Mies ei osaa päättää seurustelusta
Olen tapaillut yhtä miestä viime vuoden syyskuusta. Tapaillaan joka viikko ja kirjoitellaan päivittäin. Seksiäkin meillä on joka kerta. Mies oli eronnut entisestä vaimostaan kesällä ja harkinta-aika loppui vasta helmikuussa eli ero tulee virallisesti voimaan vasta nyt. Mies on 35 v ja minä 29 v.
Ongelma on että mies ei osaa sanoa mitään suhteemme tulevaisuudesta ja että haluaako olla kanssani vakavissaan. Tammikuussa kun olin toisella paikkakunnalla harjoittelussa mies laittoi viestejä mm. Että on varma minun suhteen ja että haluaa lapsia. Lasta onkin yritetty nyt siitä lähtien. Kun tulin takaisin kotipaikkakunnalle mies ei ollut taaskaan silti varma suhteen jatkosta.
Mies vaikuttaa hieman epäkypsältä ja itsekkäältä, mm. Jos hänellä on joku oma harrastus menossa hän ei pysty puhumaan tai keskeyttämän sitä. Lisäksi vaikka meillä ei ole virallista suhdetta miehen mukaan, hän haluaa kanssani paljon seksiä ja ehdottelee kaikenlaista, mm. Että ajan alapään karvani koska hän tykkää siitä ja että laitan hönen luonaan päälle korkkarit ja seksikkäät alushousut. Mies pitää todella paljon seksistä, toki minäkin.
Opiskelen itse vielä ja haen nyt töitä, minua ärsytti myös että mies lannistaa minua työnhaussa, mm. Sanoo että toki toivoo että saan työtä mutta ei pidä ikinä olla varma. Opiskelen alaa jolla on paljon töitä. Kävin tänäänkin haastattelussa ja tuntui että se meni hyvin, kerroin siitä miehelle mutta hän sanoi että toki toivoo että saan paikan, mutta ikinä ei voi olla varma.
Mies on myös jossain määrin laiska, ei esimerkiksi halua lenkkeillä jos on vähänkin huono sää. Itse rakastan liikuntaa. Mies harrastaa tietokonepelejä ja syö usein epäterveellisesti pelatessaan. Minun kanssani hänen mukaansa on ongelma, että en ole sytyttänyt hänessä vielä kunnon kipinää, vaikka olen hönen mukaansa kaikin puolin nätti, ihana ja mukava nainen, jolla on samat tavoitteet elämässä kuin hänellä (perhe) ja jonka kanssa myös seksi on loistavaa. Tämä kipinän puute tekee miehen mukaan että hän ei ole vielä varma seurustelusta.
Kommentit (82)
Pystyn kyllä huolehtimaan lapsesta yksinkin jos tulisin raskaaksi. Miehen entinen suhde kesti 8 vuotta. Mies sanoi että oli suhteen aikana ihastunut johonkin työkaveriin,mutta ei saanut tätä koska työkaveri oli "bilehile". Kesän eron jälkeen kun harkinta - aika alkoi mies muutti heti sen alettua erilleen vaimosta asumaan. Ero oli tullut vaimolle yllätyksenä.
Ap
Karvojen poisto maksaa n. 70 e. Jos ajaisin ne itse se ei kuulemma kelpaa. Ei tule kunnolla sileä.
Ap
"Minun kanssani hänen mukaansa on ongelma, että en ole sytyttänyt hänessä vielä kunnon kipinää, vaikka olen hönen mukaansa kaikin puolin nätti, ihana ja mukava nainen, jolla on samat tavoitteet elämässä kuin hänellä (perhe) ja jonka kanssa myös seksi on loistavaa. Tämä kipinän puute tekee miehen mukaan että hän ei ole vielä varma seurustelusta."
Minulle tuo olisi kyllä jo riittänyt kertomaan, mikä on tilanne. Casual seksiä siihen saakka, että mies kohtaa sellaisen naisen, joka saa kipinöimään.
Miehen entinen vaimo on myös edelleen vihainen miehelle eron takia. Mies joutuu silti viestittämään entisen vaimon kanssa edelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kerro nyt edes yksi asia minkä takia roikut tuossa suhteessa?
Itse olisin lempannut tuon miehen hyvin nopeasti...
Oisko lihva?
Tällaisia miehiä on niin pitkään kun on tällasia naisia, jotka käytöksen hyväksyvät.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä huolehtimaan lapsesta yksinkin jos tulisin raskaaksi. Miehen entinen suhde kesti 8 vuotta. Mies sanoi että oli suhteen aikana ihastunut johonkin työkaveriin,mutta ei saanut tätä koska työkaveri oli "bilehile". Kesän eron jälkeen kun harkinta - aika alkoi mies muutti heti sen alettua erilleen vaimosta asumaan. Ero oli tullut vaimolle yllätyksenä.
Ap
Sano nyt minkä takia et voi mennä klinikalle tai vaihtoehtoisesti mukimiehen luo? Kuulostat mun korviini läheisriippuvaiselta tapaukselta. Sinuna harkitsisin vielä sitä lasta, jotta saat ensiksi oman pääsi kuntoon.
Olette selkeästi luodut toisille.
Mies vetää sinua kuin pässiä narussa ja sinä kitiset, ja tottelet. Lisäksi olet valmis tuollaisen kanssa tekemään lasta. Oletko milloin tarkistanut yläkertasi valot?
Älä missään nimessä tuohon "suhteeseen" tee lasta!
Tää keskustelu alkaa jo suorastaan oksettaa. Ap todennäköisesti on valmis odottamaan varalla prinssinsä kipinän syttymistä, ja sitä odotellessa käy jossain salongissa poistattamassa karvat.
Tai vaihtoehtoisesti hihittelee parhaillaankin näyttönsä ääressä. Kallistun jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen. Ei kukaan voi olla noin ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinytkin että ei sitä perhettä voi ikuisesti perustaa, etenkin jos mies on jo 35 ja eronnut eikä lapsia. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo lapsia.
Miehen entinen vaimo oli ollut kerran raskaana mutta oli tullut keskenmeno. Mies sanoi ettei ollut tajunnut koko juttua kunnolla.
Ap
No mitenkä en yllättynyt...
Mulle ei ihan selvinnyt että haluatko sinä yksinkertaisesti lapsen, vai haluatko lapsen tämän miehen kanssa. Jos b, jostain erittäin omituisesta syystä, niin annan nyt ajan kulua edes sen vuoden tai kaksi, että silmäsi ehtivät aueta edes hiukan. Oikeasti, teidänhän pitäisi elää nyt oikein rakkaudentäyteistä parisuhteen kulta-aikaa, kun "jo" syyskuusta olette seurustelleet, olemassa olevaan kuvioon ei nyt istu matematiikka mies ei osaa päättää seurustelusta + olemme tammikuusta yrittäneet lasta.
Jos tärppi käy, niin sieltä on tulossa ihan oikea ihminen, ymmärrätkö. Ei mikään raskausvatsa kesämekossa, jolla tasolle teidän keskustelunne nyt tuntuu olevan.
Ei hyvä luaja......
Onko ap ja miehensä tavanneet jossain lievästi kehitysvammaisten tukiryhmässä, koska siltä nyt vähän haiskahtaa ettei kumpikaan nyt ihan täydellä pakalla pelaa..? Sopivat varmaan toki yhteen, mutta lapsia ei kyllä tuohon kannata enää sotkea.
Mies on tosiaan epämääräinen. Onko silti lannistamista,jos sanoo, että ei olevarma, että saa työpaikan onnistuneen työhaastattelun jälkeen?
Tämä mies haluaa jonkun muun kuin ap:n, mutta ap käy paremman puutteessa. Älä jää tähän suhteeseen.
Kyllähän mies esim. On sanonut että tykkää punahiuksisista naisista, minulla taas on vaaleat hiukset. Myös hyvin vaalea iho on mistä mies tykkää. Muuten olen hänen mielestään kaunis ja muodokas. Lisäksi olen vain 2 cm lyhyempi kuin mies, mies sanoi että olen aika pitkä hänen makuun, hänestä olisi kivointa ja sopivin jos nainen on häntä n. 10 cm lyhyempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mies esim. On sanonut että tykkää punahiuksisista naisista, minulla taas on vaaleat hiukset. Myös hyvin vaalea iho on mistä mies tykkää. Muuten olen hänen mielestään kaunis ja muodokas. Lisäksi olen vain 2 cm lyhyempi kuin mies, mies sanoi että olen aika pitkä hänen makuun, hänestä olisi kivointa ja sopivin jos nainen on häntä n. 10 cm lyhyempi.
Ap
Siis herrajestas. Näin voi ajatella mielessään mutta eihän tällaisia asioita mennä partnerille laukomaan päin naamaa. Todella epäkunnioittavaa. Arvioi sinua kuin jotain näyttelylehmää. Mikähän luojan lahja naissukukunnalle tämä mies luulee olevansa. Todellakin näyttäisin ovea jos joku rupeaisi sentilleen olemustani arvioimaan tuohon sävyyn.
Sitä minäkin ihmettelen että vaikka mies ei ole itsekään niin komea, on niin nirso.
Ja eihän kukaan voi mitään pituudelle en, sitä paitsi jos miehellä on hyvä itsetunto ei häntä minusta haittaa jos nainen on saman pituinen.
Ap
Paljonko se mies joutuu sinulle maksamaan aina kun ajat karvasi?