Miksi menet bussissa istumaan viereen, vaikka siinä olisi reppu toisella tuolilla?
Miksi? Ja miksi olet istuutumassa jo ennen kuin reppu poistetaan siitä? Pahimmassa tapauksessa istuisit repun päälle!
Kommentit (107)
Ihan sen narsistin kiusaksi jolle repun paikka penkillä on tärkeämpi kun toisen ihmisen mahdollinen istumapaikka.
En minä ainakaan kenenkään reppuja siirtele, jos paikkoja ei ole, niin sitten seisotaan. Mikä pakko tunkea toisten viereen istumaan, tuo on suorastaan lähentelyä.
En mä menekään jos on muita paikkoja vapaana. Jos tuo ihminen ei tajua ottaa silloin laukkuaan pois niin on kyllä täysin mulkku sitten mieleltään.
Vierailija kirjoitti:
Saan seksuaalista mielihyvää istumalla ventovieraiden reppujen päälle. Se tuntuu niin jännältä... siellä!
Tämä on ehdottoman hyvä. Ja varmasti syy minkä takia kassilliset alkaisivat vähän miettimään mihin kassinsa lykkäävät.
Itse ostin, jos kadulla on vallattu hyvä paikka lähellä ovia. Jonnekin peräpenkille vaivaudu viimeiseksi. Olen myös ihmetellyt, miksi sen kassin kanssa pitää varata just ne parhaat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisbussissa ei makseta paikasta, vaan bussissa olemisesta. Jos maksettaisiin paikasta, kaikilla olisi erikseen osoitettu istumapaikka ja uusia matkustajia ei otettaisi, kun paikat ovat täynnä. Silloin "maksa kahdesta paikasta" voisi toimia. Muuten on outo kommentti.
Niin että on ihan ok, että repulla varataan esim. ainoa vapaa istumapaikka? Vai mitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan seksuaalista mielihyvää istumalla ventovieraiden reppujen päälle. Se tuntuu niin jännältä... siellä!
Tämä on ehdottoman hyvä. Ja varmasti syy minkä takia kassilliset alkaisivat vähän miettimään mihin kassinsa lykkäävät.
Itse ostin, jos kadulla on vallattu hyvä paikka lähellä ovia. Jonnekin peräpenkille vaivaudu viimeiseksi. Olen myös ihmetellyt, miksi sen kassin kanssa pitää varata just ne parhaat paikat.
Mistä vi#usta ihmiset tietää mitkä on sun parhaat paikat bussissa.
Miksi kulkea yleisillä jos ei kunnioita matkustajia tuon taivaallista. Olisko silloin hyvä hommata oma auto tai jotain.
Miksi nuoriso änkeää istumaan huono jalkaisten paikoille räpläämään kännykkää vaikka perällä olisi tilaa eikä anna paikkaa vanhoille ihmisille. Eräs mummo sanoi nuorelle kännykän räplääjälle että voitko mennä muualle istumaan tyhjässä bussissa ja se oli ihan oikein. Minä alan toimimaan samoin että häädän ne pois vanhusten paikoilta. Toinen ongelma on ovensuussa seisojat niin etten saa mistään kiinni kun laskeudun alas bussista enkä voi vaan hyppiä keskeltä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallisbussissa ei makseta paikasta, vaan bussissa olemisesta. Jos maksettaisiin paikasta, kaikilla olisi erikseen osoitettu istumapaikka ja uusia matkustajia ei otettaisi, kun paikat ovat täynnä. Silloin "maksa kahdesta paikasta" voisi toimia. Muuten on outo kommentti.
Niin että on ihan ok, että repulla varataan esim. ainoa vapaa istumapaikka? Vai mitä tarkoitit?
Tarkoitin että kaikki jotka sanovat "maksa sitten kahdesta paikasta" ovat väärässä, koska paikoista ei makseta.
Eikä yhdelle ihmiselle varmaan anneta kahta lippua kerralla, vaikka pyytäisikin. Ei se ole paikallisbussissa vaihtoehto. Junassa ja pitkän matkan busseissa ehkä onkin.
Olin ruuhkabussissa painavan matkalaukun kanssa. Sain rumia katseita osakseni, mutta mitä olisi pitänyt tehdä? Keskellä oli kahdet vaunut, sinne ei voinut mennä seisomaan. Jos olisin laittanut matkalaukun käytäväpaikalle, se olisi pudonnut, eikä sille paikalle olisi kuitenkaan voinut tulla kuiin istumaan sivuttain, koska matkalaukku vei jalkatilan.
Tämmöisiä tilanteita tulee joskus, että on pakko ottaa kaksi paikkaa. Ei voinut mitään.
Just oli näistä isoista repuista että ne pitäisi kuljettaa käsissä eikä selässä joku puolen metrin pullea reppu jolla sohitaan kaikkia ihmisiä. Minullakin silmälasit ollut vaarassa näiden takia. Tamperen busseihin pitäisi tulla ohjeistus mutta eivät ne niitä lue kun vaan menevät jätti rinkkansa kanssa.
Minulla oli kerran todella painava reppu, jonka laitoin viereiselle paikalle. Siihen änkesi kuitenkin nainen puoliväkisin, hyvä kun ei repun päälle istunut. Jouduin pitämään sitä painavaa reppua koko matkan sylissä ja oli ahdistavan tiukkaa. Nainen ei tajunnut edes lähteä siitä kun bussi alkoi tyhjentyä, vaan istui vieressäni melkein päätepysäkille asti. Kyllä teki mieli sanoa, että mene muualle istumaan siitä.
Ehkä olisi pitänyt sanoa suoraan, että tässä repussa on neljä limsapulloa, änkeä jonkun toisen viereen. Ehkä ensi kerralla sanonkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoriso änkeää istumaan huono jalkaisten paikoille räpläämään kännykkää vaikka perällä olisi tilaa eikä anna paikkaa vanhoille ihmisille. Eräs mummo sanoi nuorelle kännykän räplääjälle että voitko mennä muualle istumaan tyhjässä bussissa ja se oli ihan oikein. Minä alan toimimaan samoin että häädän ne pois vanhusten paikoilta. Toinen ongelma on ovensuussa seisojat niin etten saa mistään kiinni kun laskeudun alas bussista enkä voi vaan hyppiä keskeltä alas.
Ei huonojalkaisuus katso ikää. Näetkö iän perusteella kuka on liikuntarajoitteinen?
Jos reppu on tyhjä, otan syliin. Jos täysi, laitan sen ikkunapaikalle ja menen itse käytäväpaikalle. Siihen ei ihmiset änkeä väkisin, koska joutuisivat tulemaan syliini istumaan.
Jos joku olisi niin tyly että alkaisi valittaa, voisin sanoa että ota tuo reppu sitten syliisi jos haluat tässä istua.
Suoraan sanottuna ihan kiusallani. Jos vaihtoehtona on nätisti sylissä reppuaan pitävä henkilö sekä repulla toisenkin penkin vallannut henkilö, ennakkoluuloisesti oletan, että ensimmäinen on kohtelias ja huomaavainen, jälkimmäinen taas ei, ja haluan häntä tästä hieman näpäyttää.
Nostan kyllä nopeasti repun pois viereiseltä istuimelta kun huomaan, että paikkaa tarvitseva lähestyy. Mutta jotkut eivät ehdi odottaa puolta sekuntia, vaan hyökkäävät istumaan niin nopeasti, että en varmasti ehtisi ottaa reppua pois heidän ahterinsa alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huonojalkaisuus katso ikää. Näetkö iän perusteella kuka on liikuntarajoitteinen?
Näen eikvätkä ne voi olla nuoria hyväkuntoisia jotka jäävät koulun pysäkillä pois. Eivätkä liikunta rajoitteiset räplää kännykkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ihan kiusallani. Jos vaihtoehtona on nätisti sylissä reppuaan pitävä henkilö sekä repulla toisenkin penkin vallannut henkilö, ennakkoluuloisesti oletan, että ensimmäinen on kohtelias ja huomaavainen, jälkimmäinen taas ei, ja haluan häntä tästä hieman näpäyttää.
Mistä tiedät, että reppu ei ole superpainava? Kaikilla ei ole autoa, jolla kuljettaa ruokaostokset.
Juuri tuollainen "näpäyttäminen" on niin ärsyttävää. Olet varmaan keski-ikäinen nainen, joka luulee että kaikki muut ovat lapsia joille pitää opettaa tapoja.
Maksaako sinun reppusi ap myös matkalipun, vai matkustaako pummilla?