Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa päättää seurustelusta

Vierailija
04.03.2020 |

Olen tapaillut yhtä miestä viime vuoden syyskuusta. Tapaillaan joka viikko ja kirjoitellaan päivittäin. Seksiäkin meillä on joka kerta. Mies oli eronnut entisestä vaimostaan kesällä ja harkinta-aika loppui vasta helmikuussa eli ero tulee virallisesti voimaan vasta nyt. Mies on 35 v ja minä 29 v.

Ongelma on että mies ei osaa sanoa mitään suhteemme tulevaisuudesta ja että haluaako olla kanssani vakavissaan. Tammikuussa kun olin toisella paikkakunnalla harjoittelussa mies laittoi viestejä mm. Että on varma minun suhteen ja että haluaa lapsia. Lasta onkin yritetty nyt siitä lähtien. Kun tulin takaisin kotipaikkakunnalle mies ei ollut taaskaan silti varma suhteen jatkosta.

Mies vaikuttaa hieman epäkypsältä ja itsekkäältä, mm. Jos hänellä on joku oma harrastus menossa hän ei pysty puhumaan tai keskeyttämän sitä. Lisäksi vaikka meillä ei ole virallista suhdetta miehen mukaan, hän haluaa kanssani paljon seksiä ja ehdottelee kaikenlaista, mm. Että ajan alapään karvani koska hän tykkää siitä ja että laitan hönen luonaan päälle korkkarit ja seksikkäät alushousut. Mies pitää todella paljon seksistä, toki minäkin.

Opiskelen itse vielä ja haen nyt töitä, minua ärsytti myös että mies lannistaa minua työnhaussa, mm. Sanoo että toki toivoo että saan työtä mutta ei pidä ikinä olla varma. Opiskelen alaa jolla on paljon töitä. Kävin tänäänkin haastattelussa ja tuntui että se meni hyvin, kerroin siitä miehelle mutta hän sanoi että toki toivoo että saan paikan, mutta ikinä ei voi olla varma.

Mies on myös jossain määrin laiska, ei esimerkiksi halua lenkkeillä jos on vähänkin huono sää. Itse rakastan liikuntaa. Mies harrastaa tietokonepelejä ja syö usein epäterveellisesti pelatessaan. Minun kanssani hänen mukaansa on ongelma, että en ole sytyttänyt hänessä vielä kunnon kipinää, vaikka olen hönen mukaansa kaikin puolin nätti, ihana ja mukava nainen, jolla on samat tavoitteet elämässä kuin hänellä (perhe) ja jonka kanssa myös seksi on loistavaa. Tämä kipinän puute tekee miehen mukaan että hän ei ole vielä varma seurustelusta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä provo tai ap on vähintään erikoinen, mutta asetelma on ikävän tuttu. Itsehän tuhlasin tällaiseen tuuliviiriin jännikseen viimeiset hedelmälliset vuoteni. Lopulta tulin raskaaksi, mutta meni kesken. Ja ehkä hyvä niin. Jos ihminen on tarpeeksi rakastunut, niin kyllä sitä sietää ihan uskomattoman paljon paskaa toiselta kun ei vaan pääse irti tunnekoukusta. Mutta lopulta kyllästyy myös tunteen tasolla. Kun mies vielä vuosien jälkeen ei taas tiedäkään mitä haluaa, niin siinä vaiheessa nainen saa tarpeekseen. Kyllä se raja tulee vastaan joskus. Sitten itketään. Sitä saa mitä tilaa, molemmin puolin.

Vierailija
82/82 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän tosiaan lasta tämän miehen kanssa. Haluan lapsia todella paljon enkä halua jäädä lapsettomaksi. Tuntuu että ei niitä järkeviä miehiä suoraan sanottuna ole kauhean paljon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän