Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ateisti.Kysymyksiä?

Vierailija
04.03.2020 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut aina ateisti, lapsesta saakka? Vai tuliko sinusta ateisti myöhemmin, jostain syystä?

Kaikki lapset ovat syntyessään ateisteja.

Uskallan väittää että eivät ole. Ovat syntyneet ns. viattomuuden tilassa jossa tietoinen valitseminen on mahdollista vasta myöhemmin. Itsekkin ketjussa sanot ympäristö, ja se mihin kasvamme ovat vaikutteita, joiden perusteella myöhemmin sitten arvioimme mikä on meille parasta.

Olitpa rohkea. Väitteesi on logiikan vastainen. Kuten useimmat luulevaisten väitteet.

Vierailija
122/123 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi tai oletko kenties kuullutkin jonkun sanovan ateisteista, että koska he kieltävät jumalan, he itse asiassa tulevat ilmaisseeksi olevansa jumalaan uskovia? Koska jos kiellät jonkin, sinun kieltämiselläsi on kohde olemassa, eli ateistien tapauksessa jumala on olemassa.

Mitä ajattelet agnostikoista? Hehän myöntävät, että jumalan olemassa oloa ei voi todistaa. Mielestäni he ovat paljon lähempänä jumalan kieltämistä kuin ateistit, koska agnostikot eivät tarvitse epäilylleen tai tietämättömyydelleen kohdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö kuolemaa?

Luulen että kun vanhuuden heikkous koittaa ,saattaa hiukan hirvittää.

Mikä sinua kuolemassa tai kuolemisessa hirvittää? Ajatteletko että kuolema on paha asia itsessään vai että kuoleman jälkeen seuraa pahoja ja hirvittäviä asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi