Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan seurustellut lihavan miehen kanssa?

Vierailija
04.03.2020 |

Huvikseni selvitän tällaista. Olen itse siis pulskassa kunnossa vuosien masennuksen jälkeen, mutta näistä vaikeuksista huolimatta seuraa on riittänyt mukavasti ja naiset jopa itse tekevät aloitteita. Tämä on hiukan erikoista kun useammalla kaverillani on aika hiljaista naisrintamalla, vaikka ulkoiset puitteet ovat monesssa mielessä paremmassa kunnossa.

En ole itse tosin tyytyväinen itseeni, joten pyrin tässä kohti parempaa koko ajan. Oikeastaan haluaisinkin kysyä, että miten ylitsepääsemätön turn-off on naisille? Ja mihinköhän tässä olisi syytä varautua, jos olemus muuttuu löysästä atleettiseksi?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin jo sillon molemmat pyöreitä kun tavattiin. Sitten seurustelu ja vakiintuminen tuonut molemmille vielä kiloja lisää. En oo koskaan edes ajatellut että ylipaino vaikuttais seurusteluun. ym..  Tottakai tiedän että meidän molempien pitäis laihduttaa terveydellisistäkin syistä. Vaikeaa se vaan on kun molemmilla tapa hemmotella toista hyvällä ruualla. Ja myönnän suoraan kun kumpaakaan ei toisen paino haittaa motivaatio on kyllä kadoksissa.  En kyllä ymmärrä miks kiloista tehdään niin iso numero siis en tarkoita terveys asioita .

Vierailija
82/88 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

En pidä lihavia tai edes tanakoita miehiä miehinä vaan ukkoina, eikä ukot kiinnosta.

Laihduta ja hanki lihakset.

Lihavilla on ihan erilainen elämäntapa kuin mulla. Kun katsoo mitä ne mässyttää ei ole ihme että läskit pursuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy sanoa että en. En ole seurustellut enkä pystyisi seurustelemaan lihavan miehen kanssa.

Ensinnäkin, lihava mies ei sopisi mun elämäntyyliin. Syön terveellisesti ja liikun joka päivä. Munkin mässääminen telkkarin edessä on mulle kauhistus. 

Ja toiseksi, en tunne yhtään seksuaalista vetovoimaa lihavaan mieheen. En edes sellaiseen, jolla on pömppömaha. Se inhottaa mua, samoin ihramainen löysyys. Hyrrr.

Itse olen ylipainoinen mutta liikun päivittäin monipuolisesti, en juo ja nas seuraakin on ihan liiaksi asti

Vierailija
84/88 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en.

En pidä lihavia tai edes tanakoita miehiä miehinä vaan ukkoina, eikä ukot kiinnosta.

Laihduta ja hanki lihakset.

Lihavilla on ihan erilainen elämäntapa kuin mulla. Kun katsoo mitä ne mässyttää ei ole ihme että läskit pursuu.

Jaahah, täällähän on keskustelu jatkunut vielä. Sinun kyllä kannattaisi vähän syödä kun on nuo verensokerit hirmusen matalalla! Itsestä taas joku pikkupateilla pullistelu on harvinaisen epämiehekästä. Tuommoset höntit talttuu pulskemmiltakin pojilta kun vain poimii maasta kepin ja kumauttaa kuin koiraa. Eikä isommat jaksa puuskuttaa sitä vähää perässä mitä joku punkero edellä, joten niistä ei tarvi välittää tuon vertaa.

Todellinen miehekkyys lienee enemmän henkistä laatua. Rauhaa maahan.

Vierailija
85/88 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava? Itse en voisi edes katsoa miestä, jonka vyötärö tursuaa housujen yli tai jonka maha roikkuu housujen päällä, mutta hieman ylipainoinen on täysin ok. Tottakai silloinkin muut asiat pitää olla kunnossa ja mies ei saa olla mikään syöppö/juoppo sohvaan juuttunut tyyppi. Jos hän pystyy tekemään minun ja koirani kanssa ongelmitta vaikka kolmen tunnin metsäkävelyn ja on sen jälkeenkin ihan vedossa, niin silloin varmaan kaikki on kunnossa.

Samat aatokset täälläkin. Minäkään en ole ihan timmi, mutta kuntoni on hyvä ja harrastan mm. pyöräilyä. Kävin reilu viikko sitten pyöräilemässä yhden ystäväni kanssa yli 30 km ja tottakai toivoisin, että mies pystyisi lähtemään vastaavanlaiselle lenkille kanssani. Ei meillä olisi paljoa yhteistä, jos mies jäisi kotiin syömään kun minä lähden urheilemaan. Tai jos mies haluaisi syödä täysin roskaruokaa päivästä toiseen. Pahin olisi joku kaljan juominen, sitä en katsoisi oikeastaan ollenkaan.

Minkälainen kunto sinulla on siis ap?

Ap, minkälainen yleiskunto sinulla on?

Hei, yleiskuntoni on varmaankin kohtalainen. Käyn pitkillä luontoretkillä viikottain useamman kerran, mutta muuten liikunta on rajuimmillaan nussimista. Liikunnallisia harrastuksia ei varsinaisesti ole, mutta juoksemisen aloitan kohta puolin. Ylimääräistä löysää on sellaiset 10 kiloa poistettavaksi. Jos oikein timmiin kuntoon haluaa niin toiset 5-10 kiloa. Laardis on suht tasaisesti ruhossa, eikä esim. kupolimaisena rakenteena vatsan seudulla.

En tiedä mikä kirjoituksissasi on, mutta sain sinusta todella vastenmielisen kuvan. On ihan sama mitä teet ja minkä kokoinen olet, mutta en voisi edes ajatella sinunlaista miestä. Ehkä kelpaat jollekin, mutta ilmeisesti olosi on aika yksinäinen ja syystäkin. Naisen saadakseen ja varsinkin pitempään suhteeseen päästäkseen pitää olla muutakin kuin laiha.

Vierailija
86/88 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut itselläkin paino-ongelmia. Ei kyllä enää vuosiin, mutta ennen.

Seurustellessani  lihavamman miehen kanssaaikanaan elintavat oli usein surkeat. Ajettiin autolla joka paikkaan, mässytettiin pikaruokaa usein, viikonloput oli usein sellaisia että hänelle alkoholi maistui.  Aika vähän liikuttiin yhdessä. Paino meinasi nousta, mutten ikinä lihava ole ollut.

Sitten kun aloin seurustelemaan nykyisen kanssa. Hän on liikunnallinen, lenkkeilee, hänelle terveys on tärkeää. Olen vuosia elänyt hänen kanssaan terveellistä elämää, ja jotenkin sitä on puolisoltaankin omaksunut vielä entisestään terveellisiä tapoja. Mikään nipo hän ei ole, vaan välillä voi herkutellakin, mutta pääsääntöisesti syödään terveellisesti

Vierailija
87/88 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakkaan kyllä, lihavan en.

50+ miehelläni on ollut aina vatsaa mutta ihanat lihaksikkaat jalat, pieni tiukka takamus ja kauniit käsivarret

Sellaista pullavaa miestä en voisi ajatellakaan, sori

Vierailija
88/88 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jokin aika sitten todella lihavaa miestä. Olihan se muutenkin iso, parimetrinen. Mukava tyyppi, mutta se iso, höllyvä vatsa ja man boobsit oli kyllä todellinen turn off. Seksikin oli vaikeaa ja kömpelöä, ne läskit oli kokoajan tiellä, jos mies oli päällä, oli pusertaa minut painollaan, ja se vehjekään ei meinannut aina löytyä sieltä vatsan alta, ja sen toimivuudessakin olisi ollut parantamisen varaa.... En ollut tajunnutkaan miten iso mies siellä hupparin alla piileskelee. Laiska it-alalla työskentelevä, joka eli noutoruoalla ja kokiksella. Itse haluan miehen kanssa tehdä muutakin, kuin istua kotona syömässä pikaruokaa ja katsomassa leffoja. Yleensä olenkin deittaillut laihoja, aktiivisia miehiä. Nykyinen on normaalipainoinen, hieman vatsakas, mutta ei haittaa yhtään koska aktiivinen ja aivan mahtava sekä ulkonäöltään ja luonteeltaan. Joten ei, en enää aloittaisi suhdetta lihavan kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä