Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät lapsiperheet! Menkää töihin!

Vierailija
04.03.2020 |

Tämä ei ole mielipiteeni, vaan
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Anne-Mari Virolaisen.
Hän haastattelussa mainitsi että ratkaisu lapsiperheiden köyhyyteen on työnteko.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät enää ole valmiita rakentamaan uraansa, heti pitäisi päästä supertuloille ja minimaalisella vaivalla. Taatusti jossain vaiheessa olen tehnyt "tappiolla" työtä paljonkin, mutta niin saanut rakennettua itselleni hyvän uran ja hyvät tienestit. N 37v.

Elättäkää itsenne älkääkä valittako.

SINÄ olet SAANUT hyvän uran ja tienestit. Nimenomaan olet saanut, olet ollut onnekas. Se että sinulle on tapahtunut jotain, ei todellakaan tarkoita, että kaikille muillekin voisi tapahtua sama asia. Esimerkiksi minä olen ihan hyvän alan maisteri hyvillä papereilla, mutta en vain pääse yhteenkään alakohtaiseen haastatteluun. Siivouskokemusta kyllä löytyy ja ilmaisharjoitteluja on opiskeluaikana tehty, mutta tässä keskustelussa kyse on pääsystä pois köyhyydestä. Ja monikaan ei sieltä pääse pois, koska kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria kuin sinulla.

Juuri näin. Minä olen korkeakoulutettuna tehnyt koko ikäni aivan h*lvetisti työtä, ja olen köyhyysloukussa siten, että pää pysyy juuri ja juuri pinnan alla. Suurin osa töistä on tehty talkoilla toimeksiantajille, jotka ovat laskeneet palkkioita noin 20 vuoden ajan.

EIkä tarvitse tulla mussuttaman yrittämisen puutteesta. Laitoin kaksi tuntia rintasyöpäleikkaukseni jälkeen työviestiä ja tein heti aamusta homiia sairaalasta kotiutumista seuraavana päivänä.

Anteeksi, po. yläpuolella, tietenkin.

Vierailija
62/62 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua ettei kukaan viitti tai haluu puuttua kokoomuslaisen naisen ylimieliseen ja halveksuvaan kommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä