Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön romahdus yli 50 vuotiailla naisilla

N55
04.03.2020 |

Itseäni luullaan vähintään 15 vuotta nuoremmaksi, mutta nyt olen alkanut entistä enemmän kiinnittämään huomiota ulkonäkööni. Lihaskunnon ylläpito ja hoikkana pysyttely on vaikeaa, samoin kasvojen pysyminen kuosissa - alkavaa bulldog-facea on näkyvillä. Suosittelen kasvojumppaa, se on toiminut itselläni hyvin, varmaan pitäaikaisen harjoittelun (yli 20 vuotta) ansiosta.

Inhoatko tai pelkäätkö vanhenemista? Vinkkejä "ikuiseen nuoruuteen"?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen juuri miettinyt. Lihaskuntoa pitäis saada. Käytätkö hormonien korvaushoitoa?

Vierailija
2/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan naiset kuvittelee viiskymppisenä näyttävänsä vielä nuorelta tytöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää tai inhoa. Kun täytin 21 ja mieheni kuoli, ja lapseni syntyi, koin suuren ikäkriisin milloin kaikki tuntui kauhealta. Nyt minulla on jo toisellakymmenellä olevia lapsenlapsia ja olen iloinen isovanhempi. Myös yritykseni voi hyvin ja pidän kovasti työstäni, sekä myös elämästä kotona. 

Kaikki paremmin kuin hyvin, ei tarvetta kriiseihin.

Vierailija
4/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintotekijät määräävät kuinka ihminen ryppyyntyy ja vanhenee. 

Vierailija
5/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä varten sitä niin nuoren näköisenä pitää pysytellä?

Vierailija
6/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen juuri miettinyt. Lihaskuntoa pitäis saada. Käytätkö hormonien korvaushoitoa?

En käytä. Kehonpainotreeni muutaman kerran viikossa ja punnerrukset vaikka joka päivä. Salilla tietysti monipuolisemmat harjoitusmahdollisuudet, mutta tärkeintä on, että edes jotenkin vahvistaa kuntoaan.

Vierailija
7/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja selviä vanhenemisen merkkejä on niin naamassa kuin kropassa. Tissit roikkuu, vatsa pömpöttää vaikka olen hoikka, bulldog leukaperät ja kaksoisleuka on ilmestynyt, silmänaluset painuneet syvälle kuopalle, ryppyjä on. Ei haittaa yhtään, ulkonäköasiat ei onneksi enää kiinnosta ollenkaan. Olen myös työssä jossa ulkonäöllä ei ole väliä teknisellä alalla.

Vierailija
8/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisbodareilla näyttäisi tuo kasvojen roikkuminen pysyvän kurissa melko pitkään. Liekö vahvoilla niska- ja hartialihaksilla sitten vaikutusta asiaan?

Vierailija
9/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistäisi pahakseni, jos olisin nuori/nuoren näköinen, mutta en kuitenkaan tee mitään sen eteen. 

Mikä sinun päämääräsi on? Vaikka sinua nyt luultaisiin 35-vuotiaaksi, niin selvää on, ettei se tilanne pysy. Ajatteletko, että toivot aina pysyvän oikeaa ikääsi 15 vuotta nuoremman näköisenä? Haluatko katsoa 100-vuotispäivilläsi peiliin ja todeta "jee, näytän 85-vuotiaalta!"?

Fyysisestä kunnosta tietysti kannattaa pitää huolta, ja sen myötä tietysti voi näyttää nuorekkaammalta kuin on. Pelkän ulkomuodon takia ei kannata aikaa vastaan taistella. 

Vierailija
10/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä varten sitä niin nuoren näköisenä pitää pysytellä?

Itseäni varten lähinnä. Olisiko mukava nähdä bulldog kun peiliin vilkaisee? Tietysti on myös mukavaa olla kaikin puolin kunnossa ja hyvän näköinenkin. Jos joku tämän kiistää, valehtelee. 

Vierailija
11/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää enkä inhoa. Kävelen noin tunnin päivässä koiran kanssa ja jumpassa käyn 2-3 kertaa viikossa, joskus kosmetologilla. Sibelius-ryppy on kulmakarvojen välissä, mutta se siliää hyvinnukkuneena (nukun todella huonosti nykyään). Ryppyjä ei mulla ole ollenkaan eikä bulldog-leukaperiä tms. Varmaan perintötekijöistä johtuvaa, koska äidilläkään ei ole. Meille tulee vain juonteita ja jossain kohtaa bulldog-leukaperät.

Olen aina pitänyt naamastani ja kehostani, vaikkei kumpikaan ole täydellinen. En ole kovin ulkonäkökeskeinen, mutta pidän kyllä laittautumisesta, kauniista ja naisellisista vaatteista yms. Mielestäni kaunis nainen on kaunis vanhanakin kuten äitini. Nuorelta ei tarvitse näyttää. N52

Vierailija
12/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa ei ole ryppyyntymis geenejä ja kaikki kuollut sileä ihoisena. 

Vierailija
13/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisbodareilla näyttäisi tuo kasvojen roikkuminen pysyvän kurissa melko pitkään. Liekö vahvoilla niska- ja hartialihaksilla sitten vaikutusta asiaan?

On varmasti. Ylipaino myös saattaa vaikuttaa kaksoisleuan lisäksi leukapielien roikkumiseen (lihominen, laihtuminen jne.).

Vierailija
14/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rupsahtaminen on nopeinta 25-30 vuotiailla. Ei se siitä enää kovasti muutu sen jälkeen. 50 voi vielä vähän ryppyyntyä ennen hautaa, mutta yleisilme on saavuttanut lopullisen muodon jo paljon ennen 50v

Vierailija
15/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasarilla olis tiennyt, että ei kannata maata solariumissa niin naama olis paremmassa kunnossa ja muutenkin toi auringonotto..mä treenaan monta krt viikko ja kroppa on tiukassa kunnossa, parempi kun monella nuorella naisella. Kasvot vaan valahtaa väkisinkin ja mitään faceliftinkiä en ota ne on niin karmeita lopputuloksia, että tarvii nauttia vaan hyvästä fysiikasta ja unohtaa toi ulkoinen kauneus.

Vierailija
16/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo rapistuminen alkaa naisilla tapahtua jo kolmenkympin lähellä.

Vierailija
17/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v ja nyt huomaan että iho hieman löystynyt kasvoissa.

Kuntoilen ja syön terveellisesti.

Ihan häpeilemättä aion käyttää kauneuskirurgiaa. Roikkuvat yläluomet olen leikkauttanut yksityisesti, hampaat on valkaistu ja rinnat kohotettu ja otettu täytettä jotta ovat omaan silmääni nätit.

Aion vielä tehdä vatsan rasvaimun ja kasvojen kohotuksen.

On kiva kun peilissä näkyy kaunis vartalo, jossa mikään ei roiku. Toki ymmärrän, että kuusikymppisenä en enää ole timmi, mutta aion vielä kymmenen, viisitoista vuotta nauttia omasta peilikuvasta.

Vierailija
18/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet oikeassa, ettei iho enää ole niin kimmoisa kuin kaksikymppisenä mutta kyllä moni näyttää silti ikäistään nuoremmalta jos pysyy erossa tupakasta, huonosta ruokavaliosta ja auringon haittavaikutuksilta. Se, että haluaa näyttää nuorelta kannattaa aloittaa itsensä hoitaminen jo kolmikymppisenä ja että pysyy niissä kauneudenhoitorutiineissaan.

Vierailija
19/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen ja katabolia ovat eri asioita.

Vierailija
20/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut ja laihtunut (nyt normalipainoinen) joten bulldog efekti on muodostunut. Tissit roikkuu eikä kroppa ole enää kiinteä. Ryppyjä ei hirveästi ole. En mö tätä rapistumista rakastakaan mutta en myöskään inhoa itseäni sen takia. Olen kuiten onnellinen ja asiat hyvin elämässä ja olen terve, se on pääadia,ei ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi