Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nauretaan jos on Visa Electron-kortti?

Vierailija
05.03.2020 |

Olen siis aikuinen ja yli 30v ja mulla on toi kortti ja moni on ihmetellyt miks käytän tota korttia? Miksi? Ihan hyvin olen pärjännyt?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua just käy sääliksi näitä kapitalismi ja ääriliberalistien aivopesemiä. Lainoja, vakuutuksia ja sitten ollaan veloissa ja liemessä :D

Minä olen yhteiskunnan painajainen kun tienaan, elän yksinkertaiset enkä koskaan ikinä osta mitään muuta kuin ruoka ja pesuaineet.

Minä haluan nukkua yöni hyvin.

Vierailija
62/65 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arkikäytössä Visa Electron. Luottokorttia käytän oikeastaan vain silloin kun ostan viinaa ja matkamässyä lentokoneessa.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään tuollaiseen ihmettelyyn törmännyt. Ketä muka jaksaa kiinnostaa toisten maksuvälineet?

Vierailija
64/65 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole minäkään tuollaiseen ihmettelyyn törmännyt. Ketä muka jaksaa kiinnostaa toisten maksuvälineet?

Kato kun kaikkea kyylätään jotta voidaan lyödä alas. Suomalaisten elämäntavoite on kiusata kaikkea.

Vierailija
65/65 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan halunnut luottokorttia. Pyrin elämään niin, että ensin säästetään, sitten tuhlataan. No okei asuntolaina on, mutta se lyhenee omaa tahtiaan ja siihen ei luottokorttia tarvita.

Minulle pankki puoliväkisin tyrkytti luottokortin.

Kummaa.

En tykkää käyttää luottopuolta, mukavampi maksaa sillä katteella, joka tilillä on, minulla kun ei ole normaaleja palkkapäiviä, vaan saan rahaa muutaman kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän