yksityisetsivästä voisi olla apua ;)

Vierailija
56/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde puolisoon on useimilla se tärkein ja vahvin liitto. Jos tuommoisessa pystyy pitkäaikaiseen pettämiseen, niin miksi muissakin asioissa.

Vierailija
57/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen siitä, että tuleva kumppanisi ei välttämättä kerro sinulle pettämisestään aiemmasa suhteessaan?

Vierailija
58/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestari petti vaimoaan ja nyt hän hakee asemaa Suomen seuraavaksi pääministeriksi.

Taas yritetään Perussuomalaisia mustamaalata ihan turhilla asioilla. Se mitä Jussi teki on prrheen sisäinen asia ja ei kuulu muille mitenkään.

Vierailija
59/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilapäiseen panoon pettäjäkin kelpaa, koska silloin ei enää mene pilalle, mutta vakavaan parisuhteeseen ei koskaan.

Niin. Harmi vain ettet voi tietää onko nykyinen seurustelukumppanisi joskus pettänyt entistä kumppaniaan ;)

Vierailija
60/83 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka pettää parisuhteessa, tuskin kunnioittaa,seuraavaakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi