Mies ei osaa päättää seurustelusta
Olen tapaillut yhtä miestä viime vuoden syyskuusta. Tapaillaan joka viikko ja kirjoitellaan päivittäin. Seksiäkin meillä on joka kerta. Mies oli eronnut entisestä vaimostaan kesällä ja harkinta-aika loppui vasta helmikuussa eli ero tulee virallisesti voimaan vasta nyt. Mies on 35 v ja minä 29 v.
Ongelma on että mies ei osaa sanoa mitään suhteemme tulevaisuudesta ja että haluaako olla kanssani vakavissaan. Tammikuussa kun olin toisella paikkakunnalla harjoittelussa mies laittoi viestejä mm. Että on varma minun suhteen ja että haluaa lapsia. Lasta onkin yritetty nyt siitä lähtien. Kun tulin takaisin kotipaikkakunnalle mies ei ollut taaskaan silti varma suhteen jatkosta.
Mies vaikuttaa hieman epäkypsältä ja itsekkäältä, mm. Jos hänellä on joku oma harrastus menossa hän ei pysty puhumaan tai keskeyttämän sitä. Lisäksi vaikka meillä ei ole virallista suhdetta miehen mukaan, hän haluaa kanssani paljon seksiä ja ehdottelee kaikenlaista, mm. Että ajan alapään karvani koska hän tykkää siitä ja että laitan hönen luonaan päälle korkkarit ja seksikkäät alushousut. Mies pitää todella paljon seksistä, toki minäkin.
Opiskelen itse vielä ja haen nyt töitä, minua ärsytti myös että mies lannistaa minua työnhaussa, mm. Sanoo että toki toivoo että saan työtä mutta ei pidä ikinä olla varma. Opiskelen alaa jolla on paljon töitä. Kävin tänäänkin haastattelussa ja tuntui että se meni hyvin, kerroin siitä miehelle mutta hän sanoi että toki toivoo että saan paikan, mutta ikinä ei voi olla varma.
Mies on myös jossain määrin laiska, ei esimerkiksi halua lenkkeillä jos on vähänkin huono sää. Itse rakastan liikuntaa. Mies harrastaa tietokonepelejä ja syö usein epäterveellisesti pelatessaan. Minun kanssani hänen mukaansa on ongelma, että en ole sytyttänyt hänessä vielä kunnon kipinää, vaikka olen hönen mukaansa kaikin puolin nätti, ihana ja mukava nainen, jolla on samat tavoitteet elämässä kuin hänellä (perhe) ja jonka kanssa myös seksi on loistavaa. Tämä kipinän puute tekee miehen mukaan että hän ei ole vielä varma seurustelusta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mies kysyi taas viime viikolla milloin ajan karvat. Hän tykkää suuseksistä ilman karvoja. Sanoin että voin ajaa vielä kerran jos hän maksaa kun se on hänen ehdotus. Sanoi että voi maksaa vielä kerran mutta seuraavalla kerralla ei enää maksa.
Haluan itse lasta todella paljon, ja on jotenkin mennyt osittain usko nykyajan miehiin, joten minulle kävisi myös kasvattaa lapsi yksin. Nykyajan miehet ovat päättämättömiä.
Ap
Se, että sun naimisissa oleva vätysmies on päättämätön ei tarkoita sitä, että nykyajan miehet ovat.
Osasihan hän tehdä päätöksiä ja olla tiukkana esim ulkonäkösi kontrolloinnin suhteen, eli ihmeellisesti päättäväisyys häviää kun pitää puhua vakavista aiheista. Toivottavasti et tule raskaaksi, löydät omanarvon tunteesi ja kasvat aikuiseksi.
Miksi odotat miehen päätöstä?
Haluatko itse jatkaa suhdetta?
Olet täysin keskittynyt siihen, mitä sinä tahdot ja haluat. Mies on ihan pihalla, tuoreen eron vuoksi, ja oletat miehen kykenevän tekemään suuria päätöksiä elämänsä seuraavissa ihmissuhteissa. Ei, ei ja vielä kerran ei, ihmisen psyyke ei vaan toimi niin. On elämäntilanteita, joissa on pakko jaksaa odottaa.
Koska et jaksa odottaa ja osaat luetella, mitä kaikkea suhteessanne on pielessä, se tulee olemaan entistä enemmän pielessä ensi vuonna. Et tule koskaan onnelliseksi, eikä mies, usko pois, muutu sellaiseksi kuin sinä haluat. Voit yrittää, mutta hukkaat vain aikaasi häneen.
Mitäs, jos teet nyt itsenäisen ja aikuisen naisen päätöksiä, mitä tahdot elämältäsi? Parisuhde on ihan kiva juttu, mutta ollakseen kiva suhdenen suosittele teidän lyhyeen suhteeseen pumppaamaan kaikkea mahdollista alkaen vauvasta työpaikan saantiin.
Voit tietysti hellittää vaateistasi ja päättää, että elätte tätä hetkeä niin kuin hyvältä tuntuu. Nautitte hetkistä, jolloin teillä on mukavaa. Kokekaa elämää ja menkää ulos näkemään maailmaa, jolloin mies niin kuin sinäkin saatte kiinni siitä mitä haluatte. Tutustukaa toisiinne ja purkakaa ikävät asiat ensin pois, olkaa rehellisiä ja avoimia, niin homma voi silloin onnistua.
Sä olet todellakin vakipano, ajanvietettä odotellessa sitä, että joku parempi ilmaantuu.
Sulla ei ole vielä kiire saada lapsia. Hanki ensin työpaikka ja ala etsiä miestä, jonka kanssa kaikki tuntuu oikealta, myös se lastensaaminen. Jos kolmevitosena ei ole vielä löytynyt, ala harkita lapsensaamista itsenäisesti.
Olisko tässä klassinen esimerkki siitä kun nainen valitsee miehen, jolla on sen verran kysyntää että saa ap:ta kauniimmankin naisen? Miksei naiset ikinä opi? Suosittujen chadien panemisella on hintansa.
M/39
>>Nykyajan miehet ovat päättämättömiä.<<
Ja puhut nyt yhden miehen kokemuksella? Eivät he ole päättämättömiä. Olet nyt vain sattunut törmäämään laiskanpulskeaan mieheen, joka ei pysty/halua päättää, sitoutuako sinuun vai ei. Tuo, että hän ei osaa päättää seurustelusta, on jo yksinään sellainen turn off, että sen pitäisi kilkuttaa varoituskelloa sinun päässäsi. Hän ei halua sinua tarpeeksi, vaikka on kuinka seksiä. Se ei ole sama asia. Onpahan vaan mukava saada säännöllisesti, kun itsestä siltä tuntuu. Sen varmistamiseksi on hyvä mollata ja painaa sinua pinnan alle, että et vaan alkaisi kuvitella liikoja itsestäsi ja muuttaisi opiskelujen tai työn perässä muualle.
Voi hyvä ap, tee nyt ainoa oikea päätös ja toteuta ne työtä tai opiskeluja koskevat haaveesi ja mene niiden mukaan. Lakkaa roikkumasta mukavuudenhaluisessa kiviriipassa, johon et voi tulevaisuudessa luottaa yhtään. Jos nyt lähdet hänen kelkkaansa ja saat lapsen hänen kanssaan, tulet loppujen lopuksi olemaan taas yksi katkeroitunut yh, joka tuhlasi tulevaisuutensa.
Nyt jotain itsekunnioitusta!
Mies ei ole erityisen komea. Hänellä on vähän alkavaa mahaa ja iso nenä. Mutta luulee ilmeisesti itsestään paljon kun on niin nirso.
Ja ei, kun mies lannisti minua työnsaantiin liittyen sanoin hänelle kovaa takaisin että minä kyllä näytän että pärjään. Tästä mies meni täysin hiljaiseksi ja sanoi että minä sanon joskus liian suoraan. Hän on siis hyvin herkkä mies.
Mies pelaa tietokoneella, ja tykkää seksistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole erityisen komea. Hänellä on vähän alkavaa mahaa ja iso nenä. Mutta luulee ilmeisesti itsestään paljon kun on niin nirso.
Ja ei, kun mies lannisti minua työnsaantiin liittyen sanoin hänelle kovaa takaisin että minä kyllä näytän että pärjään. Tästä mies meni täysin hiljaiseksi ja sanoi että minä sanon joskus liian suoraan. Hän on siis hyvin herkkä mies.
Mies pelaa tietokoneella, ja tykkää seksistä.
Ap
Nyt provo haisee ja pitkälle! Hyvä alku mutta mies meni liian kontrolloivaksi ollakseen päättämätöntä sorttia ja sinä liian tyhmäksi kun et tätä muka huomaa. Lol
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mies kysyi taas viime viikolla milloin ajan karvat. Hän tykkää suuseksistä ilman karvoja. Sanoin että voin ajaa vielä kerran jos hän maksaa kun se on hänen ehdotus. Sanoi että voi maksaa vielä kerran mutta seuraavalla kerralla ei enää maksa.
Haluan itse lasta todella paljon, ja on jotenkin mennyt osittain usko nykyajan miehiin, joten minulle kävisi myös kasvattaa lapsi yksin. Nykyajan miehet ovat päättämättömiä.
Ap
En nyt tiedä oletko tosissasi vai et koska kuulostaa jo naurettavalta mutta vastaan nyt varmuuden vuoksi.
Sori vaan mutta jokainen opettaa itse muille ihmisille miten häntä kohdellaan, jos jäät tuollaiseen niin vika ei ole kenenkään muun kuin oman itsesi. Turha syyttää ”nykyajan miehiä”. Kyllä niitä hyviäkin miehiä on. Jos haluat parisuhdetta niin sitten et suostu mihinkään muuhun kuin siihen.
Ei hyvänen aika lasta tuohon epäkypsään kuvioon!
Ihmeen kauan ihmiset jaksavat ruokkia ilmiselvää trollia ja kokolailla paskaa provoa.
Kaksi sanaa, laastari ja varapatja.
Tämä ei ole trolli. Mies on 35 v eli luulisi olevan kypsä mutta ei näköjään ole.
Tammikuussa kun olin muualla harjoittelussa, mies innostui paljon ja viestitteli minulle, sanoi että haluaa pumpata minut täyteen spermaa. Ja lisäksi että olisi ihanaa että tulisin raskaaksi mutta toisaalta haluaisi nähdä minut sitä ennen kesällä naisellisessa kesämekossa, kun se olisi kuulemma ehkä vielä seksikkäämpää ilman raskausvatsaa kuin raskausvatsan kanssa. Ja että hän tykkää että nainen uskaltaa näyttää naisellisuutensa.
Ap
Taidatte olla molemmat melko yksinkertaisia ihmisiä. Lapsenhankintaa tuossa vaiheessa, tietokonepelejä...en viitsi edes kaikkea kirjoittaa, mitä mietin. Ei hyvää päivää...
Ei kai kukaan oikeasti ole näin typerä?
Jos mies oikeasti halua perhettä niin nyt olisi sen aika. Maha pystyyn vaan.
Toisaalta voit testata miehen kasvattamalla kunnon puskan ja jos seksi ei enää sen jälkeen kiinnosta, niin ei sitä varmaan kiinnosta "leikkiä isääkään."
Juu, ehdottomasti paksuksi tälle helmelle! Oikeasti kyllä toivon, ettei teistä kumpikaan ikinä lisäänny. Maailma on täynnä idiootteja, joista te kaksi aivan erinomaiset esimerkit.
Olen miettinytkin että ei sitä perhettä voi ikuisesti perustaa, etenkin jos mies on jo 35 ja eronnut eikä lapsia. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo lapsia.
Miehen entinen vaimo oli ollut kerran raskaana mutta oli tullut keskenmeno. Mies sanoi ettei ollut tajunnut koko juttua kunnolla.
Ap
Siis mitä tämä on!? Ei vaan käsitä. Mukuloita pitäis puskea, vaikka ero ei ole tullut vielä edes voimaan 😂 No, ehkä toivottavasti tämä on vaan huono provo...