Tunnettuja Perussuomalaisiamme?
Kuka tunnettu taiteilija, urheilija, tieteentekijä, yrittäjä, yritysjohtaja tai viihdeartisti kannattaa Perussuomalaisia? Ainoana tulee mieleen Mamban Tero Saari, onko muita?
Kommentit (43)
Eihän ne noissa Reformin videoissa puhu muusta kuin Jessikka Arosta ja itse aiheutetusta huonosta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako Jösseä! Vaikka Jösse onkin ottanut etäisyyttä puolueeseen Jussi Halla-ahon vapaamuurarius-kohun jälkeen on hän kuitenkin puolueen miehiä ja palaa reservistä kun puolueelle saadaan oikea puheenjohtaja!
Minkä vapaamuurari kohun?
Reformi studiossa ollu esim juttua tästä, paljo myös puhetta tällä palstalla, monet isänmaallisetkansallimieliset aikovat jättää äänestämättä, kunnes Halla-aho on väistynyt.
Siis onko joku Persu paljastunut vapaamuurariksi vai mikä se kohu oli?
Itse Mestari... selvisipä hänen itse itsellensä antaman nimen taustakin. Härskejä on nämä isot roistot niinkuin Aaniokin. Kannattaa katsoa Reformin videoita ja lukea vaikka Oikeaa mediaa, niin pysyy kärryillä kaikista kusetuksista.
No tuo kyllä selittäisi sen miksi Halla-aho on äänestänyt Brysselissä niin Kokoomusmaisesti ja kannattanut mm. TTIP:tä ja GMO:ta, sekä Halla-aho on myös kova Naton kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää unohtako Jösseä! Vaikka Jösse onkin ottanut etäisyyttä puolueeseen Jussi Halla-ahon vapaamuurarius-kohun jälkeen on hän kuitenkin puolueen miehiä ja palaa reservistä kun puolueelle saadaan oikea puheenjohtaja!
Minkä vapaamuurari kohun?
Reformi studiossa ollu esim juttua tästä, paljo myös puhetta tällä palstalla, monet isänmaallisetkansallimieliset aikovat jättää äänestämättä, kunnes Halla-aho on väistynyt.
Itse Mestari... selvisipä hänen itse itsellensä antaman nimen taustakin. Härskejä on nämä isot roistot niinkuin Aaniokin. Kannattaa katsoa Reformin videoita ja lukea vaikka Oikeaa mediaa, niin pysyy kärryillä kaikista kusetuksista.
No tuo kyllä selittäisi sen miksi Halla-aho on äänestänyt Brysselissä niin Kokoomusmaisesti ja kannattanut mm. TTIP:tä ja GMO:ta, sekä Halla-aho on myös kova Naton kannattaja.
Niinpä ja Halla-aho tuntenut jo juorena viehtymystä okkultismiin ja salatieteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne noissa Reformin videoissa puhu muusta kuin Jessikka Arosta ja itse aiheutetusta huonosta kohtelusta.
Mistä luulet johtuvan että Panu Huuhtasta, yhtä maamme terävimmistä ajattelijoista, ei hyväksytty Perussuomalaisten jäseneksi
Voidaanko palata aihesee? Jussi Halla-ahon petosesta voitte avata vaikka oman ketjun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näiden varaa yhdet kesäfestarit rakentaa. Toivottvasti Halmetta ei tuhkattu, niin saadaan vetovoimaisinki tähti lavalle.
DJ Kike feat Tony and the BC Brothers - Sex Me Up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näiden varaa yhdet kesäfestarit rakentaa. Toivottvasti Halmetta ei tuhkattu, niin saadaan vetovoimaisinki tähti lavalle.
DJ Kike feat Tony and the BC Brothers - Sex Me Up
I can sex Kike up!
Vierailija kirjoitti:
Tauski?
Suomen komein artisti. Meillähän alkaa oleen aika kattava rosteri kulttuurialan vaikuttajia.
Sebu on housuunpaskojien edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Sebu on housuunpaskojien edustaja.
Onko sebastian se jolla on aito afrikkalainen seksiorja?
Jussi on suora viikinkipersu, kuula kalloon homoille.
Hakkarainen on perussuomalaisista kaikkein perus. Dokataan, kuristetaan naisia kännissä.
Juha Mäenpää on persujen torakkkaosaston johtaja, enemmän torakka kuin ihminen.
Tuomas Tähti oksensi eduskunnan käytäville, joten on omalla tavallaan esimerkkinä kaikille persuille.
Eikö Kanaali Koskinen ole perussuomalisia?