Kuinka nopeasti pystyn laihtua 7kg, mitat 171cm 70kg
Mikä kalorimäärä päivässä kun harrastaa kevyttä/keski raskasta liikuntaa noin 3krt viikossa?
Kommentit (50)
En juuri osaa laskea kaloreita. Paljon esim 3dl smoothiessa jossa 1/3 banaania, 2dl marjoja, hampun- ja chian siemeniä ja cashewpähkinämaitoa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Hommaa norovirus ja se on siinä..
Nesteitä kyllä lähtee noroviruksessa muutamia kiloja mutta ei se kyllä mitään rasvaa polta :D
Ajattelin että 1400kcal päivä olisi hyvä tahti. Ja kilo viikossa? Ap
Et pysty laihtua, mutta pystyt laihtumaan.
Moottorisahalla jalka poikki reiden kohdalta. Paino tippuu parissa sekunnissa.
Osta vaikka prismasta digitaalinen talousvaaka, ei maksa paljon. Itse olen laihtunut noin kilon viikossa 1000 kcal/päivä dietillä.
Vierailija kirjoitti:
En juuri osaa laskea kaloreita. Paljon esim 3dl smoothiessa jossa 1/3 banaania, 2dl marjoja, hampun- ja chian siemeniä ja cashewpähkinämaitoa? Ap
Mitä jos ottaisit selvää ja opettelisit laskemaan. Tuskin kukaan muukaan on saanut tätä tietoa äidinmaidossa. Ihan on pitänyt itse ottaa selvää. Kipin kapin kirjastoon ja muutama kirja sieltä lainaan. Ensi viikolla olet jo paljon viisaampi. Saattaa vaikka painon pudotuskin onnistua! Silmät kiinni sokkona hapuroiden siitä tuskin tulee yhtään mitään. Pitää tietää mitä on tekemässä jos haluaa onnistua. Teki sitten mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että 1400kcal päivä olisi hyvä tahti. Ja kilo viikossa? Ap
Kilo kuukaudessa olisi paljon järkevämpi ja pysyvämpi tahti varsinkin kevyelle ihmiselle, muuten saattaa tulla kilot takaisin aivan samoin kuin niissä tv:n laihdutusohjelmissa yleensä kävi puolen vuoden jälkeen.
Siis rasvanpoltto vai painonpudotus? Monihan kuvittelee että sama asia...
Miksi pitäisi laihtua? Olet normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ottaisit selvää ja opettelisit laskemaan. Tuskin kukaan muukaan on saanut tätä tietoa äidinmaidossa. Ihan on pitänyt itse ottaa selvää. Kipin kapin kirjastoon ja muutama kirja sieltä lainaan. Ensi viikolla olet jo paljon viisaampi. Saattaa vaikka painon pudotuskin onnistua! Silmät kiinni sokkona hapuroiden siitä tuskin tulee yhtään mitään. Pitää tietää mitä on tekemässä jos haluaa onnistua. Teki sitten mitä tahansa.
Netti on keksitty
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on normaali rasvaprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, rasvaprosentti on liian korkea. Kehon koostumus mittaus näyttää tiputettavana olevan 7kg
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, rasvaprosentti on liian korkea. Kehon koostumus mittaus näyttää tiputettavana olevan 7kg
Ap
No tehokkain on punttitreeni ja sopiva proteiinipitoinen dieetti. Rasva ei siis pala treenatessa vaan levon aikana kun energiaa ei niin pureta lihaksista vaan rasvasta.
Vierailija kirjoitti:
Sun on nyt vahan pakko opetella, ellet oleta etta taalla joku paivystaa 24/7 sun jokaisen suupalan kalorimaaria :) Toinen mika pitaa olla, on keittiovaaka, etta pystyt punnitsemaan ruuat.
Kay nyt oikeasti siella kalorilaskuri.fi:ssa, siella pystyy laskemaan oikeastaan minka ruuan kalorit vaan.
Ja toi sun esimerkki: kalorimaara riippuu tietty siita, miten paljon niita siemenia ja sita cashewpahkinamaitoa on...
Kilon viikkovauhdilla olen itse pudottanut 10 kg 10 viikossa, ja just nimenomaan 900-1100 kcal/paiva + 3 kertaa viikossa kuntosali.
Kylla se paino pysyy senkin jalkeen kurissa (toisin kuin taalla vaitetaan), kun ei lisaa kalorimaaraa yli paivittaisen peruskulutuksen. Tama (peruskulutus) toki vaihtelee aktiivisuuden, sukupuolen ja ian mukaan, mulla se on 44-vuotiaana, ei-liikkuvana, toimistotyota tekevana naisena 1483 kcal.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on nyt vahan pakko opetella, ellet oleta etta taalla joku paivystaa 24/7 sun jokaisen suupalan kalorimaaria :) Toinen mika pitaa olla, on keittiovaaka, etta pystyt punnitsemaan ruuat.
Kay nyt oikeasti siella kalorilaskuri.fi:ssa, siella pystyy laskemaan oikeastaan minka ruuan kalorit vaan.
Ja toi sun esimerkki: kalorimaara riippuu tietty siita, miten paljon niita siemenia ja sita cashewpahkinamaitoa on...
Kilon viikkovauhdilla olen itse pudottanut 10 kg 10 viikossa, ja just nimenomaan 900-1100 kcal/paiva + 3 kertaa viikossa kuntosali.
Kylla se paino pysyy senkin jalkeen kurissa (toisin kuin taalla vaitetaan), kun ei lisaa kalorimaaraa yli paivittaisen peruskulutuksen. Tama (peruskulutus) toki vaihtelee aktiivisuuden, sukupuolen ja ian mukaan, mulla se on 44-vuotiaana, ei-liikkuvana, toimistotyota tekevana naisena 1483 kcal.
Kiitos vinkistä. Googlailin ja laskin plus arvasin siemenien kalorit niin että mainitsemassani smoothiessa olisi noin 160ckal. Ap
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Googlailin ja laskin plus arvasin siemenien kalorit niin että mainitsemassani smoothiessa olisi noin 160ckal. Ap
Chiasiemenissa on "paljon" kaloreita, teelusikallisessa jo 25 eli ruokalusikallisessa 75. Eli jos sulla oli 2 rkl chiansiemenia niin siita tuli jo 150...
Miten herkästi säästöliekki jysähtää päälle? Olen mies ja koittanut keventää syömisiä, mutta olen nyt miettinyt että onko syömiset olleet liiankin keveitä kun paino ei meinaa tippua. Tai tippuu hitaasti, mutta jos syö yhtenäkin päivänä reilummin niin heti pamahtaa paino kilolla, kahdella takasin ja hiljas vajuminen voi taas alkaa.
Kilo viikossa pitaisi lahtea 900-1100 kcal/paiva.