Kuinka nopeasti pystyn laihtua 7kg, mitat 171cm 70kg
Mikä kalorimäärä päivässä kun harrastaa kevyttä/keski raskasta liikuntaa noin 3krt viikossa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa on normaalipainon sisällä laihdutus kyllä. Itse vuoden alussa painoin 73 kg (pituus 177). Nyt tässä alkuvuoden aikana tiukasti kaloreita laskemalla ja 4-5 kertaa viikossa treenamalla onnistunut painon saamaan 71 kiloon. Vauhti ei siis todellakaan ole ollut huima ja joo muutama repsahduspäivä on mahtunut joukkoon, mutta ei montaa kuitenkaan. Oma lopullinen tavoite on n. 66 kg. Tsemppiä myös sinulle Ap! Niinkuin monet neuvoivat niin on tärkeää että itse ottaa asioista selvää ja syynää elämäntapojaan jotta tunnistaa että mitä sitä pitäisi ja voi muuttaa :)
Kiitos ihanasta viestistä! Olen ajatellut että 3kg lähtee helposti mutta sitten on vaikeaa saada kiloja alas. Neljä vuotta sitten olin vielä 8-10kg kevyempi. Helposti painoa saa lisää mutta vaikeaa tiputtaa. Tsemppiä sullekin, oot jo päässyt hienosti alkuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa on normaalipainon sisällä laihdutus kyllä. Itse vuoden alussa painoin 73 kg (pituus 177). Nyt tässä alkuvuoden aikana tiukasti kaloreita laskemalla ja 4-5 kertaa viikossa treenamalla onnistunut painon saamaan 71 kiloon. Vauhti ei siis todellakaan ole ollut huima ja joo muutama repsahduspäivä on mahtunut joukkoon, mutta ei montaa kuitenkaan. Oma lopullinen tavoite on n. 66 kg. Tsemppiä myös sinulle Ap! Niinkuin monet neuvoivat niin on tärkeää että itse ottaa asioista selvää ja syynää elämäntapojaan jotta tunnistaa että mitä sitä pitäisi ja voi muuttaa :)
Kiitos ihanasta viestistä! Olen ajatellut että 3kg lähtee helposti mutta sitten on vaikeaa saada kiloja alas. Neljä vuotta sitten olin vielä 8-10kg kevyempi. Helposti painoa saa lisää mutta vaikeaa tiputtaa. Tsemppiä sullekin, oot jo päässyt hienosti alkuun. Ap
Neljä vuotta keräät kiloja ja sitten kummastelet miten niitä ei parissa kuukaudessa saa karistettua pois. Ei se nyt vaan mene silleen, että monen vuoden läskinkasvatuksen tuloksesta ihan noin vaan hankkiudutaan eroon. Monta vuotta sitä on kerätty joten paras varautua monen vuoden laihdutukseen myös.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa norovirus ja se on siinä..
painoa sillä saa pois mutta se ei sisällä läskiä. Jos läskiäkin pitäisi saada pois, niin 6kk-2vuotta voisi olla hyvä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä helposti ne saa samassa ajassa pois
Jos kotivarasi coronaan on niukka ja et tahdo käydä kaupassa hakemassa tartuntaa, laihdut ihan itsestään. Suosittelen pyöräilyä ja liikkumista ulkona pitäen etäisyyttä muihin ihmisiin sekä kotona sykettä nostattavaa jumppaa.
Miksi hankit läskiä, jos et pidä siitä? Piditkö ennen? Mikä sai mielesi muuttumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi laihtua? Olet normaalipainoinen.
Tuskin on normaali rasvaprosentti.
Aivan, rasvaprosentti on liian korkea. Kehon koostumus mittaus näyttää tiputettavana olevan 7kg
Ap
Jos et kiinnitä huomiota ruokavalioon ja liikkumiseen, tilanne voi olla pahempi painonpudottamisen jälkeen. Minulla oli/on sama tilanne kuin sinulla eli olen normaalipainoinen, mutta rasvaprosentti oli jotain 28%. Laihduttamisen sijasta olen keskittynyt lisäämään rankempaa liikuntaa ja olen parantanut syömistottumuksiani. Syön vähemmän herkkuja ja enemmän kunnollista ruokaa. En ole käynyt vielä kehonkoostumusmittauksessa, mutta silmämääräisesti arvioiden näytän vähän paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun
Olen 170/66kg
Oon yrittänyt päästä edes 62 kg:seen nyt vuoden ajan
Väsyn laihduttamiseen viikossa..syön pari päivää normaalisti ja hups laihtunut 300 grammaa on takas
Kerroppa miten kävi?
Normipainon sisällä laihdutettu paino ei pysy pois
Ei ihminen voi elää kituuttaen ,jotta olisi 5 kg laihempi.
Itse olen yli 50v.
Miksi minun pitäisi se tietää? Veikkaan, että siihen voi mennä kauankin aikaa, mutta mitäpäs se haittaa.