Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Itsemurhayksiössä asuva yliopisto opiskelija. Tosi sairaslomalla mielenterveysongelmien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
FK, kirjastonhoitaja
F'uck?
Työkyvyttömyyseläkeläinen.
En ole koskaan ollut työelämässä. En ole kouluttautunut. En ole tyhmäkään.
48v
Mulla on koulutukset maatalous-, puutarha-, ja leipomoaloilta. Kaikilla aloilla olen myös työskennellyt. Tällä hetkellä lomittajana.
Maisteri (ytm), suoritan töiden ohessa toista tutkintoa (otm). Nyt tosin äitiyslomalla töistä,opinnot jatkuvat.
N41
Kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Nyt työttömänä joten aikaa on pyöriä täällä, vähän liiankin kanssa. Opiskelen kolmatta ja toivottavasti paremmin työllistävää tutkintoa, välillä on kiva käydä "nollaamassa" täällä ;D
Merkonomi, sihteerin työura 44 vuotta, nyt eläkkeellä. Omistan ison, tyylikkäästi sisustetun asunnon, asun yksin, velaton olen ollut jo reippaat 30 vuotta. Kaksi lasta, tuore mummi, eronnut aikapäiviä sitten, onnellinen sinkku. Lapset akateemisia ja hyvin toimeentulevia, läheiset välit heihin.
Tämä on ajankulua, ihmettelen nykyihmisten ilkeyttä ja halua ruotia tyhjänpäiväisiä asioita. Samoin ihmettelen insta- ja selfiekulttuuria, tyhmää hommaa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
FM, yrittäjä, tällä hetkellä kotiäiti.
F'uck mum?
Vierailija kirjoitti:
KTM, yrittäjä.
kaatismies?
Akateeminen,vaativalla alalla asiantuntijana. En voi sanoa tarkemmin ettei kukaan tunnista, harvinainen ala.
VTM ja opettaja. Väitöskirjatutkija.
Tradenomi, työkyvyttömyyseläkkeellä