Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Yliopistotutkinto. Tällä hetkellä työtön. Pian työkyvyttömyyseläke (diagnoosina "selkä ja hermot" eli nikamat kuluneet ja päässä vikaa).
Kympin oppilas ei aina ole automaattisesti kympin työntekijä. Laudaturit kirjoitin lukiosta ja yliopiston tentit oli helppoja. Työelämästä ei sitten tullut paskaakaan, kun pitäisi työskennellä meluisassa avokonttorissa 8 tuntia joka arkipäivä. Puhelin soi, kollegat lässyttävät korvan juuressa (vihaiset keski-ikäiset miehet ovat paljon pahempia paskanjauhajia ja draamakuningattaria kuin yksikään tapaamani naiskollega), palavereja, tiimityötä, narsistisia pomoja.
Naispuolisen johtajan tiimissä oli sentään työrauha, kun ei ollut testosteronia (järjetön kilpailunhalu ja näyttämisen pakko) sumentamassa järjenjuoksua ja nakertamassa koko porukan työsuoritusta.
n.27v kirjoitti:
miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Voi sitä täälläkin vetkutella, jotta ei tarvitsisi ihan vielä lähteä siivoamaan/käymään kaupassa/kirjoittamaan työhakemusta/mitä nyt muuta oikeasti järkevää pitäisi tehdä. Jotkut ketjut sitä paitsi ovat hauskoja.
n.27v kirjoitti:
Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Koulutustaso maisteri, ei varsinaista ammattia mutta lähinnä koodarina olen duunannut, ja nyt olen pitkäaikaistyötön.
Tunnen olevani sellainen "ikuinen opiskelija" taikka elämässä haahuilija. Ensin kävin ammattikoulun ja lukion (kaksoistutkinto). Sitten kävin AMK:n. Nyt opiskelen yliopistossa. Elämänkoulua ja tutkintoja ropisee. Näitä keskusteluja luen täällä satunnaisesti. Kommentoin vielä satunnaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten eliitti paskapalstalla. Huutista
Tämä on ihan OK palsta, jossa ei pipo kiristä liikaa jutuissa eikä tarvitse tunnistautua. Moderointia toki on ja ihan syystä, muuten tämä ajautuisi kaaokseen. Tänne on helppo tulla lueskelemaan juttuja ja halutessa kommentoida asiaa nimettömänä, se sopii hyvin myös ihmisille jotka eivät työn, aseman tai jonkun muun seikan vuoksi halua omalla nimellä keskusteluihin osallistua.
Ja se, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä erilaisilla taustoilla on vain tän palstan yksi tärkeimmistä rikkauksista :)
Oulun SIO, sinivalkoisen perämies,puuttuu vielä noin 200 pic - tuntia lisäraitaan
FM, tällä hetkellä liian sairas minkäänlaiseen työhön, palstailemaan pystyn
M27 kirjoitti:
Oulun SIO, sinivalkoisen perämies,puuttuu vielä noin 200 pic - tuntia lisäraitaan
Käy joutsensillan kinkkibuffetissa niin saat aamulla lisäraidan kalsareihin .
Olen suorittanut hotelli,ravintola- ja suurtalousalan perustutkinnon = keittiöapulainen,
Catering-alan perustutkinnon= Suurtalouskokki,
Puhdistuspalvelualan perustutkinto= toimitilahuoltaja ja
Maatalousalan perustutkinnon= maatalousyrittäjä /maatalouslomittaja.
Insinööri, AMK.
Ennen tätä tutkintoa olen opiskellut pari turhaa tutkintoa, ollut kotona hoitamassa lapsia, työtön tai pätkätöissä. Ihmisenä en ole tämän koulutuksen jälkeen muuttunut. Sama sydämen sivistys. En ikinä olisi voinut kutsua olevani elämänkoululainen.
Tämä palsta on juuri parasta viihdettä! Ja täältä saattaa lukea ajankohtaisista aiheista, jotka eivät muuten ole uutisvirrasta sattuneet silmiin.
Yhteiskuntatieteiden maisteri, työtön