Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpariskunta luulee, että mieheni on neljättä viikonloppua peräkkäin tulossa remonttiavuksi

Vierailija
05.03.2020 |

Menee jo hermot minulla. Mies tekee pitkää päivää, minä teen pitkää päivää ja tuleva viikonloppu olisi ensimmäinen, että olisi yksi kokonainen päivä yhteistä aikaa mutta ei, ystäväpariskunnan rouva on vetänyt kunnon raivarit, kun ilmoitettiin, että mies ei tule. Mieheni on heltymässä ja menossa, hän on ollut heillä milloin mökin remontissa, milloin kesäkeittiön teossa, milloin venevajan teossa ja ties mitä pytinkejä pystyttämässä. Nyt kun yhden kerran kieltäytyisi, niin olemme kamalia ihmisiä ja ajamme heidät ahdinkoon! Miehelläni on puusepän ja talonrakentajan koulutukset, niin tottakai ilmainen käsipari kelpaa. Eipä meitä kuitenkaan kutsuttu kesäkeittiön "tupareihin" viime kesänä. Harmittaa kiukkuiset välit, mutta voiko tässä enää mitään tehdä, jos ei halua olla höynäytettävänä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että mies veloittaa työstä XXX euroa, muuten ei enää tule koskaan auttamaan.

Tuommoisen "ystävä"pariskunnan voisi melkein heittää mäkeen, selvästi käyttävät miestäsi vain hyväkseen eivätkä ole oikeita ystäviä. Varsinkin jos eivät kutsuneet edes tupareihin. Ovat varmaan "hienompaa väkeä", joille duunari kelpaa kaveriksi vain työjuhtana.

Pysykää lujana ja jos välit menee, niin menköön!

Vierailija
2/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies" kasvattakoon munat ja kieötäytyköön itse, eikä laita vaimoa asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo, kukaan, ei kukaan, voi olla noin tyhmä.

Vierailija
4/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Ettei vaan ois taas Porvoossa?

Vierailija
5/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on heltymässä menemään, kysy häneltä onko miehelle tärkeämpää sinun ja teidän vai tuon ystäväpariskunnan onnellisuus.

Vierailija
6/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ei tuommoiseen pidä suostua. Vai etkö nyt kerro kaikkea suhteistanne? Mitä te olette saaneet heiltä? Tai miehesi on saanut? Miksi hän laukkaisi toisten kotona auttamassa, jos ei saa siitä tosiaan mitään korvausta eikä tuntisi olevansa heille velkaa?

Mutta siis joo, jalomielisellä avullakin on kerta kaikkiaan rajansa.

Vierailija
7/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa suuttua ihan rauhassa, miksi siitä ressaatte? Suutu sinä sille avun pyytäjälle ja anna kuulua. Saat suuttua enemmän kuin se.

Vierailija
8/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ämmä saa raivarin niin eikös se viimeistään ole syy pysyä poissa sieltä? Vai kiukuttelemallako he ohjaavat teidän elämäänne?

Vierailija
9/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluihin ei tarvii vastata ja jos törmää kadulla, niin sanoo vain ettei ehdi ja näkemiin.

Vierailija
10/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivaa se ukko on menossa harrastamaan.

Vierailija
11/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se vaan pesää tarjoo ja suuttuu kun ukkos ei tuukkaan,ootko varma?

Vierailija
12/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä asuu naapurissa tuollainen "ystäväpariskunta", käyttivät hyväkseen minkä kerkesivät, tietty korvaamatta kertaakaan. Kun kehtasimme kieltäytyä niin johan h*lvetti repesi ja ollaan nyt niin "itsekkäitä k*sipäitä". Ah mikä autuus meille koitti kun ei tarvitse ollaa heidän kanssa tekemisissä, nyrpeitä naamoja vaan joutuu välillä katsomaan kun ajavat ohi, kyllä naurattaa, ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
13/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puuseppä, ja kyllähän tuollaiseen remonttiapuun on kysyntää. Koska ko. ala on ammattini, pyydän kohtuullisen korvauksen työstäni.

Eikä kukaan minun tuttavapiirissäni ole niin pässi etteikö tajua asiaa.

Vierailija
14/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas Porvoota huutelemassa, vaikka todellakin tuollaisia hyväksikäyttäjiä löytyy ja paljon. Itse olen joutunut ystäväpiiriäni karsimaan rankalla kädellä, eikä kaduta yhtään.

Vierailija
15/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästät miehesi remontoimaan ja hän tehköön jonkun pikku virheen, jota ei heti huomaa, mutta on ajan kuluessa harmillinen.

Vierailija
16/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä. Tämä vastauksena ap:n kysymykseen.

Vierailija
17/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että mies voi tulla, jos kyseisen pariskunnan rouva tulee teille hommiin vastaavaksi ajaksi. Varmasti löytyy ikkunanpesua tai muuta mukavaa hommaa.

Kyllähän tuo törkeältä hyväksikäytöltä kuulostaa.

Vierailija
18/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kummajuttu että ilmatteeksi pitäisi tehdä ja vielä vapaa-ajalla. Omituista että ihmiset pitävät itsestään selvänä monesti sitä että teet ja kaikenhuippu että pitäis jostain hommata halvalla aineet. Tietysti sovittavissa olevia asioita. Varjele jos kieltäydyt ja pyydät palkkaa työstäsi sen mitä saat "oikeissa" töissä sitä suuttumuksen määrää, miksi vapaa-ajalla pitäisi tehdä jotenkin halvemmalla? Ei ne hommat ole aina niin yksinkertaisia että "ei oo niin justiinsa" kyllä on..

Vierailija
19/19 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kummajuttu että ilmatteeksi pitäisi tehdä ja vielä vapaa-ajalla. Omituista että ihmiset pitävät itsestään selvänä monesti sitä että teet ja kaikenhuippu että pitäis jostain hommata halvalla aineet. Tietysti sovittavissa olevia asioita. Varjele jos kieltäydyt ja pyydät palkkaa työstäsi sen mitä saat "oikeissa" töissä sitä suuttumuksen määrää, miksi vapaa-ajalla pitäisi tehdä jotenkin halvemmalla? Ei ne hommat ole aina niin yksinkertaisia että "ei oo niin justiinsa" kyllä on..

Voi myös kieltäytyä. Itse en haluaisi olla sellaisen ystävä joka kieltäytymisestä suuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän