Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan seurustellut lihavan miehen kanssa?

Vierailija
04.03.2020 |

Huvikseni selvitän tällaista. Olen itse siis pulskassa kunnossa vuosien masennuksen jälkeen, mutta näistä vaikeuksista huolimatta seuraa on riittänyt mukavasti ja naiset jopa itse tekevät aloitteita. Tämä on hiukan erikoista kun useammalla kaverillani on aika hiljaista naisrintamalla, vaikka ulkoiset puitteet ovat monesssa mielessä paremmassa kunnossa.

En ole itse tosin tyytyväinen itseeni, joten pyrin tässä kohti parempaa koko ajan. Oikeastaan haluaisinkin kysyä, että miten ylitsepääsemätön turn-off on naisille? Ja mihinköhän tässä olisi syytä varautua, jos olemus muuttuu löysästä atleettiseksi?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihminen henkilönä, persoonana. En seurustele kenenkään kanssa vain ulkonäön perusteella. Ihan sama onko lihava, laiha, timmi vai löysä jos persoona on hyvä.

Noin sanoo sokea tonnikeijumamma, jonka harrastuksena on syöminen, siideri ja löhöäminen.

Vierailija
42/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä sitten pitäisi muuttua atleetiksi, jos pulskanakin on vientiä, en ymmärrä. Todennäköisesti atleettina menisit siihen tusinakamaan muiden atleettien kanssa ja vientisi laskee, kun nyt olet jotenkin söpö nallekarhu.

Samaa ihmettelen.

Koska jos haluaa laihtua, niin ei ole sinut itsensä kanssa. Ja jos ei ole sinut itsensä kanssa, on tyypin kanssa todella ärsyttävää olla ja tehdä yhtään mitään.

Jos ap:lla on vientiä niin tuskin nyt kovin epävarma on.

Ovathan ne siiderivalaatkin naisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihminen henkilönä, persoonana. En seurustele kenenkään kanssa vain ulkonäön perusteella. Ihan sama onko lihava, laiha, timmi vai löysä jos persoona on hyvä.

Hahaa, tuskinpa vain...! 😄 Tänne nyt voi kirjoitella mitä vain ja itselleenkin voi uskotella kaikkea tuubaa, mutta totuus on täysin toinen. Ulkonäköön ihastutaan, sen jälkeen tulee luonne ja muut asiat.

Voit inttää asiaa ihan kuinka paljon vain, mutta kukaan ei usko.

Minulle ainakin kävi niin, että juttelin työpaikalla ruokatunneilla työkaverini kanssa. Ensinäkemällä pidin häntä vain tavallisena lihavana nörttinä enkä ollut viehättynyt hänen ulkonäöstään. Mutta kun viikosta toiseen juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä, huomasin miten älykäs ja hauska hän oli ja ihastuin hänen persoonaansa. Siinä vaiheessa aloin pitää myös ulkonäöstä, sehän oli osa häntä.

Sinä voit olla niin pinnallinen, että näet ihmisissä vain ulkonäön, mutta älä kuvittele että kaikki ovat samanlaisia.

Vierailija
44/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hemmetissä sitten pitäisi muuttua atleetiksi, jos pulskanakin on vientiä, en ymmärrä. Todennäköisesti atleettina menisit siihen tusinakamaan muiden atleettien kanssa ja vientisi laskee, kun nyt olet jotenkin söpö nallekarhu.

No esimerkiksi ihan vaikka terveyden vuoksi?

En kyllä itse voisi elää puuskuttavan ja epäterveellisesti syövän lihavan kanssa. Oikeasti, tämä kansa ja pian koko maapallon väestö plösöytyy pilalle. Säälittää kun kaupassakin näkee tosi ylipainoisia pariskuntia, joilla yhtä pulleat lapset mukana. Itsekään en ole mikään timmi huippu-urheilija, mutta hoikka ja terveellisesti elävä perheenäiti. Mieheni lähestyy viittäkymmentä, urheilee paljon. Hieman on nuoruusvuosiin verrattuna tullut mahaa, mutta kuitenkin yleisilme on urheilullinen ja ryhdikäs.

Olen jokseenkin samaa mieltä ja ihanteeni ovat enemmän terveet kuin viime vuodet ovat menneet. Olen siis aloittaja. Enkä onneksi ole aivan hikisessä puuskutuskunnossa, mutta eipä kunnossa ole kehumistakaan. Raameja on kohtuudella, mutta saamattomuus, löysäily ja säännöllinen retkahtaminen epäterveellisten paheiden pariin ovat saaneet minut näyttämäänkin juuri tuolta.

Jossakin kaukana menneessä,tai sitten tulevassa, lienin tai lienen kaunis ja iloinen poika.

Vierailija
45/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä turnoff. Varmaan se on pinnallista, mutta en voi sille mitään. Ei vain kiihota. 

n40

Tässäkin kyseessä jo vanhempi nainen. Sanoo ettei KIIHOTA... en ole koskaan ymmärtänyt tuota. Siis etkö edes halua tutustua mieheen koska pimpero ei heti kostu? 

Miksi mahdollisen loppuelämän kumppanin pitäisi KIIHOTTAA heti ensi näkemällä? Mä kiihotun kyllä vasta ihmiseen tutustuttuani kun alkaa muitakin tunteita tulla.

Hohhoijaa. Joillekin vartalon muoto ja koko vaikuttaa olennaisesti kiihottumiseen vaikka sinulle ei vaikuttaisi. Itse en kiihotu laihoista tai atleettisen hoikista miehistä, oli naama kuinka komea tahansa.

Vierailija
46/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aloittanut seurustelua lihavan miehen kanssa, enkä aloittaisi. Tosin mies on lihonut paljon suhteen aikana, minä taas en yhtään. Voin sanoa että aika paha turn off kyllä.

Vierailija
47/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä turnoff. Varmaan se on pinnallista, mutta en voi sille mitään. Ei vain kiihota. 

n40

Tässäkin kyseessä jo vanhempi nainen. Sanoo ettei KIIHOTA... en ole koskaan ymmärtänyt tuota. Siis etkö edes halua tutustua mieheen koska pimpero ei heti kostu? 

Miksi mahdollisen loppuelämän kumppanin pitäisi KIIHOTTAA heti ensi näkemällä? Mä kiihotun kyllä vasta ihmiseen tutustuttuani kun alkaa muitakin tunteita tulla.

En ole tuo n40, mutta vastaan omalta osaltani. Se, että ylipäätään kokisi toisen seurustelumielessä kiinnostavana vaatii sen, että ensivaikutelma vetoaa. Ei tyyppi on omasta mielestä hyvännäköinen. Se johtaa siihen, että kiinnostuu ja haluaa tutustua paremmin. Yleensä tähän kiinnostukseen liittyy seksuaalinen aspekti eli muutenhan oltaisiin ihan kaverifiiliksillä liikenteessä. Kiinnostuminen ja kiihottuminen kulkevat siis käsi kädessä seurustelusta puhuttaessa.

Yhdentekevien kanssa ei edes kiinnosta mennä pidemmälle.

N25

Vierailija
48/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen.

Koska jos haluaa laihtua, niin ei ole sinut itsensä kanssa. Ja jos ei ole sinut itsensä kanssa, on tyypin kanssa todella ärsyttävää olla ja tehdä yhtään mitään.

Niin ovat ja vieläpä myös ihmisiä! Osa ehkä tykkääkin tuhtina oleilusta, mutta eiköhän monella ylipaino ole seuraus lohtusyömisestä. Vähän kuin itselläkin on ollut masentuneena. Jos jostain syystä kipuilee eikä elämäkään maistu, niin herkut sentään maistuvat ja tuovat hennon hyvän olon edes hetkeksi.

Saamistani aloitteista osa toki on hieman pyöreämmiltä naisilta, mutta onpahan noita ollut hyvinkin hoikkia ja kauniita myös seassa. Ja koska olen jumahtanut vielä yliopiston penkille, niin ne ovat itseäni noin 10 vuotta nuoremmilta naisilta.

Mielestäni naiset eivät siis ole kovinkaan nirsoja, vaikka muuta enää kuule puhuttavankaan!

Vierailija
49/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n40

En ole tuo n40, mutta vastaan omalta osaltani. Se, että ylipäätään kokisi toisen seurustelumielessä kiinnostavana vaatii sen, että ensivaikutelma vetoaa. Ei tyyppi on omasta mielestä hyvännäköinen. Se johtaa siihen, että kiinnostuu ja haluaa tutustua paremmin. Yleensä tähän kiinnostukseen liittyy seksuaalinen aspekti eli muutenhan oltaisiin ihan kaverifiiliksillä liikenteessä. Kiinnostuminen ja kiihottuminen kulkevat siis käsi kädessä seurustelusta puhuttaessa.

N25

Okei, eli kiihotut joka kerta kun näet jonkun tyypin joka on mielestäsi hyvännäköinen?

Vierailija
50/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pareja on niin monenlaisia. Työkaverimies on ihan komeahko kaveri, mutta vaimonsa on aika kamalannäköinen moniväritukkainen valas, kun kerran kuvansa näin. Oli aivan eriparinen pariskunta.

En tiedä, oliko vaimo taantunut tuollaiseksi keski-ikääntyessään vai oliko hänellä jokin sairaus, mene tiedä. Ehkä kiva persoona tms. Mutta kaikilla on oikeus olla rakastettuja.

Vierailija
51/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n40

N25

Okei, eli kiihotut joka kerta kun näet jonkun tyypin joka on mielestäsi hyvännäköinen?

Jep ja mietin tuhmia :-P

N25

Vierailija
52/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava? Itse en voisi edes katsoa miestä, jonka vyötärö tursuaa housujen yli tai jonka maha roikkuu housujen päällä, mutta hieman ylipainoinen on täysin ok. Tottakai silloinkin muut asiat pitää olla kunnossa ja mies ei saa olla mikään syöppö/juoppo sohvaan juuttunut tyyppi. Jos hän pystyy tekemään minun ja koirani kanssa ongelmitta vaikka kolmen tunnin metsäkävelyn ja on sen jälkeenkin ihan vedossa, niin silloin varmaan kaikki on kunnossa.

Samat aatokset täälläkin. Minäkään en ole ihan timmi, mutta kuntoni on hyvä ja harrastan mm. pyöräilyä. Kävin reilu viikko sitten pyöräilemässä yhden ystäväni kanssa yli 30 km ja tottakai toivoisin, että mies pystyisi lähtemään vastaavanlaiselle lenkille kanssani. Ei meillä olisi paljoa yhteistä, jos mies jäisi kotiin syömään kun minä lähden urheilemaan. Tai jos mies haluaisi syödä täysin roskaruokaa päivästä toiseen. Pahin olisi joku kaljan juominen, sitä en katsoisi oikeastaan ollenkaan.

Minkälainen kunto sinulla on siis ap?

Vierailija
53/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pareja on niin monenlaisia. Työkaverimies on ihan komeahko kaveri, mutta vaimonsa on aika kamalannäköinen moniväritukkainen valas, kun kerran kuvansa näin. Oli aivan eriparinen pariskunta.

En tiedä, oliko vaimo taantunut tuollaiseksi keski-ikääntyessään vai oliko hänellä jokin sairaus, mene tiedä. Ehkä kiva persoona tms. Mutta kaikilla on oikeus olla rakastettuja.

Eikä ole. Menetkö sinä rakastamaan monivammaista lihavaa neitsytmiestä 60 v. kun hänellähän on oikeus? Nii-iin. 

Vierailija
54/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n40

Minulla on pitkä aikainen kumppani ja kun hän on välillä lihonut, niin ei vain sytytä enää. Nyt onneksi taas kunnossa. Hänelle tulee naisellisia muotoja kun paino nousee. Esim. naiselliset rinnat. En ole yhtään sinut sen asian kanssa. Haluan tuntea itseni naiseksi ja että mies on miehekäs. En pysty muuttamaan tätä ominaisuutta itsessäni. Meillä on henkinen yhteys, mutta ylipainon kanssa se on sitten pelkästään se ja seksi jää pois. Minusta se on siinä vaiheessa vain ystävyyttä.

Vierailija
55/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on iskämaha, ei haittaa yhtään. Sen sijaan muuan ex oli alunperinkin ylipainoinen ja kun hän lihoi lisää niin kävi mahdottomaksi haluta häntä. Ison mahan lisäksi rasva kerääntyi hänellä lantiolle, reisiin, olkavarsiin, leukaan jne.

Vierailija
56/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen.

Niin, sitä reikää saa vain etsiä hyllyvien ihrojen seasta ja kun sen löytää, niin miehen läskivuoren taakse jäänyt tappi ei yletä edes huulille, saati sisään saakka. Jos siis tappi edes nousee enää, kovin isoilla miehillä saattaa seksin ilotkin jäädä vain haaveeksi.

Vierailija
57/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:sta kiinnostuneet naiset eivät edusta sitä tasoa mitä ap haluaisi. Naiset on juuri niitä epätoivoisia tonnikeijuja, kierosilmäisiä ja vääräsäärisiä, jotka eivät innosta ollenkaan.

Vierailija
58/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut ylipainoisen miehen kanssa. Ainoastaan hoikkien (luuviulut) ja treenattujen (vatsalihakset näkyy) miesten kanssa.

Pidän ylipainoisia ihmisiä itsekkäinä. Ettäs kehtaavatkin syödä liikaa (yli oman kaloritarpeen) ja kuormittaa turhaan ympäristöä. Ja sitten vielä maksattavat lihavuutensa seuraukset (ylipainon aiheuttamat sairaudet) veronmaksajien lompakosta. Pitää päästä terveyskeskukseen, pitää saada sairaslomaa töistä, pitää saada työkyvyttömyyseläke kun polvet hajosi ylipainon takia.

Jos mies ei kykene huolehtimaan edes itsestään (mitä syö, miten treenaa) niin ei se kykene huolehtimaan vaimosta ja lapsista. Tuollainen mies opettaisi lapset epäterveille elämäntavoille ja näyttäisi huonoa esimerkkiä (itsekurin puute, välinpitämättömyys omasta terveydestä, välinpitämättömyys ympäristäasioista).

En koskaan ryhtyisi lihavan miehen tyttöystäväksi, vaikka mies olisi miljonääri. Rahalla ei voi ostaa hyvää kuntoa ja normaalipainoista kroppaa. Miehen on pakko itse tehdä ne punttisalitreenit ja juoksulenkit. Sekä vahtia itse mitä syö ja juo.

Vierailija
59/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet ovat yleensä lepposia, lempeitä ja nallemaisia - se on varmaan se, mikä heissä kiehtoo, varsinkin jos on vielä pitkä ja parrakas.

Ja monet pulskat miehet ovat todella hyviä ruuanlaittajia ja älykköjäkin.

Vierailija
60/88 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty olen. Ei lihavuudella ole merkitystä, jos ei ole 100% sohvaperuna. Liikkua pitää ja syödä terveesti, mutta ulkonäöllä ei ole väliä sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän