Oletko koskaan seurustellut lihavan miehen kanssa?
Huvikseni selvitän tällaista. Olen itse siis pulskassa kunnossa vuosien masennuksen jälkeen, mutta näistä vaikeuksista huolimatta seuraa on riittänyt mukavasti ja naiset jopa itse tekevät aloitteita. Tämä on hiukan erikoista kun useammalla kaverillani on aika hiljaista naisrintamalla, vaikka ulkoiset puitteet ovat monesssa mielessä paremmassa kunnossa.
En ole itse tosin tyytyväinen itseeni, joten pyrin tässä kohti parempaa koko ajan. Oikeastaan haluaisinkin kysyä, että miten ylitsepääsemätön turn-off on naisille? Ja mihinköhän tässä olisi syytä varautua, jos olemus muuttuu löysästä atleettiseksi?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa lihavan miehen kanssa. Silloin, kun alettiin seukkaamaan oli painoa vähän päälle 100 kg, mutta nyt on liki 130 kg. Pituutta 190 cm.
Aah olen kateellinen.
Mistä olet kateellinen? Miehen ylipainosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä sitten pitäisi muuttua atleetiksi, jos pulskanakin on vientiä, en ymmärrä. Todennäköisesti atleettina menisit siihen tusinakamaan muiden atleettien kanssa ja vientisi laskee, kun nyt olet jotenkin söpö nallekarhu.
Samaa ihmettelen.
Koska jos haluaa laihtua, niin ei ole sinut itsensä kanssa. Ja jos ei ole sinut itsensä kanssa, on tyypin kanssa todella ärsyttävää olla ja tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä sitten pitäisi muuttua atleetiksi, jos pulskanakin on vientiä, en ymmärrä. Todennäköisesti atleettina menisit siihen tusinakamaan muiden atleettien kanssa ja vientisi laskee, kun nyt olet jotenkin söpö nallekarhu.
Samaa ihmettelen.
Koska jos haluaa laihtua, niin ei ole sinut itsensä kanssa. Ja jos ei ole sinut itsensä kanssa, on tyypin kanssa todella ärsyttävää olla ja tehdä yhtään mitään.
Jos ap:lla on vientiä niin tuskin nyt kovin epävarma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa lihavan miehen kanssa. Silloin, kun alettiin seukkaamaan oli painoa vähän päälle 100 kg, mutta nyt on liki 130 kg. Pituutta 190 cm.
Aah olen kateellinen.
Mistä olet kateellinen? Miehen ylipainosta? :D
Siitä että jollain on tuollainen mies. Itse en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuntoa kohotan etupäässä oman hyvinvoinnin ja jaksamisen takia. Olisi mukava laittaa täytäntöön näitä erinomaisia visioita! Ja masentuneena plösönä itsetunto meinaa rakoilla naisten kanssa, joita liehittelevät vähän väliä muutkin miehet. Itsellä ole tarjota kuin suht kultainen sydän ja huvittavia juttuja.
Marginaaliin en pelkää päätyväni vaan haluaisin pois marginaalin marginaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ihminen henkilönä, persoonana. En seurustele kenenkään kanssa vain ulkonäön perusteella. Ihan sama onko lihava, laiha, timmi vai löysä jos persoona on hyvä.
Hahaa, tuskinpa vain...! 😄 Tänne nyt voi kirjoitella mitä vain ja itselleenkin voi uskotella kaikkea tuubaa, mutta totuus on täysin toinen. Ulkonäköön ihastutaan, sen jälkeen tulee luonne ja muut asiat.
Voit inttää asiaa ihan kuinka paljon vain, mutta kukaan ei usko.
Voi sua pientä poloista. :D
Viimeiset 14 v olen ollut lihavan miehen kanssa liitossa. BMI on ollut suurimman osan ajasta hieman yli 40, nyt mies on aloittanut elämänmuutoksen ja pudottanut indeksin 35:een.
Itse olen ollut aina normaalipainoinen. Mies on ollut aina terve (verensokeri, kolesteroli jne. ihanteelliset), mutta varmasti laihduttamisella tulee vielä terveemmäksi.
Vaikka mieheni on ollut sairaalloisen ylipainoinen ja vatsakas, hän on kuitenkin raameiltaan ”skrode”, mikä on mun silmää miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoa kohotan etupäässä oman hyvinvoinnin ja jaksamisen takia. Olisi mukava laittaa täytäntöön näitä erinomaisia visioita! Ja masentuneena plösönä itsetunto meinaa rakoilla naisten kanssa, joita liehittelevät vähän väliä muutkin miehet. Itsellä ole tarjota kuin suht kultainen sydän ja huvittavia juttuja.
Marginaaliin en pelkää päätyväni vaan haluaisin pois marginaalin marginaalista.
Jos naiset itse lähestyvät sinua niin tuskin sulla on hätää.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi ihan vaikka terveyden vuoksi?
En kyllä itse voisi elää puuskuttavan ja epäterveellisesti syövän lihavan kanssa. Oikeasti, tämä kansa ja pian koko maapallon väestö plösöytyy pilalle. Säälittää kun kaupassakin näkee tosi ylipainoisia pariskuntia, joilla yhtä pulleat lapset mukana. Itsekään en ole mikään timmi huippu-urheilija, mutta hoikka ja terveellisesti elävä perheenäiti. Mieheni lähestyy viittäkymmentä, urheilee paljon. Hieman on nuoruusvuosiin verrattuna tullut mahaa, mutta kuitenkin yleisilme on urheilullinen ja ryhdikäs.
Vierailija kirjoitti:
Oman terveytensä takia? Haluaa elää pitempään ja terveellisemmin? Ehkä ylipaino haittaa elämää jo monella osin, kun ei jaksa ja viitsi, ei haluta ja ei kykene. Jos oma ulkonäkö ketuttaa, niin on aika tehdä jotain muita kuin vain vollottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi ihan vaikka terveyden vuoksi?
En kyllä itse voisi elää puuskuttavan ja epäterveellisesti syövän lihavan kanssa. Oikeasti, tämä kansa ja pian koko maapallon väestö plösöytyy pilalle. Säälittää kun kaupassakin näkee tosi ylipainoisia pariskuntia, joilla yhtä pulleat lapset mukana. Itsekään en ole mikään timmi huippu-urheilija, mutta hoikka ja terveellisesti elävä perheenäiti. Mieheni lähestyy viittäkymmentä, urheilee paljon. Hieman on nuoruusvuosiin verrattuna tullut mahaa, mutta kuitenkin yleisilme on urheilullinen ja ryhdikäs.
Taas naiset vastaamassa miehen puolesta....
Mieheni on lihonut 40 kiloa. En pysty enää katsomaan häntä alasti ja koskettaminenkaan ei tunnu hyvältä. Itse ole samoissa mitoissa kuin tavatessamme ja mies muuten huomauttaa heti esim. lomalla tulleesta makkarasta. Mietin eroa.
En tiedä mitä tarkoitat lihavalla, mutta ryhdyin kyllä seurustelemaan ylipainoisen miehen kanssa ja avioiduinkin hänen kanssaan. Ei häntä varmaan kukaan lihavaksi kuvailisi jos pyydettäisiin kertomaan ulkonäöstä. Käy kuitenkin salilla, mutta on jonkin verran ylimääräistä.
En usko että tuntisin seksuaalista vetoa sellaiseen oikeasti lihavaan ihmiseen. En ole omankaan mieheni läskeistä innoissani vaikka ne eivät minua niin kuolettavan paljon haittaakaan kun niitä ei ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ihminen henkilönä, persoonana. En seurustele kenenkään kanssa vain ulkonäön perusteella. Ihan sama onko lihava, laiha, timmi vai löysä jos persoona on hyvä.
Hahaa, tuskinpa vain...! 😄 Tänne nyt voi kirjoitella mitä vain ja itselleenkin voi uskotella kaikkea tuubaa, mutta totuus on täysin toinen. Ulkonäköön ihastutaan, sen jälkeen tulee luonne ja muut asiat.
Voit inttää asiaa ihan kuinka paljon vain, mutta kukaan ei usko.
Mitäpä, jos ihmisiä miellyttää ukonäöllisesti eri asiat? Esim. minä en koskaan ole ihastunut niihin luokan/työpaikan/harrastusporukoiden komistuksiin -siis joita jonkun yleispätevän standardin mukaan pidetään komeina. Ihastun niihin, joilla on pilkettä silmässä, joku viehättävä piirre -vaikka nyt luonnonkihara, hieman sotkuinen pitkä tukka, punaiset hiukset ja pisamia, tms. Lihavuus itsessään ei sulje pois mitään. Epäsiisti olemus kylläkin.
Mieheni 193cm ja 160kg.
Rakas kumppani ja komea niin sisäisesti kuin ulkoisesti
Vierailija kirjoitti:
Mieheni 193cm ja 160kg.
Rakas kumppani ja komea niin sisäisesti kuin ulkoisesti
Mistä te näitä löydätte 😭
Mieheni lihoi seurustelun alussa jo omien sanojensa mukaan 20 kiloa, nykyään kokoa xl (ei suostu uskomaan että isompi koko olisi sopivampi). Haluan edelleen seksuaalisesti. Eniten surettaa kun on koko ajan väsynyt eikä jaksa oikeen mitään, apneakin on mutta ei usko sen johtuvan painosta.
Aiemmin olin tosi ihastunut vähän lihavampaan.
Seksi toimii tosi hyvin, isomman miehen alla ja päällä on ihana olla, ei tarvitse pelätä että musertaa miehen alleen vaan voi antaa mennä.
Normaalipainoon laihtuminen olisi silti toivottavaa. Itsellä BMI n 20 ja tykkään lenkkeillä ja syödä terveellisesti, jos lihon pari kiloa niin otan heti takaisin. Onhan se joskus surullista katsoa kun toinen tappaa itseään tunkemalla sipsiä ja munkkia kitusiin.
Ongelma ei ole paino itsessään, vaan erilaiset halut ja arvot elämässä ja painon mukanaan tuoma saamattomuus ja laiskuus.
Olen seurustellut lihavan miehen kanssa, mukava ihminen kun oli. Kun suhteen alkuhuuma parin vuoden jälkeen hiipui, en kuitenkaan pystynyt pitämään seksuaalista mielenkiintoa yllä tätä miestä kohtaan. En halunnut koskea hänen pehmeisiin kohtiinsa. Jotenkin liian naismaista kaiketi. Uskoisin että olisi ollut eri asia jos hänellä olisi ollut kunnolla lihasmassaa sen rasvan alla, mutta kun kyseessä oli tietokonepelaajan "voimattomat" kädet ja pehmeät, kerrostuvat makkarat vyötäröllä, ei yhdistelmä vaan toiminut.
Suhteen päätyttyä olen ollut vain normaalipainoisten tai muuten vaan hyväkroppaisten miesten kanssa. Tietenkään en suhteeseen ulkonäkö edellä mene, mutta pidän sitä nykyisin paljon tärkeämmässä arvossa kuin ennen. On se seksi sen verran mukava asia parisuhteessa kuitenkin. Tykkään, että pääsen miestä ihan lähelle ja kiinni, eikä välissä ole mitään hyllyvää muuria (kummallakaan meistä).
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kyllä turnoff. Varmaan se on pinnallista, mutta en voi sille mitään. Ei vain kiihota.
n40
Tässäkin kyseessä jo vanhempi nainen. Sanoo ettei KIIHOTA... en ole koskaan ymmärtänyt tuota. Siis etkö edes halua tutustua mieheen koska pimpero ei heti kostu?
Miksi mahdollisen loppuelämän kumppanin pitäisi KIIHOTTAA heti ensi näkemällä? Mä kiihotun kyllä vasta ihmiseen tutustuttuani kun alkaa muitakin tunteita tulla.
En. En koskaan ole tuntenut seks. vetoa lihaviin ihmisiin. Tipahtanut kaveritasolle semmoiset miehet.
Oma puoliso on hoikka ja tiukassa kunnossa, itsekin olen. Toki ymmärtäisin, jos on terveysongelma tai lääkitys, jonka takia paino nousee. Mutta pitkän ajan tavoitteenakin pitäisi olla se normipainoon päätyminen. Onhan se seksuaalisuuden lisäksi myös terveysasiakin.
N43