Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa päättää seurustelusta

Vierailija
04.03.2020 |

Olen tapaillut yhtä miestä viime vuoden syyskuusta. Tapaillaan joka viikko ja kirjoitellaan päivittäin. Seksiäkin meillä on joka kerta. Mies oli eronnut entisestä vaimostaan kesällä ja harkinta-aika loppui vasta helmikuussa eli ero tulee virallisesti voimaan vasta nyt. Mies on 35 v ja minä 29 v.

Ongelma on että mies ei osaa sanoa mitään suhteemme tulevaisuudesta ja että haluaako olla kanssani vakavissaan. Tammikuussa kun olin toisella paikkakunnalla harjoittelussa mies laittoi viestejä mm. Että on varma minun suhteen ja että haluaa lapsia. Lasta onkin yritetty nyt siitä lähtien. Kun tulin takaisin kotipaikkakunnalle mies ei ollut taaskaan silti varma suhteen jatkosta.

Mies vaikuttaa hieman epäkypsältä ja itsekkäältä, mm. Jos hänellä on joku oma harrastus menossa hän ei pysty puhumaan tai keskeyttämän sitä. Lisäksi vaikka meillä ei ole virallista suhdetta miehen mukaan, hän haluaa kanssani paljon seksiä ja ehdottelee kaikenlaista, mm. Että ajan alapään karvani koska hän tykkää siitä ja että laitan hönen luonaan päälle korkkarit ja seksikkäät alushousut. Mies pitää todella paljon seksistä, toki minäkin.

Opiskelen itse vielä ja haen nyt töitä, minua ärsytti myös että mies lannistaa minua työnhaussa, mm. Sanoo että toki toivoo että saan työtä mutta ei pidä ikinä olla varma. Opiskelen alaa jolla on paljon töitä. Kävin tänäänkin haastattelussa ja tuntui että se meni hyvin, kerroin siitä miehelle mutta hän sanoi että toki toivoo että saan paikan, mutta ikinä ei voi olla varma.

Mies on myös jossain määrin laiska, ei esimerkiksi halua lenkkeillä jos on vähänkin huono sää. Itse rakastan liikuntaa. Mies harrastaa tietokonepelejä ja syö usein epäterveellisesti pelatessaan. Minun kanssani hänen mukaansa on ongelma, että en ole sytyttänyt hänessä vielä kunnon kipinää, vaikka olen hönen mukaansa kaikin puolin nätti, ihana ja mukava nainen, jolla on samat tavoitteet elämässä kuin hänellä (perhe) ja jonka kanssa myös seksi on loistavaa. Tämä kipinän puute tekee miehen mukaan että hän ei ole vielä varma seurustelusta.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt mitään lapsia ainakaan tehkö ennen kuin olette ihan varmoja että olette toisillenne ne oikeat ihmiset siihen hommaan.

Vierailija
2/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Tämän täytyy olla provo. Kuka muuten katselisi tuollaista suotamista ja huopaamista. Jos mies on oikea, se ei käyttäydy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleensä kovin hyvä idea hypätä suoraan suhteesta toiseen. Ei ihmekään, että mies ei oikein ole perillä omista tunteistaan. Mulla värähtää paskan tuulettimeenosumismittari tästä vähän kyllä.

Vierailija
4/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yleensä kovin hyvä idea hypätä suoraan suhteesta toiseen. Ei ihmekään, että mies ei oikein ole perillä omista tunteistaan. Mulla värähtää paskan tuulettimeenosumismittari tästä vähän kyllä.

Niinpä. Minusta on aivan hullua yrittää lasta tuossa tilanteessa.

Vierailija
5/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia vaan tekemään tällaisen vastaeronneen kanssa. Kyllä se siitä.

Vierailija
6/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin kyllä selviytyä lapsen kanssa yksinkin jos mies jättäisi. Mutta en ymmärrä miksi mies on näin päättämätön, ja tammikuussa oli minun suhteeni varma ja nyt taas ei. Olemme tapaillut jo syyskuusta. Ja minä olen vielä kärsivällinen, joku toinen nainen olisi varmasti jo jättänyt miehen omaan arvoonsa.

Ap

Vierailija
7/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, mitä juuri luin. Äkkiä pois tosta suhteesta. Mies manipuloi ja käyttää henkistä väkivaltaa. Roikottaa sua löyhässä hirressä ja sä annat sen tapahtua. Onko vielä kylmä-lämmin-vaihteluja? No onhan tuolla! Välillä lupaa, että kyllä lapsi ja suhde, jotta saa sulle toivoa ja saa sut jäämään, ja sitten taas kylmää epävarmuuden lietsontaa. Lähde hyvä nainen, älä jahkaile. Ansaitset parempaa.

Vierailija
8/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää edes totta??? Toivon että ei ole.

Vierailija
9/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei myöskään osaa sanoa juuta eikä jaata. Miehen edellinen suhde (avioliitto) oli kaatunut ilmeisesti siihen että mies ei ollut saanut suhteessa suutaan auki omista tunteistaan. Lopulta oli hakenut eroa. Miehen entinen vaimo on edelleen vihainen ja heillä suhde oli kestänyt yhteensä 8 vuotta. Lapsia heillä ei ollut tullut. Mies haluaisi lapsia ja perheen.

Ap

Vierailija
10/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei tiedä haluaako edes seurustella, mutta tekisit hänen kanssaan lapsen? Valoja päälle nyt.

Vierailija
11/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi noin pienellä tuntemisella ja noin pian eron jälkeen edes piditte lapsia??? Törkeää ajatella että pärjäisit yksinkin lapsen kanssa, entä lapsi, miksi tietoisesti haluaisit lapselle rikkinäisen perheen??

Vierailija
12/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse ehdotti lapsen tekoa.

Ap

Vierailija
13/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditte

Vierailija
14/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse ehdotti lapsen tekoa.

Ap

No tarvitseeko sinun lähteä tuohon järjettömyyteen, saahan sitä ehdottaa vaikka kaivoon hyppäämistä. En osaisi kunnioittaa miestä, joka haluaisi noin pian tuollaisia asioita, osoittaa vastuuttomuutta.

Vierailija
15/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt millainen isä tuo mies lapselle olisi. Jos ja kun ero tulisi lapsen ollessa pieni, miten voisit luottaa että hän hoitaa oman osuutensa? Jos toisena päivänä kiinnostaa ja toisena ei. Että piti ottaa lapsi luokseen viikonlopuksi mutta nyt hän ei enää olekaan varma onnistuuko se. Voin viedä muksun harrastukseen, eiku en sittenkään, eiku ehkä sittenkin ensi viikolla, katsotaan. Tuollaista se sitten olisi.

Vierailija
16/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta seksiäkin, vaikket ole sytyttänyt kunnon kipinää vielä hänessä, sillälailla :D Ja vielä naimisissakin oli aluksi.

Eikö teillä ole yhtään itsekunnioitusta, kanssasisaret?

N49

Vierailija
17/82 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suhde tauolle . Sanot, että et ole itsekään varma ja haluat vielä vähän katsella ympärillesi. Älä ihmeessä ripustaudu tyyppiin, joka kaikesta päätellen on etupäässä seksin perään. Ja älä missään tapauksessa hankkiudu raskaaksi ellet halua yh: ksi. Mies haluaa seikkailla avioliiton jälkeen eikä sitouta, kun muutenkin pärjää.

Vierailija
18/82 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat itseäsi kohdeltavan noin??? Hän sanoo että ei ole kipinää, lannistaa sua, ei ole varma haluaako olla kanssasi ja silti harrastat seksiä ja ajat karvasikin hänen takiaan? Mitä hän antaa sinulle takaisin? Kuulostaa siltä ettei muuta kuin huonoa seuraa.

Vierailija
19/82 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mies kysyi taas viime viikolla milloin ajan karvat. Hän tykkää suuseksistä ilman karvoja. Sanoin että voin ajaa vielä kerran jos hän maksaa kun se on hänen ehdotus. Sanoi että voi maksaa vielä kerran mutta seuraavalla kerralla ei enää maksa.

Haluan itse lasta todella paljon, ja on jotenkin mennyt osittain usko nykyajan miehiin, joten minulle kävisi myös kasvattaa lapsi yksin. Nykyajan miehet ovat päättämättömiä.

Ap

Vierailija
20/82 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sille vain vakipano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän