Vauvafoorumilaisten koulutustaso ja ammatti?
Katsoin jotain ketjua, missä joku postaaja kertoi olevansa lääkäri. Ajattelin heti, että kyseessä on kusetus, koska miksi joku korkeasti koulutettu henkilö viettäisi aikaansa näin naurettavalla sivulla.
Itse ainakin myönnän että olen 100% elämänkoululainen, mulla on vaan parturikampaajan tutkinto, pari tatuointia ja poltan tupakkaa jne. eli tiedostan kyllä olevani valkoroskaa. Eli siis älkää huijatko koulutustanne ja myöntäkää työttömyytenne/kouluttamattomuutenne.
Kommentit (157)
Lääketieteen lisensiaatti, terveyskeskuslääkäri
Kauppatieteiden ylioppilas, ensi vuonna toivottavasti kandidaatti. N20
n.27v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu. Kaikki koulut kesken. 😎
En myönnä olevani valkoroskaa, koska luen paljon, käyn töissä ja omistan 2 asuntoa.
Lopeta esittäminen, luulin että itsellä olis paha tilanne kun mulla on tällänen nollakoulutus (parturikampaaja) mutta että ei ollenkaan koulutusta.
Ja kaikille muille tiedoksi, miksi valehtelette internetissä? Ei täällä ole mitään korkeakoulutettuja tai hyväpalkkaista työtä tekeviä. Paitsi ehkä rikollisia heillähän voi olla hyvät tulot.
En koe tilannettani lainkaan pahaksi.
Voithan hakea korkeakouluihin, jos ammattisi ahdistaa.
Itse arvostan hyviä kampaajia. Oletan toki saavani haluamani kampauksen ja mukavan palvelun, tällaista komboa on yllättävän vaikea löytää.
Olen erään keskisuuren konsernin kuningas.
Hammaslääketieteen lisensiaatti, hammaslääkäri tk:ssa ja yksityisellä
Tradenomi, julkishallinnon (tosi kuiva) asiantuntijatyö.
Prosessiteknikko, vuoromestari
mies52v
Itse olen diplomi-insinööri, tosin viimeiset 17 vuotta R Kioskin kassalla töissä, koska koen sen henkisesti palkitsevaksi.
Kaikki palstamammat tienaa miestään jokaisessa sopivassa kontekstissa miestään enemmän.
Muuten ulvotaan naisen eurosta ja naisvaltaisista aloista.
Tässäkään ketjussa ei sitä ongelmaa ole, koska kaikki naiset on maamme huippuja.
Kuten uustulokkaammekin on kirurgeja ja fyysikkoja
Kiertokoulu ja sekin vielä väärään suuntaan, olen ihmisongelmajäte(vaaleaihoinen kantis kuitenkin) varas tai pummi on luultavasti ammattini.
Lääkäri täälläkin. Oma duuni vie mehuja sen verran, ettei vapaa-ajalla välttämättä lueta mitään Nietzscheä. AV on välillä ihan hauskaa ajanvietettä.
Sosionomi(AMK), työskentelen varhaiskasvatuksen opettajana päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi helppo valehdella anonyymisti netissä :D oon aikasemminki eri ketjuun vastannu että oon filosofian maisteri ja tähänkin vastasin vähintäänkin yhtä mahtavaa.
Oikeasti oon maalari.
Mitä minä hyötyisin siitä, että valehtelen täällä anonyyminä koulutuksestani? En ymmärrä...
M31
Tunnen miespuolisen kansanedustajan, joka käy välillä lukemassa ylilautaa.
Tosi helppo valehdella anonyymisti netissä :D oon aikasemminki eri ketjuun vastannu että oon filosofian maisteri ja tähänkin vastasin vähintäänkin yhtä mahtavaa.
Oikeasti oon maalari.